Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42161/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin iskee iso ikävöinti.

Vierailija
42162/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42163/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.

Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?

Vierailija
42164/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä

Ei ollut sulle.

Mist tiiät? Ehkä tähtisilmä otti uuden asenteen. 

(eri)

Eihän käyttäisi sanaa nähellä xD

Vierailija
42165/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole avioliittoon.

Kaikki ei halua avioliittoon.

Vierailija
42166/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedän enemmän.

Mitä tiedät enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42167/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.

Vierailija
42168/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gaydar on kunnossa ja se osoittaa suhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42169/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
42170/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mies saattaa olla loppupeleis naista tunteikkaampi ilmaisussaan. Naisena tekee mieli sanoa et tuu ja pussaa ja sitten tehdään voileivät ja istutaan vierekkäin syömään. Ja jos siinä on hyvä olla niin nähdään huomennakin, jos mahdollista ja hyvältä tuntuu. Ja kyllä minä haluaisin syvästi tuntevan miehen. Aistin sen nopeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42171/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.

Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?

Et leikkinyt kanssani, mut muuten osu kyl. Kiitos

Vierailija
42172/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Eero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42173/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olisi helpompi vierottautua ketjusta. Olen miettinyt yhtä uutta harrastusta. Ehkä sitä voisi alkaa harrastaa vaikka päivittäin?

Vierailija
42174/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42175/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys

Tämä yhteys-jankka on rullannut myös täällä pitkään. Yhteyksiä saa ja niitä löytyy, jos niin haluaa. Mutta kappas vaan, eihän niitä halukkaita koskaan ollut, kun oli niitä muita tapauksia, niitä tärkeämpiä, ja niitä kaikin tavoin nyt vaan edelle meneviä, mutta nyt onkin kiire taas, ja loma, ehkä joskus, pian nähdään, eli ei koskaan. Mutta mitä siitä nyt kertomaan, ehkä jollain konsonantilla viestiminen viemärissä korjaa asiat. Ehkei. Mutta mitä siitä nyt, kun sotkee, niin sotkee sitten kunnolla.

Vierailija
42176/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole avioliittoon.

Oikean ihmisen kanssa voisin harkita avioliittoa,  mutta naimisiin meno ei ole mikään itsetarkoitus.

Vierailija
42177/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Vierailija
42178/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. 

Avaatko hiema vajeitani söpöliini?

Vierailija
42179/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole avioliittoon.

Kaikki ei halua avioliittoon.

Molemmat pitää paikkansa. 

Vierailija
42180/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕

Olet sinä naimisissa.