Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41546)
Ikävä sinisiä timantin lailla loistavia silmiäsi 💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin silmiin ja odottaisin että magneetti vetää meidät suudelmaan
Näiden lukeminen ei edistä mun tavoitteita. 🥵
Mitä tavoitteita?
Lähelläsi…
Jalat menee puuroksi
Kädet tärisee
Hengittäminen on vaikeata
Kasvot kuumottavat
Aivot ei tottele
Kasvot ei tottele
Ei tule ääntä vaikka haluaisin sanoa jotain
Sinä🥵🥺
Vierailija kirjoitti:
Oispa susta kauan kadoksissa ollut identtinen kaksonen, joka ois vapaa 😔
Eihän se olisi sama ihminen. Toisaalta ei kai väliäkään, jos pelkkä ulkonäkö kiinnostaa.
Vanha sanonta: pois silmistä, pois foorumilta. Muistellaan vain irl kohtaamisia, vaikka kaikki kehut oli totta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Oot varmaan 60+? Sun hahmoista päätellen
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Ei mua kiinnosta muut täällä yhtään, joten en mieti heitä myöskään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tonille terveisiä ja ihania kesäpäiviä.
Samoin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinisiä timantin lailla loistavia silmiäsi 💘
Kuka täällä kyselee minun silmien perään?
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Joku joka saa prinsessansa
Terveiset heille, jotka jäivät mieleen hyvässä ja pahassa, ja niille monille, jotka ovat lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ilmesty sinne tällä viikolla niin pakko luovuttaa.
Meidän on kummankin aika luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotanko turhaan kun en tiedä missä mennään, M?
Et odota, en vaan osaa lukea vinkkejä/signaaleja. Kosketa mua, niin tiedän lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ilmesty sinne tällä viikolla niin pakko luovuttaa.
Mihin
Salille.
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Se ei ole mahdollista.Minulla on kaikki verhot kiinni, kun seuraan futista.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Hajuherne 😗
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa