Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä
Ei ollut sulle.
Mist tiiät? Ehkä tähtisilmä otti uuden asenteen.
(eri)
Eihän käyttäisi sanaa nähellä xD
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole avioliittoon.
Kaikki ei halua avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedän enemmän.
Mitä tiedät enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Ei universumi voi, koska sillä ei ole tahtoa eikä valtuuksia. Universumi on luotu entiteetti, rakkaat ihmiset.
Mun gaydar on kunnossa ja se osoittaa suhun.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Musta tuntuu että mies saattaa olla loppupeleis naista tunteikkaampi ilmaisussaan. Naisena tekee mieli sanoa et tuu ja pussaa ja sitten tehdään voileivät ja istutaan vierekkäin syömään. Ja jos siinä on hyvä olla niin nähdään huomennakin, jos mahdollista ja hyvältä tuntuu. Ja kyllä minä haluaisin syvästi tuntevan miehen. Aistin sen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Et lähde leikkeihin mukaan. Olet liian negatiivinen. Sinun täytyisi rentoutua ja olla hieman huumorintajuisempi. Ehkä sinulla jopa olisikin huumorintajua mutta et uskalla heittäytyä. Mitä pelkäät?
Et leikkinyt kanssani, mut muuten osu kyl. Kiitos
Kesällä olisi helpompi vierottautua ketjusta. Olen miettinyt yhtä uutta harrastusta. Ehkä sitä voisi alkaa harrastaa vaikka päivittäin?
Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et tää ajaa jonkinlaiseen masennukseen tää nykytilanne, oispa edes kunnon yhteys
Tämä yhteys-jankka on rullannut myös täällä pitkään. Yhteyksiä saa ja niitä löytyy, jos niin haluaa. Mutta kappas vaan, eihän niitä halukkaita koskaan ollut, kun oli niitä muita tapauksia, niitä tärkeämpiä, ja niitä kaikin tavoin nyt vaan edelle meneviä, mutta nyt onkin kiire taas, ja loma, ehkä joskus, pian nähdään, eli ei koskaan. Mutta mitä siitä nyt kertomaan, ehkä jollain konsonantilla viestiminen viemärissä korjaa asiat. Ehkei. Mutta mitä siitä nyt, kun sotkee, niin sotkee sitten kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole avioliittoon.
Oikean ihmisen kanssa voisin harkita avioliittoa, mutta naimisiin meno ei ole mikään itsetarkoitus.
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sussa on haastavia vajeita. Kuten kaikissa meissä. Olet silti ihana mies, suloinen, ahkera, mummojen sankari. Ja haluttava 😍🤗 Tää riitely harmittaa. Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan.
Avaatko hiema vajeitani söpöliini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole avioliittoon.
Kaikki ei halua avioliittoon.
Molemmat pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset tunteet kaivattua kohtaan, jotka avioliitossa kuuluis olla puolisoa kohtaan. Harmi vaan, ettei olla edes yhdessä saati sitten naimisissa. 😕
Olet sinä naimisissa.
Iltaisin iskee iso ikävöinti.