Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85474)
Kaipaan Luetun Ymmärtämistä 😌
Vierailija kirjoitti:
Elämän jakaminen ja toosa kulkee käsi kädessä.
Ei ku elämän jatkaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen näyttänyt ja kertonut sun seurassa niin paljon sellaista mitä yleensä piilotan. Miksi se tuntuu niin helpolta?
Ja mietin kun sinä olet myös jakanut paljon. Teetkö niin kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Näitkö silloin mun silmistä jotain mitä mun ei ollut tarkoitus näyttää
Viikko sitten näin jotain. Tarkoituksesta en tiedä.
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Oispa susta kauan kadoksissa ollut identtinen kaksonen, joka ois vapaa 😔
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu olisi nyt luonasi kauniina kesäpäivänä, mitä sanoisit jos muita ei olisi paikalla
Ehdottaisin seksiä. Silleen salaa, yks kerta vain ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kaipaa ketään?
Minä kaipaan, mutten löydä enää osumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin seksiä. Silleen salaa, yks kerta vain ja se siitä.
Ja sitten toinen kerta... ja...
Vierailija kirjoitti:
Kulta
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta mielentilasta.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan uskaltais sanoa mitään tunteistani, höpöttäisin vaan jotain typerää. 😕
Sanoisin jotain tärkeää mutten aivan kaikkea
Katsoisin silmiin ja odottaisin että magneetti vetää meidät suudelmaan
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä tykkään susta.
Siinä toinen. Jos suureen arvo muuttuu vakioksi (eli pysyy samana), niin kyseessä ei ole enää mikään eksponentiaalinen muutos vaan vakiofunktio f(x)=c, mikä vastaa matemaattisesti tilannetta, jossa eksponenttifunktion kantaluku
k=1. Takaisin koulunpenkille.