Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joku inhoaa kosketusta?

Vierailija
10.11.2025 |

ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tuli kaverin kanssa puhetta asiasta. Hän kertoi inhoavansa kosketusta, siis sitä että joku koskee häneen, ei itsekään kosketa muita. En asiasta sen enempää kysellyt, mutta ilmeisesti aika harvinaista on. Jäin vain miettimään, miltä tuo kosketus siis tuntuu ihmisestä, joka sitä inhoaa..vaikka jokin kättely, halaaminen tms.?

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meni minunkin parisuhteessa siihen että jätin hänet, kun mies ei pitänyt siitä "lääppimisestä" joksi hän minun halailuja ja pusutteluja muutaman kerran kutsui. En saanut hellyyttä muuta kuin pikaseen sillon kun häntä panetti, matalalibidoisena n 3 vko välein. Hän saattoi joskus ohikulkiessaan taputtaa olalle tai leikillisesti ottaa kiinni niskastani mutta ei sietänyt sitä että minä kosken häntä. Kerran jossain herkässä hetkessä (hautajaisissa) hän otti minua kädestä kiinni ja piti pitkään kiinni, mutta kun taas samana päivänä meni häntä lohduttaakseni halaamaan häntä ja olisin laittanut posken poskea vasten hän oikein kavahti kauemmas. Ihan helvetin outoa ja loukkaavaa. Oltiin kuitenkin oltu jo miltei vuosi yhdessä. Jätin hänet melko pian tämän jälkeen. Mitä hittoa teen miehellä jota ei saa koskea ja joka ei koske minua. Kavereita ja seuraa oli entuudestaan.

Mutta, myöhemmin kun summasin meidän seurustelua ja yhteisiä hetkiä tajusin että hänhän oli muutenkin ihan hemmetin itsekeskeinen, myöskin tunnevammainen jolla ei ollut mitään kykyä asettua toisen asemaan eikä ymmärtänyt yhtään että muillakin ihmisillä on tarpeita ja asioita mitä he haluaa ja ne pitää osata ottaa huomioon. Tämä kävi ilmi ihan arkisissa kommunikoinneissa esim hänen omien vanhempien ja sisarusten kanssa. Miten voikaan olla isossa perheessa kasvanut ihminen noin helv...n itsekeskeinen ja kai myös jotenkin itseään täynnä.  

Vierailija
302/303 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa mutta jos annan naisen nyt koskea minuun, se on koko lasti välittömästi puntissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutten vain pidä siitä. Ei ole itselle ongelma joten ei koskaan ole kiinnostanut sen kummemmin syihin perehtyä. Vähän sama kun se etten pidä oliiveista, maistuvat pahalle, en tiedä miksi. Kosketus tuntuu pahalle, en tiedä miksi. Mut mitäpä väliä kun ei häiritse yhtään. 

Miten seurustelukumppanisi ovat suhtautuneet?

Mitkä seurustelukumppanit? En mä ole koskaan halunnut minkäänlaisia seurustelu suhteita. Ainoastaan seksiä harrastan parin vaki seksikumppanin kanssa (vuosia oltu fwb) jotka tietävät etten pidä mistään lääppimisestä, halailusta ja paijailusta. Seksistä pidän, suorasta toiminnasta, en muunlaisesta koskettelusta/hellyydestä. Enkä myöskään halua mitään seurustelua, parisuhdetta tai muuta vastaavaa. Et eivät mitenkään kun ei sellaisia ole eikä tule. Hyi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä