Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35068)
Et oo ollukkaa, koska muuten oisit seisonut rinnallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.
Kysymällä varmasti selviää.
Iliman muuta, kun toinen on niin kovasti kiinnostuneen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.
Ohittaminen saattaa kuitenkin siitä toisesta osapuolesta tuntua siltä, että haluaa työntää sitä toista osapuolta pois. Ettei ollutkaan mitään yhteisiä tunteita ja toiveita, jotka on kuitenkin mullistaneet sen toisen maailman.
Nimenomaan. Tuntuu äärettömän pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Selkeyden edellytys ja painostus on aivan eri asioita.
Hieno havainto, mut ei liity minun tilanteeseen millään tapaa neropatti.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan etten ole enää ykkönen.
Minä en ole koskaan ollutkaan hänelle.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden aloitteen olen elämässäni tehnyt ja silloin kyllä meni metsään ja pahasti. Ei harmita ollenkaan, koska mies oli ilkeä ja väkivaltainen juoppo, joka antoi aika tylyt pakit.
Sama, yksi kerta ja ei muuten tule toistumaan. Kadun sitä vähän vieläkin.
Mä en jaksa katua menneitä, nyt on nyt ja menneille ei mitään voi.
Tehdään mieluummin töitä huomisen eteen ja nautitaan tästä hetkestä, jota ei enää koskaan saa takaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Päästäänköhän me toistemme syliin lainkaan? Ja tuntuuko se silloin niin oikealta kuin nyt?
Täällä oon. En kerro kellekään.
Kuuntelen kirjaa Ei enää eddy, paljon rentouttavampaa kuunnella äänikirjoja kuin pyöriä näillä sivustoilla
Oot ollut ykkönen, niin kauan kun vuosia sitten tutustuttiin. Oot edelleen ja toivottavasti edes jonkinmoinen yhteinen tulevaisuus saataisiin. Harmi kun plan b meni metsään, mutta toivottavasti tulee uusia. Oot mulle todella tärkeä, ja uskon että olet sen huomannut. … vaikka kuun taivaalta.
Kuinka hyvin ajattelet meidän tuntevan toisemme? Aikaa on ollut yli vuosi, tapaamisia vain harvakseltaan. Meidän on helppo puhua toisillemme, mutta eihän siinä ajassa paljon ehdi. Silti tuntuu kuin olisimme läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin yhdet terveiset Suskille! Joskus myöhemmällä sit seuraava viesti.
Kerro ees että minnepäin ja joku tunniste jonka vain me tiedämme! Itse odottelen eräältä komealta duunarilta viestiä :)
Mäkin luen. Tekee mieli rentoutua. 🙂
Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?
Mäpäs kuuntelen musiikkia ja mietin kaivattua. Mikähän on hänen lempparibändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden aloitteen olen elämässäni tehnyt ja silloin kyllä meni metsään ja pahasti. Ei harmita ollenkaan, koska mies oli ilkeä ja väkivaltainen juoppo, joka antoi aika tylyt pakit.
Sama, yksi kerta ja ei muuten tule toistumaan. Kadun sitä vähän vieläkin.
Mikä siinä nyt niin kamalaa oli? Voit tehdä aloitteen jollekin toiselle joskus, jos tuo eka ei käynyt syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?
Oon. Kunhan jossain nyt edes törmättäisiin niin ehkä se siitä?
Kyllä sen tietää, kun järki ja tunteet on sopusoinnussa