Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun teemaan kärjistäen: kaipaatko kaivattua vai huomiota, jota häneltä saat?
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Ei kun ärsyttää vaan kaikki pelailijat jotka ei oo tosissaan.
Mua taas ärsyttää kaikki lukutaidottomat, jotka ryntää heti vastaamaan vaikkei teksti edes sovi heidän vainoharhoihinsa ja traumoihinsa.
Siellä luki:
En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
ONKO TÄMÄ SUN MIELESTÄ PELAILUA??
On pelailua. Ei ehkä kaivatullesi, mutta usealle samassa tilanteessa olevalle tuotat pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."
Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään.
Mitä sitten vaikka lupailisi? Ei sillä ole mitään merkitystä kenellekään, saati sitten sinulle.
Totta kai on. Jokainen on vastuussa siitä, miten toisia kohtelee. Sinäkin, vaikka muuta kuvittelisit.
Tämä on anonyymi nettipalsta, ei teidän kaivatut edes käy täällä. Et sä täällä kohtele sitä henkilöä yhtään mitenkään 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Kyllä kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan kumpaakaan. Haaveilen itse luomastani mielikuvasta puolitosissani. En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
Ethän myöskään näytä hänelle kiinnostustasi mitenkään? Ettei tule turhia toiveita. Et siis katsele häntä rakastuneena tai ole hermostunut hänen seurassaan jne.
Ootte kyl hupaisia.
Täällä kirjoittelevien henkinen taso kyllä vaihtelee niin paljon että mitään keskusteluja ei taatusti irl syntyisi! 😅
Ei kai ole tarkoituskaan? Kaikki kaipaavat täällä ketä kaipaavat,ei meidän ole tarkoitus jutella muiden ketjulaisten kanssa, varsinkaan irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä kumppanisikin painii sen ajatuksen kanssa, että tekisi elämäänsä muutoksia, jos vain uskaltaisi elää elämäänsä, kuten ainoaa elämää eletään.
Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan. Sivusta?
Niin. Koska pelkää olla yksin.
Ei vaan koska olen hänen elämänsä rakkaus. Sen hän on aina myös teoin ja valinnoin osoittanut. Yksin hänen ei tarvitsisi kauaa olla jos itse niin valitsisi.
Toivottavasti myös ymmärtää pian arvonsa, ettei tuhlaa elämäänsä haaveilijan kanssa. Sivu
Taas kerran: et sinä päätä muiden puolesta sitä, mikä on näiden elämän tuhlaamista. Jos tuo henkilö tulee onnelliseksi ollessaan suhteessa aloittajan kanssa, ei hänen tarvitse mitään arvoaan silloin ymmärtää, vaan nauttia haluamastaan elämästä.
Ette te edelleenkään päätä muiden ihmisten suhteiden ja onnellisuuden sisältöä.
Eri
Kyllä, toisilla on elämälle pienet odotukset ja vähän vaatimuksia, eikä silloin ole niin tarkkaa, kenen kanssa elämäänsä viettää. Kunhan molemmat hengittää!
Ei se kuulu sinulle. Rumasti puhut muista ihmisistä, äitisi on varmaan ylpeä susta.
Totta, niin on. Mitä rumaa on tyytymisessä minimiin?
Haluaisitko itse olla jonkun minimi 🤔
Jollekin vaikuttaa riittävän ne toisen antamat muruset, jotka toisen mielestä ovat niitä minimivaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Mua taas ärsyttää kaikki lukutaidottomat, jotka ryntää heti vastaamaan vaikkei teksti edes sovi heidän vainoharhoihinsa ja traumoihinsa.
Siellä luki:
En edes halua häneltä huomiota, mieluummin antaa sen jollekulle jonka kanssa voi edetä jotenkin.
ONKO TÄMÄ SUN MIELESTÄ PELAILUA??On jos se toinenkin on ihastunut. Sitten tietty ihan sama, jos sillä toisella ei ole mitään tunteita.
Ai se, etten halua häneltä huomiota, on pelailua? Mun siis pitäisi haluta häneltä huomiota, niin ei olisi pelailua?
Kannattaa tarkistaa mitä siinä sun pelikirjassa nyt sanottiinkaan. Olet meinaan käsittänyt ihan pikkasen väärin.
🤦Ei vaan se on pelailua, jos näytät ihastuksesi häntä kohtaan jotenkin,mutta et oikeasti haluakaan mitään.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Siellä luki:
ONKO TÄMÄ SUN MIELESTÄ PELAILUA??On jos se toinenkin on ihastunut. Sitten tietty ihan sama, jos sillä toisella ei ole mitään tunteita.
Ai se, etten halua häneltä huomiota, on pelailua? Mun siis pitäisi haluta häneltä huomiota, niin ei olisi pelailua?
Kannattaa tarkistaa mitä siinä sun pelikirjassa nyt sanottiinkaan. Olet meinaan käsittänyt ihan pikkasen väärin.
🤦Ei vaan se on pelailua, jos näytät ihastuksesi häntä kohtaan jotenkin,mutta et oikeasti haluakaan mitään.
Vielä pahempi vaihtoehto. Huijataan luulemaan että on ihastunut ja saadaan huijattu käyttäytymään sen mukaan eli ottamaannyhteyttä ja kertomaan omat tunteet. Sitten huijaaja nauraa kavereiden kanssa miten sitäkin rumaa 💩 saatiin huijattua. Tästä tulee hupia pitkälle ajalle ja laajalle piirille. Kyse ei ole edes mistään kiinnostuksesta ja tavasta saada uhri jopa t....maan itsensä ahdistuksissaan.
Sivusta tällaista kokenut.
Vierailija kirjoitti:
En saa enää lähetettyä sinulle terveisiä täydestä sydämestäni. Jokin sielussani sanoo, että ei kannata.
Kestää vielä pitkään, ennenkuin lämmin sydämeni kylmenee niin paljon. Tuskin koskaan.
Vuodet kuluivat kuin unessa. Kipu oli erilaista ja paremmin siedettävissä. Haaveet jostakin paremmasta tuntuivat paradoksaalisesti realistisemmilta.
Mä en sit oo aamun jälkeen kirjottanu, kuin pari viestiä ja nekin aiheen ohi. Kivasti ootte silti jauhanu aiheesta.
-synkistelijä
Vierailija kirjoitti:
"Ei paini, sen hän kertoo selvin sanoin ja usein. Hän ei tiedä mitään pahempaa kuin että lähtisin pois hänen luotaan."
Mitä teet ketjussa? Toivottavasti et lupaile täällä luita taivaalta kenellekään.
Sataa ulkona luita, se kaiken saa näyttämään vanhalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Siellä luki:
Ei tarvi olla kovin kummoinen kyökkipsykologi ymmärtääkseen mitä sulle on tapahtunut: ihastuksesi tuli hymyilleeksi sinulle jossain hänelle itselleen samantekevässä hetkessä. Sinähän sen tietysti ihastumisen ilmaukseksi tulkisit ja rakkaudesta jo vuosikymmenet turhaan haaveilleena kävit kaivattusi kimppuun kuin sika limppuun. Mutta juuri kun olit kauluksista kiskoen saanut vedettyä hänet kirkkoa varaamaan, kaivattu riuhtaisi itsensä kaikin voimin irti pihdeistäsi ja otti jalat alleen. Sen jälkeen et ole häntä nähnyt. Mutta tuosta kokemuksest kumpuaa painavia ja opettavaisia puheenvuoroja kaipuusaitille.
Jokainen prosessoi asioitaan tavallaan, vaikka täällä kirjoittaen. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyl hupaisia.
Siellä luki:
Vielä pahempi vaihtoehto. Huijataan luulemaan että on ihastunut ja saadaan huijattu käyttäytymään sen mukaan eli ottamaannyhteyttä ja kertomaan omat tunteet. Sitten huijaaja nauraa kavereiden kanssa miten sitäkin rumaa 💩 saatiin huijattua. Tästä tulee hupia pitkälle ajalle ja laajalle piirille. Kyse ei ole edes mistään kiinnostuksesta ja tavasta saada uhri jopa t....maan itsensä ahdistuksissaan.
Sivusta tällaista kokenut.
Toi on sairasta.
Tämä! Itselleni ketju oli aikoinaan nimenomaan prosessointiväline. Huonompana hommana moisessa prosessoinnissa sitten se, että addiktoiduin tänne ja käyn edelleen täällä heilumassa, vaikka ei ole prosessoitavaa :|
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itselleni ketju oli aikoinaan nimenomaan prosessointiväline. Huonompana hommana moisessa prosessoinnissa sitten se, että addiktoiduin tänne ja käyn edelleen täällä heilumassa, vaikka ei ole prosessoitavaa :|
Mulla ihan sama -T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu, Ulla uhriutuu!
Niinpä. Toivottavasti saat kokea itse saman.