Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet häneen, joilla jotkut rakentaa loppuelämänsä. Mutta jos matkalla on esteitä, joutuu vain nielemään pettymyksen.
Tai esteet on tehty ylitettäviksi.
Harmi etten ollut työkaverin kengissä tänään.
Jep. Jotain puuttuu. Yhteys häneen 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Oletko kertonut puolisollesi?
Olen.
Olet sivusta
En... olen takaapäin
Vierailija kirjoitti:
Rakas Maria, kuvittele hidas edestakainen liike. Sovitaan kulta tapaaminen.
Kaappikelloa haluat katsella??
Vierailija kirjoitti:
Rakas Maria, kuvittele hidas edestakainen liike. Sovitaan kulta tapaaminen.
Rakas mies kouluajoilta. Kuvittele hidas edestakainen liike anuksessasi. Rakastan.
Maria
Kaikki kaipaamiseen liittyvä on mainittu ja auki kirjoitettu. Joko alkaa kaveruus, ystävyys, jokin?
Vierailija kirjoitti:
Minun elämässäni ei uskovaisia ole lähipiirissä ikinä ollut, eikä minulla ole siksi oikein ollut heistä mitään mielipidettä. Tämä palsta on muuttanut tilanteen. Nyt on todella huono kuva heistä. Terveiset teille.
Sama, paitsi entuudestaan on jo tullut traumoja muista kuin hellareista, jotka kaikki järkevät osaavat yhdistää rikollisiin. Koko ketju täynnä jankkaavia huijareita.
Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Onnistuispa se edes jonkinlaisen yhteyden luominen.
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet häneen, joilla jotkut rakentaa loppuelämänsä. Mutta jos matkalla on esteitä, joutuu vain nielemään pettymyksen.
Tai sitten voi yrittää raivata niitä esteitä. Sille ei tietty voi mitään, jos hän ei tunne samoin. Mutta jos vain olosuhteet ovat tiellä, niin...
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään
Ai se kynäjuttu?
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Niinhän me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne mitään tunnisteita pitäis kirjoittaa. Joku alkoi heti trollaan eilisiltaista. Perse mistä nuo trollit ehtii aina väliin 😡 itse kirjoitin illalla pelkästään positiivista ja nyt näen täällä negaa samasta aiheesta. Vihaan tätä palstaa. En tiedä pitäiskö vielä kerran laittaa itsensä alttiiksi irl ja selvittää tuleeko meistä mitään
Ai se kynäjuttu?
No ei
Vierailija kirjoitti:
Ai että Cameron Diaz oli hottis nuorena 😍
Mä taas oon aina inhonnu sitä 😬 ihan kauhea, jotenkin suorastaan ärsyttävän näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.
Ilonpilaaja😠
Universumilla tarkoitetaan oikeasti tässä yhteydessä luojaa.
Universumi ei voi olla entiteetti koska se ei ole joku energiaolemus. Sivusta
Höpö höpö. Olen tuo alkuperäinen universumista kirjoittaja enkä tarkoita sillä mitään luojaa. Älkääs horisko noita juttujanne toisten viesteihin.
Hyviä unia ja öitä kaipaamani.
Rauhaa 💚 3:16