Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40922)
Vierailija kirjoitti:
Olinko mä sua lähellä? Missähän majailet nykyään, miksi en tiedä mitään :(
Olin varmaan viikko sitten lähempänä. Nyt taas liian kaukana, kun palasin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki
muumit laaksossa. x
😂
Haha. Onhan ne, juu.
Se trölliltä. E
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jakanut täällä vaikka ja mitä. Ei ehkä ole ollut fiksua, mut mitäs siitä. 😊
Oon mäkin jonkin verran, mutta nyt en ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen työpaikan kiukkupyllylle terkkuja
Miksi häntä kaipaat?
Siinä muijassa oli haastetta.
Oikeastaan ymmärrän tuon. Ei jättänyt kylmäksi. Naisessa saa olla särmää ja luonnetta, sillä jos muovailuvahaa vaivaa riittävän kauan, jäljellä ei ole kuin likaisen harmaata mössöä, joka ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kutsuu
Hu-huu-hu! Hu-huu-hu!
Vierailija kirjoitti:
Hassu tuo muu iso maggara -mainos. 😃
Ei E. Vain signeeratut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kutsuu
Hu-huu-hu! Hu-huu-hu!
Onko mun kaivattu sepelkyyhky? 😀😊
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle
Miau kur kur hrrrrrrr hrrrrr 🤍
Vierailija kirjoitti:
Jokos mökki kutsuu?
Just tulin sieltä, palaan kk:n lopussa.
Hei lasteni äiti. Tänään taas rakastuin sinuun uudestaan tai olenhan aina sinua rakastanut. Vaikka ollaan oltu jo erossa kauemmin kuin konsaan oltiin naimisissa.
Muistatko kun vielä erovaiheessa takapihalla syötin sinulle mustaherukoita suoraan suuhun kädestäni?
Vierailija kirjoitti:
Tänää salille?
Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Jos muru eksyt tänne, laita viesti.
Täällä olen muruseni :)
Vierailija kirjoitti:
Kutsun sinut 🙂
WA
Mä söin tänää mustaherukoita :D ootko sä tosiaan rakas ex aviomies kuka kirjoitti ton xD
Kulta,lähetä minulle illan viimeinen viesti
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle