Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä niissä ruokajakelun kasseissa on?

Vierailija
12.12.2024 |

Eli mitä olet saanut viimeeksi ruokajaosta?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihaa, säilyke lihapullia, karkkia, valmis salaattiateria, karkkeja, pipareita, riisiä, paprikaa, rahkaa yms

Vierailija
2/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväysvanhaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silliä

Vierailija
4/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen valituksista päätellen ajatellut, että tyhjä kassi se on. Tai sitten ei mitään itselle syötäväksi kelpaavaa. Ilmaisiksi saa ja valituksia vain kuulee. 

Vierailija
5/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ulkkareilta. Hehän ne nykyisin kansoittavat. Siellä on ukrainalaiset, virolaiset ja venäläiset jonottamassa ruokaa. 

Vierailija
6/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt kasseissa yleensäkin on.

Vierailija
7/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso purkki valkosipulimajoneesia. Joulutorttuja. Pari purkkia jugurttia. Leipää. Kinkkusuikaleita. Pari banaania

Vierailija
8/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olen valituksista päätellen ajatellut, että tyhjä kassi se on. Tai sitten ei mitään itselle syötäväksi kelpaavaa. Ilmaisiksi saa ja valituksia vain kuulee. 

Aivan varmasti eri jakelupisteistä eri paikkakunnilla ei saa samanlaista valikoimaa. Edes samasta peräkkäisillä kerroilla.

Vierailija
9/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään 2 pussia leipää, 3 pientä jugurttipurkkia, keltaisen paprikan ja pienen purkin jodioitua pöytäsuolaa. Seisoin jonossa yli tunnin. 

Vierailija
10/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuokallinen kananmunia" kuulemma.

Vierailija
11/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain vihanneksia, leivän, 2 purkkia jugurttia, suklaakalenterin, lihasuikaleita läpinäkyvässä pussissa(sellaisessa kun kaupan hedelmäosastoilla on), kananmunia, säilykeananaspurkin.

Vierailija
12/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään 2 pussia leipää, 3 pientä jugurttipurkkia, keltaisen paprikan ja pienen purkin jodioitua pöytäsuolaa. Seisoin jonossa yli tunnin. 

Tällähä mä pärjäänki pual vuat.

Vierailija
13/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio tuolla, että pieniä olivat tuotteiden koot.

Vierailija
14/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kokonaisen loimulohen, kanan sisäfilepihvejä, naudan jauhenlihaa

Vierailija
15/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään salaattipussin, broilerpyöryköitä, olisin saanut kinkkusuikaleita mutten ottanut, pizzapohja ja täyte, hedelmiä, leipää.

Vierailija
16/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tiistaina 2 leipäpussia, maitorahkan, majoneesipurkin, täytelakupatukan ja 2 pientä annospussia sinappia. 

Vierailija
17/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti vanhentunutta ruokaa? Vai ruokaa, joka menee vanhaksi päivän tai parin sisällä? Itsellä alkaa tulla kipuraja vastaan ja olen oikeasti harkinnut lähteä jonottamaan. Asun kuitenkin yksin, joten kassillista tavaraa, joka menee vanhaksi 1-2 päivän sisällä, ei ole oikein järkevää haalia ellei ole komero täysin tyhjä.

Vierailija
18/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömänä vegaanina minun ei varmaankaan kannata hakea tuota kassia?

Vierailija
19/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15€ tuntipalkka. Ei huono.

Vierailija
20/82 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti vanhentunutta ruokaa? Vai ruokaa, joka menee vanhaksi päivän tai parin sisällä? Itsellä alkaa tulla kipuraja vastaan ja olen oikeasti harkinnut lähteä jonottamaan. Asun kuitenkin yksin, joten kassillista tavaraa, joka menee vanhaksi 1-2 päivän sisällä, ei ole oikein järkevää haalia ellei ole komero täysin tyhjä.

Yleensä mulla on ollut sekä-että. Joskus on ollut ruokaa jossa päiväys vanha ja joskus sellaista joka menee muutaman päivän päästä vanhaksi. Toki sellaistakin on jossa on päiväys hieman pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi