Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35068)

Vierailija
34801/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenenkin mielestä on aloite. 

Minä olin kiinnittänyt huomioni häneen. Meillä ei ollut mitään silmäpeliä tms., mutta olin huomannut hänet.

Hän sitten sopivan tilaisuuden tullen kirjaimellisesti juoksi perääni ja tuli juttelemaan. Mielestäni aika täydellinen!

Meillä on ollut silmäpeliä kaivatun kanssa, mutta en tiedä miten tästä etenee. Sen tiedän että kumpikin on huomannut taatusti toisensa vaikka ei tunnetakaan sen enempää.

Mulla oli aiemmin tuollainen ihastus, jonka kanssa lähinnä katseltiin eikä mitään tapahtunut. Siitä sai ihanasti energiaa, vaikka en minä häntä kaivannut vaan otin juurikin piristyksenä ja energiana päiviin ne kohtaamiset. :)

Mä en haluaisi olla mikään pelkkä päivien piristys..

Noo mä taas aattelen ihan toisin, että tuollainen ihminen jonka kanssa ei tunneta mitenkään, ja vain katsellaan, on nimenomaan päivien piristys. Sitten jos tilanne muuttuu ja aletaan tutustumaan, niin se on tietty sitten asia erikseen, mutta pelkkä katselu ei ole muuta kuin piristystä päivään. 

En vertaisi tuota pelkän katselun tasolle jäänyttä tyyppiä ollenkaan tähän kenen kanssa olen nyt, ovat aivan eri asia. 

Joo katselu on katselua. Itselleni tutustuminenkin on vasta sellaista tunnustelua, jossa täytyy pitää järjen ääni ykkösenä. Siinä vasta selvitellään onko mitään edellytyksiä oikealle ihmissuhteelle. 99,9% tapauksista ei ole. Voi syyttää nirsoksi, mutta kyse on siitä että tietää tarkkaan mitä haluaa eikä tyydy muuhun.

Liiallinen järjen ääni voi olla myös huonosta. Pitää olla mukana, sopivassa suhteessa.

Kyllä sen tietää, kun järki ja tunteet on sopusoinnussa 

Vierailija
34802/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ollukkaa, koska muuten oisit seisonut rinnallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34803/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92 

Vierailija
34804/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.

Kysymällä varmasti selviää.

Iliman muuta, kun toinen on niin kovasti kiinnostuneen oloinen.

Vierailija
34805/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.

Ohittaminen saattaa kuitenkin siitä toisesta osapuolesta tuntua siltä, että haluaa työntää sitä toista osapuolta pois. Ettei ollutkaan mitään yhteisiä tunteita ja toiveita, jotka on kuitenkin mullistaneet sen toisen maailman.

Nimenomaan. Tuntuu äärettömän pahalta.

Vierailija
34806/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeyden edellytys ja painostus on aivan eri asioita.

Hieno havainto, mut ei liity minun tilanteeseen millään tapaa neropatti.

Vierailija
34807/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan etten ole enää ykkönen. 

Minä en ole koskaan ollutkaan hänelle.

Sivu

Vierailija
34808/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden aloitteen olen elämässäni tehnyt ja silloin kyllä meni metsään ja pahasti. Ei harmita ollenkaan, koska mies oli ilkeä ja väkivaltainen juoppo, joka antoi aika tylyt pakit. 

Sama, yksi kerta ja ei muuten tule toistumaan. Kadun sitä vähän vieläkin. 

Mä en jaksa katua menneitä, nyt on nyt ja menneille ei mitään voi. 

Tehdään mieluummin töitä huomisen eteen ja nautitaan tästä hetkestä, jota ei enää koskaan saa takaisin :) 

Vierailija
34809/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäänköhän me toistemme syliin lainkaan? Ja tuntuuko se silloin niin oikealta kuin nyt?

Täällä oon. En kerro kellekään.

Vierailija
34810/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34811/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kirjaa Ei enää eddy, paljon rentouttavampaa kuunnella äänikirjoja kuin pyöriä näillä sivustoilla

Vierailija
34812/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. 

Vierailija
34813/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ollut ykkönen, niin kauan kun vuosia sitten tutustuttiin. Oot edelleen ja toivottavasti edes jonkinmoinen yhteinen tulevaisuus saataisiin. Harmi kun plan b meni metsään, mutta toivottavasti tulee uusia. Oot mulle todella tärkeä, ja uskon että olet sen huomannut. … vaikka kuun taivaalta.

Vierailija
34814/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin ajattelet meidän tuntevan toisemme? Aikaa on ollut yli vuosi, tapaamisia vain harvakseltaan. Meidän on helppo puhua toisillemme, mutta eihän siinä ajassa paljon ehdi. Silti tuntuu kuin olisimme läheisiä.

Vierailija
34815/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin yhdet terveiset Suskille! Joskus myöhemmällä sit seuraava viesti.

Kerro ees että minnepäin ja joku tunniste jonka vain me tiedämme! Itse odottelen eräältä komealta duunarilta viestiä :) 

Vierailija
34816/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luen. Tekee mieli rentoutua. 🙂

Vierailija
34817/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?

Vierailija
34818/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs kuuntelen musiikkia ja mietin kaivattua. Mikähän on hänen lempparibändi.

Vierailija
34819/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden aloitteen olen elämässäni tehnyt ja silloin kyllä meni metsään ja pahasti. Ei harmita ollenkaan, koska mies oli ilkeä ja väkivaltainen juoppo, joka antoi aika tylyt pakit. 

Sama, yksi kerta ja ei muuten tule toistumaan. Kadun sitä vähän vieläkin. 

Mikä siinä nyt niin kamalaa oli? Voit tehdä aloitteen jollekin toiselle joskus, jos tuo eka ei käynyt syöttiin.

Vierailija
34820/35068 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?

Oon. Kunhan jossain nyt edes törmättäisiin niin ehkä se siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän