Onko mulla oikeus sanoa jollekin, että haluan että hän lopettaa mun härnäämiseni?
Vai onko järkevämpää vain poistua tilanteesta?
Kyseessä siis mies, joka on varmasti huomannut aiemmin kevyen ihastumiseni häneen ja flirttailee voimakkaasti. Siis hyvin asiattomastikin kaksimielisiä ja olen herkkä punastumaan yms. enkä oikein osaa peitellä fyysistä reaktiota. En pysty olemaan punastumatta ja häpeilemättä itseäni, kun tunteilleni en mitään voi.
Mies ei ole musta vakavasti kiinnostunut, mutta en pääse hänestä eroonkaan kun on sama työpaikka. Pitää mua ulkoisesti viehättävänä ilmeisesti, mutta ei kunnioita yhtään.
Kommentit (65)
Kyllä. Sinulla on oikeus sanoa, että et halua tulla häirityksi.
Nauttii mun reaktioistani ja hermostuneisuudestani. :( ap
On. Se on suorastaan velvollisuutesi. Muuten hän jatkaa. Ensin sanot suoraan, ja ellei se auta, menet työsuojeluvaltuutetun puheille.
Miten ihmeessä mä voisin esimiehelle valittaa, että olen ihastunut mieheen ja alan punastella kun hän pelleilee kanssani?
Ei sitä pelleilyä ole mitenkään mahdollista todistaa muille, hänhän vetoaisi siihen että olen ymmärtänyt väärin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä mä voisin esimiehelle valittaa, että olen ihastunut mieheen ja alan punastella kun hän pelleilee kanssani?
Ei sitä pelleilyä ole mitenkään mahdollista todistaa muille, hänhän vetoaisi siihen että olen ymmärtänyt väärin. Ap
Miten hän pelleilee kanssasi? Onko soveliasta jutella tuhmia sulle työpaikalla?
Tuo on seksuaalista ahdistelua ja rikos nykyisin.
Kuvittelet kaiken ap. Maailma ei pyöri ympärilläsi.
Tuo on vain sinun kokemuksesi, todellisuudessa mies ei flirttaile kanssasi, ei kiusaa, ei härnää, ei ole asiaton. Sinä vain haluat kokea niin.
Koska jos tuossa olisi mitään todellisuuspohjaa, olisit aikaa sitten kertonut asiasta esihenkilöllesi ja pyytänyt apua.
"Pyydän, että lopetat epäasiallisen käytöksen minua kohtaan". Mielellään kirjallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nauttii mun reaktioistani ja hermostuneisuudestani. :( ap
Luultavimmin vain luulee että pidät hänen juttelustaan jos kerran olet näkyvästi ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse omaa ihastumistasi tuoda missään vaiheessa esille. Se, että olosi on epämukava työpaikalla miehen käytöksestä johtuen, on riittävä syy puuttua siihen. Huonoa käyttäytymistä ei todellakaan tarvitse sietää. Pidä puoliasi!
Olen ihmisenä aika aito ja avoin, juttelen kaikille kaikesta ja tykkään olla ihmisten kanssa. Mieheen olen ollut pikkuisen ihastunut, moniin muihinkin miehiin, vaikka olen varattu, mutta hän nauttii itse niin hirveästi tilanteesta.
Ei koskettele asiattomasti, voi joskus taputtaa selästä tms., mutta ei ota vakavasti mua vaan aina outo hymyn virne ja sitten kääntää kaiken kaksimieliseksi kun olemme niin ettei muita ole paikalla.
Seurassa on ok ja jopa vähän välttelevä. Ap
Itse miehenä pysyttelen aina kaukana näistä nuorista naisista. Aina ihastuvat ja oireilevat tosi voimakkaasti.
Osa sekoilee ja tärisee. Välkkyvät kuin jouluvalot poskistaan.
Pelkään juuri tuota reaktiota että valitetaan pomolle kun olin liian ystävällinen tai en ollut tarpeeksi huomaavainen ja flirttaillut.
Pidän tosi ison etäisyyden, koska nuorilla naisilla on hormonitoiminta niin voimakasta etteivät hallitse itseään ja ajatteluaan.
Jättäkää meidät vanhemmat miehet jo rauhaan.
Olet ihastunut mieheen ja häiritsee että hän flirttailee sinulle? Mitä vit!?
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut mieheen ja häiritsee että hän flirttailee sinulle? Mitä vit!?
Kertoisi miehelleen tuosta tilanteesta.
Mä yritin hänelle sitä kerran vähän vihjailla, että mulle tulee vähän epämukava olo, mutta mielestäni se vaan yllytti häntä. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä pysyttelen aina kaukana näistä nuorista naisista. Aina ihastuvat ja oireilevat tosi voimakkaasti.
Osa sekoilee ja tärisee. Välkkyvät kuin jouluvalot poskistaan.
Pelkään juuri tuota reaktiota että valitetaan pomolle kun olin liian ystävällinen tai en ollut tarpeeksi huomaavainen ja flirttaillut.
Pidän tosi ison etäisyyden, koska nuorilla naisilla on hormonitoiminta niin voimakasta etteivät hallitse itseään ja ajatteluaan.
Jättäkää meidät vanhemmat miehet jo rauhaan.
Yksi hyvä turvakeino on alkaa vetämään röökiä tauoilla ja kasvattaa kaljamaha, niin usein ne jättää rauhaan.
Miksi mä muutenkaan tänne tulisin tästä jauhamaan, jos en olisi täysin varma että hän "kiusaa" mua?
Ei sitä voi mitenkään todistaa. Hänhän sanoisi olleensa vain ystävällinen. Mutta mä tunnen myös ystävällisiä miehiä, hän ei ole sellainen mulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin hänelle sitä kerran vähän vihjailla, että mulle tulee vähän epämukava olo, mutta mielestäni se vaan yllytti häntä. ap
Naisten vihjailut on niin epämääräistä että ne voi tulkita monella tavalla. Laita joku esimerkki mitä häiritsevää mies on sanonut.
No valita hänestä?