Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä viesteistä saisi rakenneltua vaikka minkälaisen profiilin kaivatusta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja suhteuttaa siihen, mitä on tapahtunut oikeassa elämässä. Esim että vaikuttaako henkilö oikeasti sadistilta, härnääjältä, ivalliselta... jos ei, niin tuskin hän tännekään sellaisia kirjoittelee! Luulis.
Juu. Minä myönnän olevani ikävä ihminen ja olen avautunut siitä välttelystäni tänne jo ihan tarpeeksi. Oikeassa elämässä on uhreja, ketkä ovat joutuneet kärsimään haamuilustani ja etäisyyden otostani. Terapeutti on kuitenkin havainnut positiivista kehitystä tässä, että sanani ja tekoni eivät ole enää niin pahassa ristiriidassa.
Kohti pelkoja, mitkä ovat elämisen edessä!
Juu varmaan joku tänne tosissaan kirjoittaisi jostain terapeuttinsa sanomisista ja omista "uhreista". Eikö parempaa satua tullut mieleen.
Ei tullut, sillä tämä on valitettavasti totisinta totta. Olen aivan hirveän epäluotettava ihmissuhteissa, joissa läheisyyden pelot kasvavat yli sietokykyni. Siksi rauhassa eteenpäin ja ilman painostusta ja sitä, että käydään liian syvällisiä keskusteluja liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanan älykäs.
Mies vai nainen
Jaksamista niille ketkä rimpuilee tääl traumoissaa.Toipuville ketkä ei vaa meinaa päästä taustoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hulluin temppu jolla olet yrittänyt vaivihkaa tehdä vaikutuksen kaivattuusi?
Itse aikoinaan hakeuduin opiskelemaan entisen kaivatun takia. Koulutus tuli, mutta se suhde ei valitettavasti edennyt kovin pitkälle :D
Tuohan on positiivista! :D
Itse en ole tainnut tehdä koskaan mitään temppuja, vaikka olisin ollut miten hullaantuneesti ihastunut ja limerenssin vallassa. Silloinhan nuo tempaukset on ihan hyvä juttu, jos niiden seurauksena päätyy esim. opiskelemaan jonkin koulutuksen, uuteen maahan tms. :D
Hyvää yötä kaikille. On niin väsyttävät jutut ollu koko iltapäivän ettei nyt pysty enää.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanan älykäs.
Niin olen. Rakkausasioissa olen liian tyhmä ja kelpaamaton.
Toivottavasti näit miten paljon ilahduin sinun näkemisestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että löydät jotain paljon parempaa elämääsi, toivon sinulle pelkää hyvää. 💕
Kiitos
Puhuttelu, esittely, asia on toimiva konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫🤎👩🏻🏫
Oliko tänään keltainen paita?
Ei nähty. Auton näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mun kohtaamat ei. Aivan toisenlaiset temput ollut heillä. Rahaan liittyen lähinnä maksavat kaiken, mutta eivät puhu siitä tai muutenkaan itsestään hirveästi.
Olisin halunnut tänään halata sinua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanan älykäs.
Mies vai nainen
Mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ilahdun. Se ei vaan luo toivoa että olisin joskus enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ilahdun. Se ei vaan luo toivoa että olisin joskus enemmän.
Joskus voi vain nauttia siitä mitä on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Oon huomannut, että miehet alkavat aina kehua saavutuksillaan ja rahoillaan :D Ei toki varmaan kaikki, mutta minun kohtaamani miehet.
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Älä huoli, niin olen tehnytkin. Ja osa noistakin miehistä on ollut minusta kiinnostavia ja fiksuja. Se on vain jotenkin hassua, kun joillekin miehille tulee tarve leveillä, kun yrittävät tehdä vaikutusta naiseen.
Sehän on yleistetysti fakta, että status ja materia kiinnostaa naisia, samalla tavalla kuin yleistetysti miehiä kiinnostaa sirot blondit.
Naiset tosin harvemmin suoraan myöntävät näitä, vaan selittelevät asian kiertoteitse niin, ettei se olisi pinnallista ("pitää olla kunnianhimoinen" jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yhdistävä tekijä? Sinä.
Voit muuttaa vain itseäsi.
Olemalla vähemmän haluttava niin ettei ketään kiinnosta?
Lähestymällä itse niitä sinua kiinnostavia miehiä.
Älä huoli, niin olen tehnytkin. Ja osa noistakin miehistä on ollut minusta kiinnostavia ja fiksuja. Se on vain jotenkin hassua, kun joillekin miehille tulee tarve leveillä, kun yrittävät tehdä vaikutusta naiseen.
Sehän on yleistetysti fakta, että status ja materia kiinnostaa naisia, samalla tavalla kuin yleistetysti miehiä kiinnostaa sirot blondit.
Naiset tosin harvemmin suoraan myöntävät näitä, vaan selittelevät asian kiertoteitse niin, ettei se olisi pinnallista ("pitää olla kunnianhimoinen" jne.)
Se että nainen haluaa miehen, jolla on elatuskykyä ei ole ollenkaan pinnallista. Sehän kertoo että nainen etsii vakavissaan miestä jonka kanssa on realistista esimerkiksi perustaa perhe.
Ei ollut.