Kertokaa Tampereen hyviä asuinalueita?
Perustelujen kera.
Kriteereinä rauhallinen alue pariskunnalle, hyvät ulkoilumaastot ja julkinen liikenne keskustaan.
Kommentit (16)
Pariskunta voi muuttaa saasteiseen keskustaan
Siellä on huumeita ja menoo
Paistatrollit heränneet taas. Ei sen verran käy mielessä että pariskunta voi tulevaisuudessa olla se lapsiperhe? Toivottavasti ette itse asu lapsiperhealueilla.
Muuttakaa ennemmin pk-seudulle. Siellä hyviä alueita myös, eikä yhtä tuomitsevaa tai junttia porukkaa kuten Tampereella. Näin kommenteista päätellen.
Melkeimpä kaikkialta on hyvät julkiset yhteydet keskustaan
Muistui taas mieleen miksi tämä palsta on surkea. Monessa ketjussa, myös tässä, kommentit hyviä esimerkkejä. Mulla muutto edessä Treelle, eikä todellakaan mihinkään keskustaan haluja muuttaa. Koko Tampereelle ei edes tee mieli kun vastaanotto tätä luokkaa. Pitäkää ne nistit ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Paistatrollit heränneet taas. Ei sen verran käy mielessä että pariskunta voi tulevaisuudessa olla se lapsiperhe? Toivottavasti ette itse asu lapsiperhealueilla.
Voi olla - voi olla ettei
ja kyllä asun perheeni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Muistui taas mieleen miksi tämä palsta on surkea. Monessa ketjussa, myös tässä, kommentit hyviä esimerkkejä. Mulla muutto edessä Treelle, eikä todellakaan mihinkään keskustaan haluja muuttaa. Koko Tampereelle ei edes tee mieli kun vastaanotto tätä luokkaa. Pitäkää ne nistit ennemmin?
Hyvä
No Tesoma ja Hervanta sulle hyviä
Nekalassa on hyviä vanhoja puutaloja sulle
Jaahas, onko tämä ennätys että asiattomia kommentteja näin lyhyellä aikavälillä?
Taidan selata vanhoja ketjuja ja tutustutaan niiden perusteella alueeseen. Muuttoa ei onneksi näin katkera porukka onnistu estämään, saatikka että tarvitsisi näin ilkeiden ihmisten kanssa olla tekemisissä.
T. Ap
Mikä budjetti? Ne on kalliita pimu
Hyviä ja sopivia alueita on todella paljon. Olisi ehkä järkevämpi kääntää kysymys toisinpäin, että mikä ei ole sopiva alue.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei kannata kysyä nykyään enää mitään. Ei täällä enää pyöri kuin pahimmat luonnevikaiset. Kannattaa ennemmin käydä paikan päällä tutustumassa tai ottamassa itsenäisesti asioista selvää, jos haluaa järkeviä vastauksia.
Mutta jos tamperelaiset ovat oikeasti näin hirveitä kuin antavat täällä ymmärtää, niin en ihmettele miksi ihmiset muuttavat kehyskuntiin, pois kaupungista. Myös ne lapsiperheet.
Leppoisamman vastaanoton varmasti tulet saamaan Oulussa, vaikka vähän sisäänpäin kääntyneitä ollaankin. Tervetuloa!
Me halutaan vain lapsiperheitä tänne