Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41412)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kaipaa ketään?
Minä kaipaan, mutten löydä enää osumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Ehdottaisin seksiä. Silleen salaa, yks kerta vain ja se siitä.
Ja sitten toinen kerta... ja...
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Kulta
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Riippuu omasta mielentilasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
En varmaan uskaltais sanoa mitään tunteistani, höpöttäisin vaan jotain typerää. 😕
Sanoisin jotain tärkeää mutten aivan kaikkea
Katsoisin silmiin ja odottaisin että magneetti vetää meidät suudelmaan
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Voi että mä tykkään susta.
Kysyisin että olenko hullu ja onko tämä sinullekin näin suurta
Mä haluaisin sut mun luokseni ja sänkyyni. 🙂
AI-yhteenveto Googlessa hakusanoilla "manipuloiva yhteiskunta":
Manipuloivan ihmisen tunnistaa parhaiten epäjohdonmukaisesta käytöksestä, syyllistämisestä ja siitä, että hänen seurassaan on jatkuvasti epävarma tai huono olo. Ohjailu voi olla hienovaraista, mutta sen tunnistaa seuraavista varoitusmerkeistä:
Syyllistäminen ja uhriutuminen:
Manipuloija kääntää omat virheensä tai huonon käytöksensä toisen syyksi. Hän saa sinut tuntemaan pahaa omaatuntoa asioista, jotka eivät ole sinun vikasi.
Kaasuvalo (Gaslighting):
Todellisuuden vääristely. Hän kieltää sanoneensa tai tehneensä jotain, jolloin alat epäillä omaa muistiasi ja järkeäsi.
Vuoristoratamainen käytös:
Liiallinen imartelu ja huomionosoitukset (pommitus) vaihtuvat yhtäkkiä kylmyyteen, vähättelyyn tai hiljaiseen hyväksyntään.
Omien rajojen ylittäminen:
Hän vaatii sinulta jatkuvasti joustoa, mutta olettaa omien tarpeidensa menevän aina etusijalle.
Epämääräinen vaisto:
Keskustelu hänen kanssaan tuntuu kaoottiselta. Asiat eivät tunnu täsmäävän, ja huomaat usein puolustelevasi itseäsi tai yrittäväsi ymmärtää hänen outoa toimintaansa.
Palstalaisia tunnistettu. Lukekaa lisää netistä.
Kiva vaaleensininen asu sulla. Tai turkoosi. Olin tänään puoliunessa siellä. Oon juhannuksen jälkeen ihan katki, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin silmiin ja odottaisin että magneetti vetää meidät suudelmaan
Näiden lukeminen ei edistä mun tavoitteita. 🥵
Tuleeko teille muille mielikuvia palstahahmoista? Itse näen noista palstavänkääjistä toisen Jasper Pääkkösen näköisenä - en tiedä miksi -, toiselle ei ole vielä tullut hahmoa. Paitsi että hän olisi nainen, joku tohtoriksi väitellyt ellei jopa lähihoitaja.
Tämä ei multa E on Anna-Leena Härkösen näköinen.
Kaakaomiehellä on vakosamettihousut ja flanellipaita, hän on hoikka ja hänellä on ruskea tukka.
Sitten on yksi Pokka pitää -sarjan Daisyn oloinen nainen. Ja yksi kuin Tyttökultien Blanche.
Ehdottaisin seksiä. Silleen salaa, yks kerta vain ja se siitä.