Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edellytyksiä parisuhteelle, jos toisen kaipaus kohdistuu ensisijaisesti alapäähän ja toisen taas yläpäähän. 🥺
Kukaan ei tarvi ketään muuhun kuin seksiin. Niitä muita tarpeita varten on mikrouunit, pölynimurit, pyykkikoneet, keskustelupalstat ja tekoäly. Parisuhteeseen ryhdytään, jos seksiä saa yhtä vaivattomasti kuin mitä masturbointi on. Eli sen saamiseen ei tarvita temppuratoja tai urotekoja tai päivien maanittelua, vaan riittää, että käy kimppuun ja riisuu vaatteet. Silloin parisuhde kannattaa ja tuo elämään lisäarvoa yksin elämiseen verrattuna. Pillun takia miehet suhteeseen menevät.
Kylmäävä meininki sulla. Ihmiseksi. 🥶
Raatorehellinenhän se on. Ei ihmiset enää tarvitse toista ihmistä samaan talouteen välttämättä, joten pitää olla ihan erillinen halu sellaiseen. Eikä kaikilla ole. 🤷🏻
Erakkoja? Onko iso osa nykyihmisistä erakkoja?
Yksintalouksien määrän kasvu on eksponentiaalinen. Et seuraa uutisia vissiin?
Myös ketjussa esiintyvä tahallinen yksinkertaisuus on eksponentiaalisesti kasvanut.
Ei, se on ollut aina sama. Sä olet siitä hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjakieli ja puhekieli ovat eri asioita.
Puhekieli on hyvin rikasta koska siihen lukeutuvat myös mm. murteet.
Luova puhekin poikkeaa joskus hyvin paljon kaikista säännöistä.
Edelleenkin: yhdyssanat kuuluvat puhutussakin kielessä, eikä niihin vaikuta murteet mitenkään.
Perusta oma ketju jatkojankkaukselle.Oletko sinä autisti ja ihminen joka ei ymmärrä mistään mitään, mutta ihminen joka tykkää esittää ymmärtävänsä asioita? Nimenomaan puhuttu kieli vaikuttaa kirjoitettuun kieleen.
Et ymmärtänyt mitä kirjoitin, lue uudestaan. Ja perusta oma ketju puhekielen pohtimiselle.
Väärin meni. Ymmärsin. Ymmärsitkö sinä ymmärtää tätä ymmärtämistä? Lue uudestaan ja pohdi ole hyvä. Perusta pohdinnan jälkeen oma ketju puhekielen sekä ymmärtämisen pohtimiselle.
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Vierailija kirjoitti:
Tästä kommentista eteenpäin ilmiannan joka helvetin kielioppiriidan ja tehkää muut perässä
Asia harvinaisen selvä. Päivystä sitten kans kokoajan täällä, me muut ei jakseta!
Joku kaipaa elämäänsä kauneutta, joku rumuutta. Molemmilla vapaa tahto.
Olen näyttänyt ja kertonut sun seurassa niin paljon sellaista mitä yleensä piilotan. Miksi se tuntuu niin helpolta?
Vierailija kirjoitti:
Joku kaipaa elämäänsä kauneutta, joku rumuutta. Molemmilla vapaa tahto.
Joku on AINA erimieltä jonkun mielipiteestä,mutta ei sitä vastaväitettä tarvitse ketjuun laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on elämän jakamista, ei toosan.
Riippuu miten sovitaan. Et sinä luettele ehtoja muiden parisuhteille.
Sanoilla on määritelmänsä ja merkityksensä, ihan kaikki ei ole höttölöllöä ja itse määriteltävissä. Esimerkiksi seksisuhde on kuvaava olemassaoleva sana sille, kun suhde sisältää ja se perustuu yksin tai pääasiassa seksiin. Parisuhde sisältää enemmän komponentteja eikä välttämättä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edellytyksiä parisuhteelle, jos toisen kaipaus kohdistuu ensisijaisesti alapäähän ja toisen taas yläpäähän. 🥺
Kukaan ei tarvi ketään muuhun kuin seksiin. Niitä muita tarpeita varten on mikrouunit, pölynimurit, pyykkikoneet, keskustelupalstat ja tekoäly. Parisuhteeseen ryhdytään, jos seksiä saa yhtä vaivattomasti kuin mitä masturbointi on. Eli sen saamiseen ei tarvita temppuratoja tai urotekoja tai päivien maanittelua, vaan riittää, että käy kimppuun ja riisuu vaatteet. Silloin parisuhde kannattaa ja tuo elämään lisäarvoa yksin elämiseen verrattuna. Pillun takia miehet suhteeseen menevät.
Kylmäävä meininki sulla. Ihmiseksi. 🥶
Raatorehellinenhän se on. Ei ihmiset enää tarvitse toista ihmistä samaan talouteen välttämättä, joten pitää olla ihan erillinen halu sellaiseen. Eikä kaikilla ole. 🤷🏻
Erakkoja? Onko iso osa nykyihmisistä erakkoja?
Yksintalouksien määrän kasvu on eksponentiaalinen. Et seuraa uutisia vissiin?
Myös ketjussa esiintyvä tahallinen yksinkertaisuus on eksponentiaalisesti kasvanut.
Ei, se on ollut aina sama. Sä olet siitä hyvä esimerkki.
Siinä toinen. Jos suureen arvo muuttuu vakioksi (eli pysyy samana), niin kyseessä ei ole enää mikään eksponentiaalinen muutos vaan vakiofunktio f(x)=c, mikä vastaa matemaattisesti tilannetta, jossa eksponenttifunktion kantaluku
k=1. Takaisin koulunpenkille.
Kaipaan Luetun Ymmärtämistä 😌
Vierailija kirjoitti:
Elämän jakaminen ja toosa kulkee käsi kädessä.
Ei ku elämän jatkaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joku kaipaa elämäänsä kauneutta, joku rumuutta. Molemmilla vapaa tahto.
Ei tässä ketjussa. Tässä ketjussa saa kaivata vain, jos haluaa tyyliin naimisiin ja yhteisen hautapaikan, kaikkea muuta paheksutaan
Vierailija kirjoitti:
Olen näyttänyt ja kertonut sun seurassa niin paljon sellaista mitä yleensä piilotan. Miksi se tuntuu niin helpolta?
Ja mietin kun sinä olet myös jakanut paljon. Teetkö niin kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Viikko sitten näin jotain. Tarkoituksesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on elämän jakamista, ei toosan.
Riippuu miten sovitaan. Et sinä luettele ehtoja muiden parisuhteille.
Sanoilla on määritelmänsä ja merkityksensä, ihan kaikki ei ole höttölöllöä ja itse määriteltävissä. Esimerkiksi seksisuhde on kuvaava olemassaoleva sana sille, kun suhde sisältää ja se perustuu yksin tai pääasiassa seksiin. Parisuhde sisältää enemmän komponentteja eikä välttämättä seksiä.
Parisuhde ja jopa avioliitto voi olla vaikka avoin. Tiedän kaksikin tapausta.
Et sinä määräile muille ehtoja, ne sovitaan parikohtaisesti.
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Oispa susta kauan kadoksissa ollut identtinen kaksonen, joka ois vapaa 😔
Tästä kommentista eteenpäin ilmiannan joka helvetin kielioppiriidan ja tehkää muut perässä