Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42181/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.

 

 

Ilonpilaaja😠

Tarkoitus olis vain säästää pettymyksiltä. Toivon paljon iloa sun elämään. 🐻

Vierailija
42182/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Oletko kertonut puolisollesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42183/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Olet sinä naimisissa.

Sivusta, mutta jos kahden kanssa yrittää aviosuhdetta yhtä aikaa, tuskin hyvää seuraa

Vierailija
42184/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. 

Avaatko hiema vajeitani söpöliini?

Niistä on taannoin puhuttu liikaakin joten en viitsi. Pysytään positiivisella linjalla nut 😍🤗

Vierailija
42185/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
42186/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Oletko kertonut puolisollesi?

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42187/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne, että on otettu asenne, jolla selvitä muttei käyty sen oikean selvittämisen kimppuun. Asenteella pärjää pitkälle ja päätä voi tyhjentää alkoholilla, mutta asiat vaatii myös käsittelyä. Terveisin pata kattilaa soimaa

Vierailija
42188/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Otetaan ne ajatukset vastaan molemmat ettei menisi tilanteet ohi.

 

Joskus voi käydä niinkin että ajatus vain käväisee mielessä ja sitten se katoaa. Jonkun tilanteen tullen saattaa muistaa että ei hemmetti, ajatus käväisi mielessäni mutta tilanne meni kuitenkin ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42189/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.

Vierailija
42190/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. 

Avaatko hiema vajeitani söpöliini?

Niistä on taannoin puhuttu liikaakin joten en viitsi. Pysytään positiivisella linjalla nut 😍🤗

Sopii 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42191/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin iskee iso ikävöinti.

Näinhän se tuppaa olemaan.

Vierailija
42192/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Maria, kuvittele hidas edestakainen liike. Sovitaan kulta tapaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42193/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset tunteet häneen, joilla jotkut rakentaa loppuelämänsä. Mutta jos matkalla on esteitä, joutuu vain nielemään pettymyksen.

Vierailija
42194/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Oletko kertonut puolisollesi?

Olen.

Olet sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42195/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa. 

Vierailija
42196/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.

 

 

Ilonpilaaja😠

Universumilla tarkoitetaan oikeasti tässä yhteydessä luojaa. 

Universumi ei voi olla entiteetti koska se ei ole joku energiaolemus. Sivusta 

Vierailija
42197/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltais oltu hyvä pari. Mut jos oot onnellinen näin, niin se riittää.

En ole onnellinen. Luulen että hänkin aistii sen jotenkin, etäältäkin. Jotain puuttuu. 

Vierailija
42198/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys

Tämä yhteys-jankka on rullannut myös täällä pitkään. Yhteyksiä saa ja niitä löytyy, jos niin haluaa. Mutta kappas vaan, eihän niitä halukkaita koskaan ollut, kun oli niitä muita tapauksia, niitä tärkeämpiä, ja niitä kaikin tavoin nyt vaan edelle meneviä, mutta nyt onkin kiire taas, ja loma, ehkä joskus, pian nähdään, eli ei koskaan. Mutta mitä siitä nyt kertomaan, ehkä jollain konsonantilla viestiminen viemärissä korjaa asiat. Ehkei. Mutta mitä siitä nyt, kun sotkee, niin sotkee sitten kunnolla.

Vastaisin nytkin samalla sekunnilla jos häneltä tulis viestiä..

Vierailija
42199/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Rakas. Syliin kun pääsisin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Hyppäähän neito jo ratsaille. Ori valkoinen sut onneen saattaa. 

Onnea teille ja hyvää kesää🙂

Vierailija
42200/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne, että on otettu asenne, jolla selvitä muttei käyty sen oikean selvittämisen kimppuun. Asenteella pärjää pitkälle ja päätä voi tyhjentää alkoholilla, mutta asiat vaatii myös käsittelyä. Terveisin pata kattilaa soimaa

Jep. Mut vaikea käydä selvittämään kun toinen pitää mykkäkoulua.