Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (34927)

Vierailija
34781/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu voisi olla mun loppuelämän piristys.

Vierailija
34782/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu ois ehdottomasti mun päivien piristys 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34783/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyynnöstään jätin rauhaan. 

Se ei ole ignooraamista.

Vierailija
34784/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen sonni 😘

Vierailija
34785/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäänköhän me toistemme syliin lainkaan? Ja tuntuuko se silloin niin oikealta kuin nyt?

Vierailija
34786/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenenkin mielestä on aloite. 

Minä olin kiinnittänyt huomioni häneen. Meillä ei ollut mitään silmäpeliä tms., mutta olin huomannut hänet.

Hän sitten sopivan tilaisuuden tullen kirjaimellisesti juoksi perääni ja tuli juttelemaan. Mielestäni aika täydellinen!

Meillä on ollut silmäpeliä kaivatun kanssa, mutta en tiedä miten tästä etenee. Sen tiedän että kumpikin on huomannut taatusti toisensa vaikka ei tunnetakaan sen enempää.

Mulla oli aiemmin tuollainen ihastus, jonka kanssa lähinnä katseltiin eikä mitään tapahtunut. Siitä sai ihanasti energiaa, vaikka en minä häntä kaivannut vaan otin juurikin piristyksenä ja energiana päiviin ne kohtaamiset. :)

Mä en haluaisi olla mikään pelkkä päivien piristys..

En mäkään.

Jos ovat taatusti huomanneet toisensa. Saattaa kehkeytyä muutakin kuin vain muistojen arkistoihin pölyyntyvä kepeä piriste.

Vierailija
34787/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.

Vierailija
34788/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiinnittänyt huomioni häneen. Meillä ei ollut mitään silmäpeliä tms., mutta olin huomannut hänet.

Hän sitten sopivan tilaisuuden tullen kirjaimellisesti juoksi perääni ja tuli juttelemaan. Mielestäni aika täydellinen!

Meillä on ollut silmäpeliä kaivatun kanssa, mutta en tiedä miten tästä etenee. Sen tiedän että kumpikin on huomannut taatusti toisensa vaikka ei tunnetakaan sen enempää.

Mulla oli aiemmin tuollainen ihastus, jonka kanssa lähinnä katseltiin eikä mitään tapahtunut. Siitä sai ihanasti energiaa, vaikka en minä häntä kaivannut vaan otin juurikin piristyksenä ja energiana päiviin ne kohtaamiset. :)

Mä en haluaisi olla mikään pelkkä päivien piristys..

Noo mä taas aattelen ihan toisin, että tuollainen ihminen jonka kanssa ei tunneta mitenkään, ja vain katsellaan, on nimenomaan päivien piristys. Sitten jos tilanne muuttuu ja aletaan tutustumaan, niin se on tietty sitten asia erikseen, mutta pelkkä katselu ei ole muuta kuin piristystä päivään. 

En vertaisi tuota pelkän katselun tasolle jäänyttä tyyppiä ollenkaan tähän kenen kanssa olen nyt, ovat aivan eri asia. 

No siitähän se suhde voi lähteä kehittymään, kun kaksi ihmistä huomaa toisensa. Ei kai kukaan kumppaneitaan ja kavereitaan tunne syntymästä asti. 

Viestissä oli kyse nimenomaan vain katselusta. Siinä lukee se mitä lukee, ei mitään ylimääräistä. Ja oli vielä oikein lisätty, että jos tilanne muuttuu niin se muuttuu ja on asia erikseen, mutta pelkkä katselu on vain katselua. 

Eli en ymmärrä pointtiasi, mutta älä please ala nyt vänkäämään mitään. Selkeä viesti on selkeä viesti.

Vierailija
34789/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun piti alkaa painostaa mua 😭🤦🏻‍ kaikki meni pieleen. Kaipaan ja rakastan sua.

Vierailija
34790/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näennäinen välinpitämättömyys ja ohittamiset voivat kertoa rakkaudesta siinä mielessä, ettei uskalla kohdata, mutta jos ne ovat tarkoituksellisia, ne eivät suinkaan kerro rakkaudesta.

Kysymällä varmasti selviää.

Vierailija
34791/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen ei tarvitse välttämättä olla kuin yksi viesti, joka alkaa kasvaa pikkuhiljaa keskusteluksi ja lähentymiseksi. 

Tämä olisi niin ihanaa, nm.

Vierailija
34792/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohittaminen saattaa kuitenkin siitä toisesta osapuolesta tuntua siltä, että haluaa työntää sitä toista osapuolta pois. Ettei ollutkaan mitään yhteisiä tunteita ja toiveita, jotka on kuitenkin mullistaneet sen toisen maailman.

Vierailija
34793/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu ois ehdottomasti mun päivien piristys 

Tuleeko nimestä Tiina? 

Vierailija
34794/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeyden edellytys ja painostus on aivan eri asioita.

Vierailija
34795/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni meistä sotkee rakkauden tunteen rakkauteen. Rakkaus ei ole vain tunnetta. Se on sitä, miten toista kohtelee, miten kuuntelee, miten vastaa toiveisiin, miten huomioi, kunnioittaako, antaako tilaa, kokeeko tulevansa itse rakastetuksi. Tunne voi olla voimakas, mutta se on kuin kuollut kirjain ilman eläväksi tulemista.

Annetaan jokaisen itse määritellä mitä rakkaus hänelle on.

Ihan vapaasti. Samalla logiikalla ihminen voi ajatella olevansa auttavainen mutta olla auttamatta koskaan tai edistävänsä maailmanrauhaa laittamatta rikkaa ristiin.

Rakkautta on monenlaista. Inhimillistä on myös joskus kohdella tahattomasti huonosti eikä se tarkoita etteikö rakastaisi.

Tietenkin. Järjestelmällinen ignooraaminen tuskin silti kertoo rakkaudesta.

Joskus toisen jättäminen rauhaan nimenomaan kertoo rakkaudesta. 

Tietty silloin kun  tunteet eivät ole vastavuoroisia

Tietysti, se on selvä. Mutta on muitakin tilanteita, joissa tunteet pitää laittaa sivuun. Ei nyt tarvii kuitenkaan alkaa tästä jankkaamaan, kun ei kukaan voi tietää muiden asioita.

Vierailija
34796/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää sanaa "please"?

Vierailija
34797/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan etten ole enää ykkönen. 

Vierailija
34798/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäänköhän me toistemme syliin lainkaan? Ja tuntuuko se silloin niin oikealta kuin nyt?

Haaveilen, kunpa se toteutuisi oikealla hetkellä.

Vierailija
34799/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden aloitteen olen elämässäni tehnyt ja silloin kyllä meni metsään ja pahasti. Ei harmita ollenkaan, koska mies oli ilkeä ja väkivaltainen juoppo, joka antoi aika tylyt pakit. 

Sama, yksi kerta ja ei muuten tule toistumaan. Kadun sitä vähän vieläkin. 

Vierailija
34800/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuttava naapuritalon nainen 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä