Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘🦎
Lizzie?
Nope
Taasko täällä on jauhettiin 20 sivua sontaa aiheen vierestä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Rakastan sua ihmisenä enemmän kuin ketään. Eikä siinä oo mitään seksuaalista tai romanttista. Rakastan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Taasko täällä on jauhettiin 20 sivua sontaa aiheen vierestä?
Päivittäin ne samat pari ohispaskahäirikköä täällä tahallaan mellastaa. Jotain mielisairaita.
Moderointi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit taas tänään kumpi sua kiinnostaa ja kumpi ei. Jäi lähinnä helpottunu fiilis ku lähin sieltä.
Kumpikin, mut se ei ole mahdollista.
Ei vaan se toinen kiinnostaa, mä en.
Välillä mä mietin, et onko sun elämässä tilaa mulle. Tai vaikutat aina niin kiireiseltä, kun viestin. Ja ei se, saa ollakin ja varmaan oletkin kiireinen, toisin kuin mä, jolla ei ole elämää. Mut sit aina mietin, et oiskohan sun elämässä oikeesti tilaa meille.
Unelmamieheni? Tate Langdon. Himskatin kuuma, älykäs, syvällinen, seksuaalinen, monimuotoinen ja päässä pikkasen vikaa. Meillä olis siis paljon yhteistä.
Miksi aina fiktiiviset henkilöt voittavat todelliset, tää on niin väärin.
Miks musta tuntuu, että sellaiset ei uskalla lähestyä jotka on oikeesti ihastuneita? Ja sit taas kaiken maailman muut tyypit lähestyy. Ja joo oon itekin tällainen, että jännitän just sitä johon olen ihastunut ja aloitteen tekeminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit taas tänään kumpi sua kiinnostaa ja kumpi ei. Jäi lähinnä helpottunu fiilis ku lähin sieltä.
Kumpikin, mut se ei ole mahdollista.
Ei vaan se toinen kiinnostaa, mä en.
Ei se noin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko täällä on jauhettiin 20 sivua sontaa aiheen vierestä?
Päivittäin ne samat pari ohispaskahäirikköä täällä tahallaan mellastaa. Jotain mielisairaita.
Moderointi ei toimi.
Ei toimikaan! Tällä hetkellä ei poistu mikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Mielikuva E.stä on vaaleahko pienikokoinen, myös hoikka nainen.Yksi nainen näyttää Paula Koivuniemeltä -10vuotta. Kaakaomies on harvahiuksinen, maaseudulla asuva peräkammarimies. Yksi jankkari on n40-vuotias vaaleanruskeahiuksinen hoikka mies, jolla on urheiluharrastuksia ja huono iho.Hän on myös itsekäs.
Mikä arvo kaipausketjussa on tämmöisellä ihmisten olemuksille naureskelevalla tajunnanvirralla? Haluaisitko itse, että sinusta arveltaisiin nyt vaikka että olet "lievästi ylipainoinen, vähän neuroottinen, silmälasipäinen tummahiuksinen nainen". En tietenkään tee niin, koska en voi tietää yhtään, miltä näytät! Mutta ymmärrät pointin?
Vierailija kirjoitti:
Unelmamieheni? Tate Langdon. Himskatin kuuma, älykäs, syvällinen, seksuaalinen, monimuotoinen ja päässä pikkasen vikaa. Meillä olis siis paljon yhteistä.
Miksi aina fiktiiviset henkilöt voittavat todelliset, tää on niin väärin.
Et tutustu kehenkään oikeassa elämässä ja elät jossain haavemaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmamieheni? Tate Langdon. Himskatin kuuma, älykäs, syvällinen, seksuaalinen, monimuotoinen ja päässä pikkasen vikaa. Meillä olis siis paljon yhteistä.
Miksi aina fiktiiviset henkilöt voittavat todelliset, tää on niin väärin.Et tutustu kehenkään oikeassa elämässä ja elät jossain haavemaailmassa
Miten niin en tutustu? Kohtaan ihan liikaakin ihmisiä päivittäin, mieluiten just en kohtaisi. Oikean elämän ihmiset ei ole kovin mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Mikä nyt on, ei saa ripustautua keneenkään. Tulee vain pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Mitäpä kuulet?
Linnunlaulua. 😍
Pitää varmaan muuttaa nykyisestäkin kämpästä, jotenkin ruvennu ahdistamaan…
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Mä katselen sua takas 😎
Mut johonkin tää on lopETettava ja se on tää viesti. Hymyillään jos tavataan.
👨🏾🦱🧡KelaGold