Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35068)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?
En ole paniikissa. Tätä on jatkunut jo niin kauan, että turtumus on ottanut vallan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä konkreettisia askeleita sun luokse. Tai miten tästä eteenpäin. Ootko sä yhtä paniikissa kuin minä?
En ole paniikissa. Ainoastaan surullinen, jos tämä jäi tähän. Hyttysen kokoinen mahdollisuus on tietysti että näemme ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen.
Sulje palsta.
Olet tehnyt jo aivan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut ykkönen, niin kauan kun vuosia sitten tutustuttiin. Oot edelleen ja toivottavasti edes jonkinmoinen yhteinen tulevaisuus saataisiin. Harmi kun plan b meni metsään, mutta toivottavasti tulee uusia. Oot mulle todella tärkeä, ja uskon että olet sen huomannut. … vaikka kuun taivaalta.
Tää ihanimmalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuttava naapuritalon nainen 🤗
Itse en tiedä edes kuka asuu samassa talossa.😂
Niin kai. 😔 Kun suljen palstan osa minusta katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen.
Tule näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Niin kai. 😔 Kun suljen palstan osa minusta katoaa.
Et tule kaipaamaan sitä osaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen.
Riippuu siitä, mitä olet tehnyt tähän mennessä asian hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole paniikissa. Ainoastaan surullinen, jos tämä jäi tähän. Hyttysen kokoinen mahdollisuus on tietysti että näemme ensi viikolla.
Olen nähnyt aivan VALTAVIA hyttysiä.😊
sivusta
Gallup
Miten vietät kesäksi? Entä kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut ykkönen, niin kauan kun vuosia sitten tutustuttiin. Oot edelleen ja toivottavasti edes jonkinmoinen yhteinen tulevaisuus saataisiin. Harmi kun plan b meni metsään, mutta toivottavasti tulee uusia. Oot mulle todella tärkeä, ja uskon että olet sen huomannut. … vaikka kuun taivaalta.
Olipa kaunis viesti kenelle olikaan! 😍
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen.
Aloitteen höpsö!
Uskon meihin mutta en toteutumiseen.
Olin vihdoin valmis puhumaan sulle mutta käänsitkin katseesi pois :(
Mä en usko itseeni, mutta hän pystyy mihin vain haluaa. :)
Mä en osaa, sä et halua. Vaihdetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Olin vihdoin valmis puhumaan sulle mutta käänsitkin katseesi pois :(
Yritä uudestaan.
Mitä mä teen.