Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Kyllä ,ehdottomasti tätä haluan.Mitenkä sitä voisi vähän avittaa😁
sivusta innostuu hän
En kuule sua, en näe sua enää ja silti kaipaan muistikuvaa ihmisestä, jonka kohtasin. Ehkä kuva haalenee ja tunteeni hiipuvat lopulta kuin iltanuotio. Tulee hiljaista ja hämärää, enkä enää muista nälkää, jota ennen syttymistä koin. Vain lämmön, jota vierelläsi sain elää todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Puhutko näistä pienistä sihruistani? No, on tähdetkin pieniä.
Kauniista sinisistä puhun.
Täällä olis yhret mut emmä nyt tiärä onks kovin kauniit,ainakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Aivan niin. Täsmälleen.
En kaipaa yleisöä Savon episodeille.
Olen useita kertoja kuluneen
kevään aikana pyytänyt asianomaisia
ottamaan suoran yhteyden
Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin
yleisöttä/draamatta/
hiljaisuudessa/suljettujen ovien
takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä
neuvotellen.
Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta
nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'
Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,
siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,
jonka kotiin olisi tunkeuduttu,
olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.
E
Niin. Sun asiat ei tosiaankaan kiinnosta ketään. Miten valitettavaa. Täällä vaan vellot vuodesta toiseen syytellen, eikä vastausta tuu. Mikä tragedia tosiaan.
Ei ole tarkoituskaan, että Savon
asiat 'ketään kiinnostaisivat.'
Nimenomaan ei ole. 🔴Huomaa tämä.
Olen ihkaensimmäistä kertaa
(vasta tänä keväänä, huom, en aiemmin)
pyytänyt rikoksentekijää suoraselkäisesti
ilmoittautumaan. Suoraan minulle.
Luottamuksella.
Heitä on 1-2 hlöä. Ei sen enempää.
Ovellani käynyt mysteerimies.
Tätä yhtä/näitä kahta en
ole meiliboksissani vielä nähnyt.
Syy on tottakai rahallinen
sekä ennenkaikkea: häpeä.
E
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.
Jaa,me ei kaivatun kans keretty ,kun tuli noita mutkia tielle.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain huutelua tyhjyyteen, mutta mulla on ikävä ääntäsi ja koko olemustasi. Olet harvinaislaatuinen paketti. Kaunis niin sisältä kuin ulkoa.😔
nn? 🥵
Juu, sulla on selvästi hyvä tutka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Aivan niin. Täsmälleen.
En kaipaa yleisöä Savon episodeille.
Olen useita kertoja kuluneen
kevään aikana pyytänyt asianomaisia
ottamaan suoran yhteyden
Gmailiini > näin asiat analysoitaisiin
yleisöttä/draamatta/
hiljaisuudessa/suljettujen ovien
takana. Vähitellen rauhassa/kiireettä
neuvotellen.
Kommentoinut mieshlö käytti gaslighting strategiaa - hän vähätteli tapahtuneen rikoksen vakavuutta
nimittämällä luvatta avattua oveani 'tonttuoveksi.'
Jos kyseessä olisi hänen oma vaimonsa,
siskonsa, tyttärensä tai kaivattunsa,
jonka kotiin olisi tunkeuduttu,
olisi ylimielisellä irvailijalla tietysti toinen ääni kellossa.
E
Niin. Sun asiat ei tosiaankaan kiinnosta ketään. Miten valitettavaa. Täällä vaan vellot vuodesta toiseen syytellen, eikä vastausta tuu. Mikä tragedia tosiaan.
Ei ole tarkoituskaan, että Savon
asiat 'ketään kiinnostaisivat.'
Nimenomaan ei ole. 🔴Huomaa tämä.
Olen ihkaensimmäistä kertaa
(vasta tänä keväänä, huom, en aiemmin)
pyytänyt rikoksentekijää suoraselkäisesti
ilmoittautumaan. Suoraan minulle.
Luottamuksella.
Heitä on 1-2 hlöä. Ei sen enempää.
Ovellani käynyt mysteerimies.
Tätä yhtä/näitä kahta en
ole meiliboksissani vielä nähnyt.
Syy on tottakai rahallinen
sekä ennenkaikkea: häpeä.
E
Lopeta jo toi älytön horina!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.
No sepä on sitten koettu sekin. Jäkättäminen, jankuttaminen, sotkua, ärsyttäviä sukulaisia ja iso riita. Ei tartte siirtyä siis oikeaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtisilmiäsi ikävä. Näenkö niitä enää koskaan?🙁
Ei oo hirveästi kiinnostusta nähellä
Ei ollut sulle.
Mist tiiät? Ehkä tähtisilmä otti uuden asenteen.
(eri)
Vierailija kirjoitti:
Olin silloin pepusta. Mut niin olit sinäkin omalla tavallasi.
Ja Tarttisin sut! Just nyt antaan tukea ja välittämistä.
Toivomasi ei ole Temusta klikattavaa tilaustavaraa. Miten edes kehtaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.
No sepä on sitten koettu sekin. Jäkättäminen, jankuttaminen, sotkua, ärsyttäviä sukulaisia ja iso riita. Ei tartte siirtyä siis oikeaan elämään.
Tarkoittaako avioliitto sinulle noita luettelemisiasi asioita?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet paha ihminen.
Sanot noin koska et ymmärrä minua ihmisenä. Et ehkä näe mitä ajattelen ja olen vahva ihminen. Ehkä myös näet minusta jotakin väärin? Yrität katsoa minua ja pinnistellä ajatuksissasi. Haluatko että minussa olisi jotakin pahaa? Tämä on ihan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa
Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?
Huokaus. S, ihan oikeasti, kamala ikävä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua. Nyt alkanu tuntumaan näkemättömyys. Turha miettiä silti, kuvittelin omiani. Hankalaa järjen voimalla elää kun sinua ajatellessa yhteys on niin avioliiton tuntuista.
Et kuvitellut omiasi 😳
Vierailija kirjoitti:
En kuule sua, en näe sua enää ja silti kaipaan muistikuvaa ihmisestä, jonka kohtasin. Ehkä kuva haalenee ja tunteeni hiipuvat lopulta kuin iltanuotio. Tulee hiljaista ja hämärää, enkä enää muista nälkää, jota ennen syttymistä koin. Vain lämmön, jota vierelläsi sain elää todeksi.
Onko hän menehtynyt?
Kaikista ei ole avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä universumi vielä johdattaa meidän polkumme risteämään uudestaan...
Heti kun saan tuon kynän p*rseestäni pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa
Keskity sitten johonkin muuhun. Vai pidätkö pahoinvoinnistasi?
Se pn ainoa mitä minulla on.
Haha, joo me ei tultu toimeen hetkeäkään oikeasti. Mut lämmöllä mä sitä kohtaamista nykyään muistelen.
Hänellä mun tsemppi aina kaikessa, vaikkei nähtäiskään.