Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (22353)
Vierailija kirjoitti:
Kun annat jollekin luottamuksesi, annat samalla hänelle vallan tuhota sinut.
Tämä!! Miksi kukaan haluaa tuhota toista eli mikä siihen ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Jenny, tule jo
Tulen aina kun kuuntelet mul lähetystä
Vierailija kirjoitti:
Näistä viesteistä saisi rakenneltua vaikka minkälaisen profiilin kaivatusta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja suhteuttaa siihen, mitä on tapahtunut oikeassa elämässä. Esim että vaikuttaako henkilö oikeasti sadistilta, härnääjältä, ivalliselta... jos ei, niin tuskin hän tännekään sellaisia kirjoittelee! Luulis.
Juu. Minä myönnän olevani ikävä ihminen ja olen avautunut siitä välttelystäni tänne jo ihan tarpeeksi. Oikeassa elämässä on uhreja, ketkä ovat joutuneet kärsimään haamuilustani ja etäisyyden otostani. Terapeutti on kuitenkin havainnut positiivista kehitystä tässä, että sanani ja tekoni eivät ole enää niin pahassa ristiriidassa.
Kohti pelkoja, mitkä ovat elämisen edessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! Miksi kukaan haluaa tuhota toista eli mikä siihen ajaa?
Kaikilla ei ole "yläkerrassa" kaikki kotona. Tervepäinen ei tahallisesti kiusaa eikä satuta muita.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa tollasen pilvipommin niin sitten tulisi kyllä laittaa jo vähän jotain selventävää kuten mieheltä naiselle tai naiselta miehelle, niin ei sekoitu ;)
Sehän olisi pyhäinhäväistys täällä. Kaikkea muuta voi kyllä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin jää sydämet :/
Haaksirikkoon, toivottomuuden karille kopsahtaa.
Näin unen jossa melkein suudeltiin, minä en osannutkaan niin lopetin yrittämisen. Sitten joku vaalea gorillat Istui minun syliin ja minä pelkäsin että kaivattu näkee. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Näistä viesteistä saisi rakenneltua vaikka minkälaisen profiilin kaivatusta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja suhteuttaa siihen, mitä on tapahtunut oikeassa elämässä. Esim että vaikuttaako henkilö oikeasti sadistilta, härnääjältä, ivalliselta... jos ei, niin tuskin hän tännekään sellaisia kirjoittelee! Luulis.
Vähän kuin ruoan tekisi ulkoa keräämistään kävyistä ja kivistä. Voihan niin tehdä mutta miksi ihmeessä? Mikä ajaa yhdistämään huonosti sopivan jutun toiseen? Toiveikkaan pyöristäminen tajuaa, typerää taikka ei mutta "voi eeeeei"-juttu saattaapi käväistä siellä tardimmalla puolen kyllä. :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Minä myönnän olevani ikävä ihminen ja olen avautunut siitä välttelystäni tänne jo ihan tarpeeksi. Oikeassa elämässä on uhreja, ketkä ovat joutuneet kärsimään haamuilustani ja etäisyyden otostani. Terapeutti on kuitenkin havainnut positiivista kehitystä tässä, että sanani ja tekoni eivät ole enää niin pahassa ristiriidassa.
Kohti pelkoja, mitkä ovat elämisen edessä!
Juu varmaan joku tänne tosissaan kirjoittaisi jostain terapeuttinsa sanomisista ja omista "uhreista". Eikö parempaa satua tullut mieleen.
Gallup
Hulluin temppu jolla olet yrittänyt vaivihkaa tehdä vaikutuksen kaivattuusi?
Itse aikoinaan hakeuduin opiskelemaan entisen kaivatun takia. Koulutus tuli, mutta se suhde ei valitettavasti edennyt kovin pitkälle :D
"Pelottavia" viestejä ja hirveitä biisejä ja vasta keskiviikko, onnea kaivattunne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Uuu, Ulla uhriutuu!
Eihän se ole uhriutumista, jos ihmettelee kaksoisstandardeja.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ajattele kenestäkään, että joku aikoisi tuhota minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
Mä taas luulen, että suurin osa ei täällä uskalla tehdä mitään temppuja ja siksi joutuvat vain märisemään tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan.
Kyllähän moni luulee, että anonyymina saa kirjoitella mitä vaan. Sieltä voi se todellinen pirullinen luonne tulla esiin.