Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Oletko kertonut puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Olet sinä naimisissa.
Sivusta, mutta jos kahden kanssa yrittää aviosuhdetta yhtä aikaa, tuskin hyvää seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan.
Avaatko hiema vajeitani söpöliini?
Niistä on taannoin puhuttu liikaakin joten en viitsi. Pysytään positiivisella linjalla nut 😍🤗
Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Oletko kertonut puolisollesi?
Olen.
Tuli tunne, että on otettu asenne, jolla selvitä muttei käyty sen oikean selvittämisen kimppuun. Asenteella pärjää pitkälle ja päätä voi tyhjentää alkoholilla, mutta asiat vaatii myös käsittelyä. Terveisin pata kattilaa soimaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Otetaan ne ajatukset vastaan molemmat ettei menisi tilanteet ohi.
Joskus voi käydä niinkin että ajatus vain käväisee mielessä ja sitten se katoaa. Jonkun tilanteen tullen saattaa muistaa että ei hemmetti, ajatus käväisi mielessäni mutta tilanne meni kuitenkin ohi.
Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan.
Avaatko hiema vajeitani söpöliini?
Niistä on taannoin puhuttu liikaakin joten en viitsi. Pysytään positiivisella linjalla nut 😍🤗
Sopii 😍
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin iskee iso ikävöinti.
Näinhän se tuppaa olemaan.
Rakas Maria, kuvittele hidas edestakainen liike. Sovitaan kulta tapaaminen.
Mulla on sellaiset tunteet häneen, joilla jotkut rakentaa loppuelämänsä. Mutta jos matkalla on esteitä, joutuu vain nielemään pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Oletko kertonut puolisollesi?
Olen.
Olet sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.
Ilonpilaaja😠
Universumilla tarkoitetaan oikeasti tässä yhteydessä luojaa.
Universumi ei voi olla entiteetti koska se ei ole joku energiaolemus. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.
En ole onnellinen. Luulen että hänkin aistii sen jotenkin, etäältäkin. Jotain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Tämä yhteys-jankka on rullannut myös täällä pitkään. Yhteyksiä saa ja niitä löytyy, jos niin haluaa. Mutta kappas vaan, eihän niitä halukkaita koskaan ollut, kun oli niitä muita tapauksia, niitä tärkeämpiä, ja niitä kaikin tavoin nyt vaan edelle meneviä, mutta nyt onkin kiire taas, ja loma, ehkä joskus, pian nähdään, eli ei koskaan. Mutta mitä siitä nyt kertomaan, ehkä jollain konsonantilla viestiminen viemärissä korjaa asiat. Ehkei. Mutta mitä siitä nyt, kun sotkee, niin sotkee sitten kunnolla.
Vastaisin nytkin samalla sekunnilla jos häneltä tulis viestiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa.
Onnea teille ja hyvää kesää🙂
Vierailija kirjoitti:
Tuli tunne, että on otettu asenne, jolla selvitä muttei käyty sen oikean selvittämisen kimppuun. Asenteella pärjää pitkälle ja päätä voi tyhjentää alkoholilla, mutta asiat vaatii myös käsittelyä. Terveisin pata kattilaa soimaa
Jep. Mut vaikea käydä selvittämään kun toinen pitää mykkäkoulua.
Tarkoitus olis vain säästää pettymyksiltä. Toivon paljon iloa sun elämään. 🐻