Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (22353)
Dramaattisen rumpupärinän jälkeen estradille tuodaan uudet puitteet ja tausta näyttelijät kumartavat ja saavat aplodinsa. Ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
Vierailija kirjoitti:
Näistä viesteistä saisi rakenneltua vaikka minkälaisen profiilin kaivatusta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja suhteuttaa siihen, mitä on tapahtunut oikeassa elämässä. Esim että vaikuttaako henkilö oikeasti sadistilta, härnääjältä, ivalliselta... jos ei, niin tuskin hän tännekään sellaisia kirjoittelee! Luulis.
Ja viestit menee täällä aika sekaisin, niin ei kannata arvailla mikä on keneltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Näistä viesteistä saisi rakenneltua vaikka minkälaisen profiilin kaivatusta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja suhteuttaa siihen, mitä on tapahtunut oikeassa elämässä. Esim että vaikuttaako henkilö oikeasti sadistilta, härnääjältä, ivalliselta... jos ei, niin tuskin hän tännekään sellaisia kirjoittelee! Luulis.
Enpä sulkisi pois mitään vaihtoehtoa. Kyllä jotkut ihmiset uskoo mitä vaan. Itsestäni romanssihuijaukset kuulostaa hulluilta uskoa, mutta silti uhreja on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta melkoisia temppuja tekevät, kun yrittävät saada naista kiinnostumaan.
Entä sitten? Aloitteelliset naiset loistavat poissaolollaan.
Joo ei ne miesten "temput" mitenkään noloja ole, eikä siinä mitään pahaa ole. Siitähän parhaimmillaan nainen voi huomata, että tuo on tosissaan.
Kovasti täällä haukuttiin naisia, jotka yrittävät tehdä miehiin vaikutuksen. Eli ilmeisesti naisten temput on noloja, mutta miesten ei 👍
Ei ne naisten temput mun mielestä varsinaisesti noloja ole, mutta en kehottaisi ketään naista lähtemään sellaiseen.
Luulen, että kenen tahansa ketjulaisen vaikutuksentekotemput on noloja 😄
En osaa muiden kirjoittajien puolesta sanoa. Itse en ole tehnyt vaikutuksentekotemppuja, mutta sen mitä miehet on niitä tehneet, niin eivät ole olleet noloja. Huvittavia joskus kyllä, varsinkin jos on kovin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla osastolla jotain päiväohjelmaa tähän aikaan.
Päiväkahviaika alkaa.Rapsalla ollaan.
Olisitte nyt jatkanu, kun jäi päikkäritkin välistä sen meuhkaamisen takia. No sanovat et nauraminen on hyväksi, vaikka vähän epäilen.
-Synkistelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin sinulle päätökseni kasvotusten, mut silti jäi paska fiilis vuoksesi. Kun lähdit yksin kävelylle, niin näytit murtuneelta.
Jos tätä hieman kääntelee ja vääntelee, niin voisi sopia omaan tilanteeseen.
Totta kai se tuntui pettymykseltä, mutta jokaisella pilvellä on hopeareunus. Voin olla sinunkin kanssa rennompi, kun ei tarvitse ajatella koko ajan "entä jos". Nyt tiedän, että se on ei. Voin vaikka kertoa, että olen seurustellut toisen kanssa tämän koko ajan. En pelkää sitä, että tuotan sinulle pettymyksen tai pilaan mahdollisuuteni, koska sitä mahdollisuutta ei edes missään vaiheessa ollut. 🙂
Älä vääntele ja kääntele liikaa ja turhia.
Sivusta.
Jos laittaa tollasen pilvipommin niin sitten tulisi kyllä laittaa jo vähän jotain selventävää kuten mieheltä naiselle tai naiselta miehelle, niin ei sekoitu ;)
Pilvipommi hopeareunuksella! 😅😂 Tältä naiselta se ei ainakaan ollut, vaikka vääntelemällä ja kääntelemällä kaivattu vois varmaan omia sen(kin).
Missä on pilvi-pommiviesti? Toinen niistä on kaivattu, toinen minä.
No mä vastasin vaan sellaisiin, mihin sain tarvittavan tiedon jäämään tänne. Enkä toivo olevani kaivattu.. Ominko tämänkin?