Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla henkilöitä, jotka ovat painoindeksin mukaan sairaalloisen ylipainoisia?

Vierailija
20.09.2025 |

Miten tilanne näkyy ylipäätään elämässäsi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. BMI on 24. Nooo en mä ole kokenut sitä negana.

Vierailija
2/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen mies 174/122 ja indeksin mukaan sairaalloisen ylipainoinen. En tosin huomaa sitä erityisesti mitenkään. Pystyn elämään normaalia elämää ja töistäkin saikutan paljon vähemmän kuin ihmiset keskimäärin. Tänä vuonna olen ollut kerran saikulla pari päivää flunssan takia. Ikää 44 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä . Näkyyhän ylipaino kun peiliin katsoo ja hölkätessä tuntuu rintojen pompinta epämiellyttävältä. Jos jostain saa hankittua isot ja kunnolla tukevat urheiluliivit, niin vinkatkaa ihmeessä.

Enpä muuta keksi. En ole varma kumpi oli ensin, loputon nälkä vai ylipaino? Voin tuntea nälkää vaikka vatsani olisi niin täynnä ettei enää pisaraakaan mahtuisi.

Vierailija
4/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla jokainen paino lienee ylipaino. Joten ei jaksa keskustella tästä.

Vierailija
5/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja syömishäiriöstä pitäisi parantua jotenkin. Vaatteita vaikea löytää.

Vierailija
6/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Näkyy esim. liikkuvuuden ongelmana ja selkä kipuna.

Ja tiedän, voi noita olla hoikillakin.

Vierailija
7/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nimihullu. Ei varmasti riitä aika itse ruoan tekoon vaan syö joka päivä Woltattua roskaruokaa. 

Vierailija
8/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. BMI on 24. Nooo en mä ole kokenut sitä negana.

BMI yli 40: sairaalloinen lihavuus.

Vierailija
9/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No BMI näyttää 40 mutta ihan terve ja urheilullinen olen. Mulla on isot luut niin se vaikuttaa. 

Vierailija
10/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä . Näkyyhän ylipaino kun peiliin katsoo ja hölkätessä tuntuu rintojen pompinta epämiellyttävältä. Jos jostain saa hankittua isot ja kunnolla tukevat urheiluliivit, niin vinkatkaa ihmeessä.

Enpä muuta keksi. En ole varma kumpi oli ensin, loputon nälkä vai ylipaino? Voin tuntea nälkää vaikka vatsani olisi niin täynnä ettei enää pisaraakaan mahtuisi.

Kannattanee laittaa kahdet päällekkäin. Näin tekee huomattavan isorintainen ystäväni, joka harrastaa liikuntaa keskivertoa enemmän.

Vierailija
11/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No BMI näyttää 40 mutta ihan terve ja urheilullinen olen. Mulla on isot luut niin se vaikuttaa. 

Eli olet n. 120 kg.

Vierailija
12/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattanee laittaa kahdet päällekkäin. Näin tekee huomattavan isorintainen ystäväni, joka harrastaa liikuntaa keskivertoa enemmän.

Mä olen melkein normaalipainoinen, mutta rinnat on isohkot ja riippuvat. Laitan kaarituellisten liivien päälle urheiluliivit. Näin saan paketin pysymään paikallaan juostessa. Yksillä liiveillä ei vaan tule tukea tarpeeksi.

Vierailija
13/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaa tuntuu särkevän, niveliä varsinkin. Kuorsaan, huomaan hengittäväni raskaasti ja mitään fyysistä en jaksaisi tehdä.

Olen syömishäiriöinen. Tähän tulee joku päätänsä nyt aukomaan, mutta ei tämä ole itselle herkkua ja sitä viimeistä päivää odotan, joka tuskin kaukana onkaan.

Vierailija
14/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Ihana!

Vierailija
15/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoiset pikku housut neidillä on? =)

Vierailija
16/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kilon päässä alipainosta

Vierailija
17/17 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Itse olen mies 174/122 ja indeksin mukaan sairaalloisen ylipainoinen. En tosin huomaa sitä erityisesti mitenkään. Pystyn elämään normaalia elämää ja töistäkin saikutan paljon vähemmän kuin ihmiset keskimäärin. Tänä vuonna olen ollut kerran saikulla pari päivää flunssan takia. Ikää 44 vuotta.

Olet ihan normaaleissa reilu nelikymppisen miehen mitoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän