Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41546)
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei lopulta ole oikeaa aikaa.
The time is Now, aikaikkuna avautuu. Nyt olis tsäänssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Joku joka saa prinsessansa
Not in this castle. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto Googlessa hakusanoilla "manipuloiva yhteiskunta":
Manipuloivan ihmisen tunnistaa parhaiten epäjohdonmukaisesta käytöksestä, syyllistämisestä ja siitä, että hänen seurassaan on jatkuvasti epävarma tai huono olo. Ohjailu voi olla hienovaraista, mutta sen tunnistaa seuraavista varoitusmerkeistä:
Syyllistäminen ja uhriutuminen:Manipuloija kääntää omat virheensä tai huonon käytöksensä toisen syyksi. Hän saa sinut tuntemaan pahaa omaatuntoa asioista, jotka eivät ole sinun vikasi.
Kaasuvalo (Gaslighting):Todellisuuden vääristely. Hän kieltää sanoneensa tai tehneensä jotain, jolloin alat epäillä omaa muistiasi ja järkeäsi.
Vuoristoratamainen käytös:Liiallinen imartelu ja huomionosoitukset (pommitus) vaihtuvat yhtäkkiä kylmyyteen, vähättelyyn tai hiljaiseen hyväksyntään.
Omien rajojen ylittäminen:Hän vaatii sinulta jatkuvasti joustoa, mutta olettaa omien tarpeidensa menevän aina etusijalle.
Epämääräinen vaisto:Keskustelu hänen kanssaan tuntuu kaoottiselta. Asiat eivät tunnu täsmäävän, ja huomaat usein puolustelevasi itseäsi tai yrittäväsi ymmärtää hänen outoa toimintaansa.
Palstalaisia tunnistettu. Lukekaa lisää netistä.
Hä?
Oon tekemisissä just tämmöisen kaaottisen ihmisen kanssa. Eroon pyrin 🤯🤮 kiitos kun laitoit tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotanko turhaan kun en tiedä missä mennään, M?
Et odota, en vaan osaa lukea vinkkejä/signaaleja. Kosketa mua, niin tiedän lähestyä.
M ei ole fyysisesti lähellä ja välimatkaa on tuhansia kilometrejä. Ymmärrätkö jos laitan somessa kommenttia?
Sä sait kaikki ihastumaan ittees, enkä kyllä ihmettle. 🙂
Ehkä toi oli lopulta ihan hyvä veto, vaikka ikävä jää.
Riippuu päivästä ja fiiliksistä mitä sanoisin, mutten ainakaan ehdottaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Onneksi laitoin verhot kiinni, jumppaan vaatteitta.
Näytit taas tänään kumpi sua kiinnostaa ja kumpi ei. Jäi lähinnä helpottunu fiilis ku lähin sieltä.
Muista hymyillä enemmän, sulla on nätti hymy.
Sanoisin "sulla on jotain tuossa" ja yrittäisin olla eteerisen seksikäs mutta tökkäisin oudosti poskea
Kuolisin, juoksisin lähimpään taksiin, ottaisin lentokentälle, eka lento johonkin, uusi elämä alkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin juuri pakit vuosisadan prinsessatarinalle koska tarinan prinssin sijaan mietin sinua. Kuka haluat olla mun tarinassa?
T. Se outo prinsessa
Joku joka saa prinsessansa
THE PRINCESS ISN*T ANOTHER CASTLE. SHE ISN'T ANYWHERE. SHE NOT REAL. NOTHING IS REAL. THERE IS ONLY SUFFERING.
Mulla oli joskus paita tolla tekstillä. Aikoina, jolloin instaa ei saanu edes privaksi. Nyt on siis tunniste tulilla.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitko sä mua mihinkään.
Kokoamaan sängyn, seuraksi festareille, heittämään yhdessä talviturkit, pullakahveille, leffailtaan, ex tempore minilomalle, fiilisten, kokemusten ja ihmettelyjen jakamiseen, nauramiseen, itkemiseen, itsensä ylittämiseen, silmiin katsomiseen, kävelylle, kokkausseuraksi, syömäseuraksi, selän rapsutukseen, punkkitarkistuksiin. Tässä muutamia. T. Eri keskeltä hyvillä mielin
Vierailija kirjoitti:
Näytit taas tänään kumpi sua kiinnostaa ja kumpi ei. Jäi lähinnä helpottunu fiilis ku lähin sieltä.
Kumpikin, mut se ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua rakas! 🧡
Jossain puskassa? Mitä näet?
Pelkkää vihreää. 😍
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Mielikuva E.stä on vaaleahko pienikokoinen, myös hoikka nainen.Yksi nainen näyttää Paula Koivuniemeltä -10vuotta. Kaakaomies on harvahiuksinen, maaseudulla asuva peräkammarimies. Yksi jankkari on n40-vuotias vaaleanruskeahiuksinen hoikka mies, jolla on urheiluharrastuksia ja huono iho.Hän on myös itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitko sä mua mihinkään.
Hänet voisin ottaa kennelpojaksi. Koirien sijaan meillä vain olis kissoja, mut muuten sama jobi.
Lempeitä öitä ja unia kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin "sulla on jotain tuossa" ja yrittäisin olla eteerisen seksikäs mutta tökkäisin oudosti poskea
Kuolisin, juoksisin lähimpään taksiin, ottaisin lentokentälle, eka lento johonkin, uusi elämä alkaa
Mahtavaa!
Sovitaanko että tämä on uusi kansainvälinen tapa ilmoittaa kaivatulle tunteistaan?
Ilman tuota kuolemaa kumminkin🤗
S-miehelle. Mun sydän on sun kanssa siellä, joka hetki. Hyvää yötä, kauniita unia.