Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40950)
Mä oonkin julmin ja söpöin ihminen koko maailmankaikkeudessa 🤩🤩🤩
Miten istumatyötä tekevällä miehellä voi olla noin hyvä perse? Taidat urheilla vapaa-ajalla 😘
Mie romahin kun näin sut. Älä pliis moikkaile.
Miten voi joku ihminen saada mut niin pois tolaltaan. Sun vaikutus on samaan aikaan ihaninta ja kamalinta. Tällä hetkellä vaan kamalinta. Ei tiedä miten päin olla, aivot lyö täysin tyhjää. Onnettomasti rakastunut ihminen on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Miksi? Voinko auttaa jotenkin? 😢
Voit. Kuuntele mua kun vuodatan sulle elämäntarinani tähän päivään asti. Älä puhu päälle. Älä tuomitse. Kuuntele vain. Tarvittaessa halaa. Ei ole ketään kelle puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Miksi? Voinko auttaa jotenkin? 😢
Voit. Kuuntele mua kun vuodatan sulle elämäntarinani tähän päivään asti. Älä puhu päälle. Älä tuomitse. Kuuntele vain. Tarvittaessa halaa. Ei ole ketään kelle puhua.
Käy💕
En jaa täällä mitään elämääni liittyviä monen rivin sepityksiä. n97
Hassu tuo muu iso maggara -mainos. 😃
Vierailija kirjoitti:
En jaa täällä mitään elämääni liittyviä monen rivin sepityksiä. n97
Oikein. 👍
Mä oon jakanut täällä vaikka ja mitä. Ei ehkä ole ollut fiksua, mut mitäs siitä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Niin se yks serkku.
Ei. Olet eri. Ei hän tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Miksi? Voinko auttaa jotenkin? 😢
Voit. Kuuntele mua kun vuodatan sulle elämäntarinani tähän päivään asti. Älä puhu päälle. Älä tuomitse. Kuuntele vain. Tarvittaessa halaa. Ei ole ketään kelle puhua.
Kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
En jaa täällä mitään elämääni liittyviä monen rivin sepityksiä. n97
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Istu joskus siihen pöytään, ei aina voi olla niin kiire. Jos ei päivällä onnistu niin sitten myöhemmin. Kai ymmärrät miten välttely tulkitaan?
Pitäis ensin huomata, missä istut. Voisit vaikka nostaa kättä, silloin uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Miksi? Voinko auttaa jotenkin? 😢
Voit. Kuuntele mua kun vuodatan sulle elämäntarinani tähän päivään asti. Älä puhu päälle. Älä tuomitse. Kuuntele vain. Tarvittaessa halaa. Ei ole ketään kelle puhua.
Käy💕
Nämä ei OgElta. Olen talomme
poikkeuksellisen raskaita/outoja
draamatapahtumia täällä
sivunnut, mutta ei mitään
im trölläyksiä tai säälinkerjuuta.
Löytyy luottoihmiset ja kuuntelevia
korvipareja juuri sopiva määrä.
*Vain ne rahalliset
korvaukset puuttuvat. E
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki
muumit laaksossa. x
😂
Ei tule sotkuista jos olette fiksuja ihmisiä.