Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40922)
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinut 🙂
Tämän kutsun kuulen
Miksi olette eronneet, jos kumpikin rakastatte toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Yritän lopettaa.
Aha
Vierailija kirjoitti:
Ihanteelliset varjojen muodot ja viisauden rakkaus🥰 Taidan olla ihastunut😊
Filosofiaan🥰
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun elämä on Oge E jännää kun päivittäin päivittelet itsestäsi tänne joka päivä ja erikseen ilmoitat mitkä viestit eivät ole sulta..
Et edes tunnu erityisesti kaipaavan ketään tai lähettelee terveisiä ..
Samaa miettinyt. "Ei minulta" tuskin naurattaa enää ketään muuta kuin häntä itseään. Aika kulunut juttu.
Vaikka ulottuvaisuuteni on kasvanut hiukan viime vuosina, siltikään en yletä sinuun. Tosin ratkaisu ei olekaan se vaan ohjauskeskukset.
Väsyttää. Haluaisitko ottaa kainaloosi köllöttämään?
Olen niiiiin kiitollinen, kun on taas töitä. Saan tehdä työtä, josta tykkään älyttömästi ja jonka osaan ja jossa pystyn kehittymään. Ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi muuten sinä teet töitä, kun voisit olla tekemättäkin? 😊
Lisäksi työni on merkityksellistä yhteiskunnallisesti. Tärkeä pointti.
Ota minuun yhteyttä telepaattisesti!! Nyt heti!!
Mitäs hienoa työtä teet? Kuin noin kehut niin kerro tarkemmin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hienoa työtä teet? Kuin noin kehut niin kerro tarkemmin ;)
Kaivattu tietää, muiden ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki
muumit laaksossa. x
😂
Tuu silti anoppilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫->👩🏻🏫🤎
😚🤗🕶
P:lle?
Kyllä!!!!
Sotket sivusta. Miksi? Laadi itse omat kaipauksesi.
-ap
Jep, niin samaa mieltä. Ja tiedetäänhän me, että oli Aalle. Turha jotain Peitä tulla työntämään sivusta.
Oi kiva tääl on poliitikko kaipausketjussa 🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
😽💖
Sunlaiset syö munlaisia
😘🧡T.