Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
42141/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin pepusta. Mut niin olit sinäkin omalla tavallasi. 
Ja Tarttisin sut! Just nyt antaan tukea ja välittämistä. 

Haha, joo me ei tultu toimeen hetkeäkään oikeasti. Mut lämmöllä mä sitä kohtaamista nykyään muistelen. 

Hänellä mun tsemppi aina kaikessa, vaikkei nähtäiskään.

Vierailija
42142/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Kyllä ,ehdottomasti tätä haluan.Mitenkä sitä voisi vähän avittaa😁

sivusta innostuu hän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42143/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule sua, en näe sua enää ja silti kaipaan muistikuvaa ihmisestä, jonka kohtasin. Ehkä kuva haalenee ja tunteeni hiipuvat lopulta kuin iltanuotio. Tulee hiljaista ja hämärää, enkä enää muista nälkää, jota ennen syttymistä koin. Vain lämmön, jota vierelläsi sain elää todeksi.

Vierailija
42144/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä. 

Kauniista sinisistä puhun. 

Täällä olis yhret mut emmä nyt tiärä onks kovin kauniit,ainakaan enää.

Vierailija
42145/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aivan niin. Täsmälleen.

En kaipaa yleisöä Savon episodeille.

 

Olen useita kertoja kuluneen

kevään aikana pyytänyt asianomaisia 

ottamaan suoran yhteyden

Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin

yleisöttä/draamatta/

hiljaisuudessa/suljettujen ovien

takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä

neuvotellen. 

 

Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta

nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'

 

Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,

siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,

jonka kotiin olisi tunkeuduttu,

olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.

E

Niin. Sun asiat ei tosiaankaan kiinnosta ketään. Miten valitettavaa. Täällä vaan vellot vuodesta toiseen syytellen, eikä vastausta tuu. Mikä tragedia tosiaan.

Ei ole tarkoituskaan, että Savon 

asiat 'ketään kiinnostaisivat.' 

Nimenomaan ei ole. 🔴Huomaa tämä.

 

Olen ihkaensimmäistä kertaa

(vasta tänä keväänä, huom, en aiemmin)

pyytänyt rikoksentekijää suoraselkäisesti

ilmoittautumaan. Suoraan minulle.

Luottamuksella. 

 

Heitä on 1-2 hlöä. Ei sen enempää.

Ovellani käynyt mysteerimies.

 

Tätä yhtä/näitä kahta en 

ole meiliboksissani vielä nähnyt.

 

Syy on tottakai rahallinen 

sekä ennenkaikkea: häpeä. 

E

Vierailija
42146/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.

Jaa,me ei kaivatun kans keretty ,kun tuli noita mutkia tielle.

sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42147/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔

nn? 🥵 

Juu, sulla on selvästi hyvä tutka.

Vierailija
42148/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aivan niin. Täsmälleen.

En kaipaa yleisöä Savon episodeille.

 

Olen useita kertoja kuluneen

kevään aikana pyytänyt asianomaisia 

ottamaan suoran yhteyden

Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin

yleisöttä/draamatta/

hiljaisuudessa/suljettujen ovien

takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä

neuvotellen. 

 

Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta

nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'

 

Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,

siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,

jonka kotiin olisi tunkeuduttu,

olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.

E

Niin. Sun asiat ei tosiaankaan kiinnosta ketään. Miten valitettavaa. Täällä vaan vellot vuodesta toiseen syytellen, eikä vastausta tuu. Mikä tragedia tosiaan.

Ei ole tarkoituskaan, että Savon 

asiat 'ketään kiinnostaisivat.' 

Nimenomaan ei ole. 🔴Huomaa tämä.

 

Olen ihkaensimmäistä kertaa

(vasta tänä keväänä, huom, en aiemmin)

pyytänyt rikoksentekijää suoraselkäisesti

ilmoittautumaan. Suoraan minulle.

Luottamuksella. 

 

Heitä on 1-2 hlöä. Ei sen enempää.

Ovellani käynyt mysteerimies.

 

Tätä yhtä/näitä kahta en 

ole meiliboksissani vielä nähnyt.

 

Syy on tottakai rahallinen 

sekä ennenkaikkea: häpeä. 

E

Lopeta jo toi älytön horina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42149/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.

No sepä on sitten koettu sekin. Jäkättäminen, jankuttaminen, sotkua, ärsyttäviä sukulaisia ja iso riita. Ei tartte siirtyä siis oikeaan elämään.

Vierailija
42150/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁

Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä

Ei ollut sulle.

Mist tiiät? Ehkä tähtisilmä otti uuden asenteen. 

(eri)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42151/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin silloin pepusta. Mut niin olit sinäkin omalla tavallasi. 
Ja Tarttisin sut! Just nyt antaan tukea ja välittämistä. 

Toivomasi ei ole Temusta klikattavaa tilaustavaraa. Miten edes kehtaat?

Vierailija
42152/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.

No sepä on sitten koettu sekin. Jäkättäminen, jankuttaminen, sotkua, ärsyttäviä sukulaisia ja iso riita. Ei tartte siirtyä siis oikeaan elämään.

Tarkoittaako avioliitto sinulle noita luettelemisiasi asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42153/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet paha ihminen.

Sanot noin koska et ymmärrä minua ihmisenä. Et ehkä näe mitä ajattelen ja olen vahva ihminen. Ehkä myös näet minusta jotakin väärin? Yrität katsoa minua ja pinnistellä ajatuksissasi. Haluatko että minussa olisi jotakin pahaa? Tämä on ihan yleistä.

Vierailija
42154/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa

Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42155/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä 

Vierailija
42156/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.

Et kuvitellut omiasi 😳

Vierailija
42157/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuule sua, en näe sua enää ja silti kaipaan muistikuvaa ihmisestä, jonka kohtasin. Ehkä kuva haalenee ja tunteeni hiipuvat lopulta kuin iltanuotio. Tulee hiljaista ja hämärää, enkä enää muista nälkää, jota ennen syttymistä koin. Vain lämmön, jota vierelläsi sain elää todeksi.

Onko hän menehtynyt?

Vierailija
42158/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole avioliittoon.

Vierailija
42159/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...

Heti kun saan tuon kynän p*rseestäni pois.

Vierailija
42160/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa

Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?

Se pn ainoa mitä minulla on.