Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40950)
Vierailija kirjoitti:
Jaksanko kantaa tätä kipua vielä tämän yhden päivän. Jos huomenna olisi asiat paremmin. Olisiko. Toivon sitä koko sydämestäni. Rintaa puristaa ja kyyneleet valuu. Kestämätöntä. Jos jaksan vielä huomiseen, mun on pakko jaksaa. Elämällä on vielä annettavaa, onhan...
On. Tässä olen. Kaikki on vielä jakamatta meidän kesken, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi opiskella, mut kaivattu on saanut pään ihan sekaisin ja mietin vaan häntä! Huokaus.
Ei noin voi toimia. Vastuut pitää hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sali suljettiin minulta🤔
Ei se mitään, siellä on tarjolla muita naisia enemmän kuin viikossa riittää päiviä 💪🦍
Hyvä!
Istu joskus siihen pöytään, ei aina voi olla niin kiire. Jos ei päivällä onnistu niin sitten myöhemmin. Kai ymmärrät miten välttely tulkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi opiskella, mut kaivattu on saanut pään ihan sekaisin ja mietin vaan häntä! Huokaus.
Ei noin voi toimia. Vastuut pitää hoitaa.
No sanopa muuta. Rakas, pois mun päästä!
Minulla on kaikki
muumit laaksossa. x
Noh, näitkö tämän muumin tallustavan kylän raitilla😀😊
En, mut Nuuskamuikkusen näin! 🙂
Olinko mä sua lähellä? Missähän majailet nykyään, miksi en tiedä mitään :(
Soitin pari päivää sitten huoltoon, koska parvekkeeni oven kahvan vieteri hajosi. Käyn päivisin töissä, joten annoin luvan yleisavaimen käyttöön. Noh, tänään tulin töistä, niin huoltomies oli juuri asunnossani, mutta hän tuli vessasta kun astuin sisään?! Vaihtoi pari sanaa ja lähti pois, koska oli jo korjannut oven, mutta päätti kuitenkin käydä kakalla vessassani (huomasin hajusta).
Onko tämä mitenkä normaalia, eikö huoltomiehillä ole muita paikkoja käydä vessassa kuin asukkaiden kotona?? Onko palstalla ketään huoltomiestä, onko tähän annettu mitään ohjetta firman puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki
muumit laaksossa. x
Laakson sairaalassa?
Kemijärvi ja 90-luku. Oispa ihanaa tavata ja katsoa onko liekki vielä tallella. Olen antanut anteeksi. Amisrakkaus. <3
Mä oon miettinyt paljon sitä, miten erota, jos on jo löytänyt uuden kumppanin. Tuleeko siitä aina sotkuista?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt paljon sitä, miten erota, jos on jo löytänyt uuden kumppanin. Tuleeko siitä aina sotkuista?
Ei tietenkään, jos ovat aikuisia, täysjärkisiä ihmisiä. Voi hyvin!
Päätin just olevani nuuskamuikkunen😊
Jos tulee sotkua niin voit siivota
Oot kaikkein söpöin ja ihanin! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tänää salille?
En taida jaksaa, hyvä jos saan työt tehtyä. Päätäkin särkee.
Pitäisi opiskella, mut kaivattu on saanut pään ihan sekaisin ja mietin vaan häntä! Huokaus.