Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi joku inhoaa kosketusta?

Vierailija
10.11.2025 |

ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tuli kaverin kanssa puhetta asiasta. Hän kertoi inhoavansa kosketusta, siis sitä että joku koskee häneen, ei itsekään kosketa muita. En asiasta sen enempää kysellyt, mutta ilmeisesti aika harvinaista on. Jäin vain miettimään, miltä tuo kosketus siis tuntuu ihmisestä, joka sitä inhoaa..vaikka jokin kättely, halaaminen tms.?

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sivustolla aktiivisesti kommentoivien koskevan minua tai edes puhuvan minulle. Hyi ja yök mitä ihmisiä.

Vierailija
222/224 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo rupsahtanut, en halua, että kukaan koskee minua enää.

Koetko koskettamisen pelkästään eroottisena tai seksuaalisena? Muuten en ymmärrä mitä rupsahtamisella on mitenkään tekemistä tämän asian kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sivustolla aktiivisesti kommentoivien koskevan minua tai edes puhuvan minulle. Hyi ja yök mitä ihmisiä.

Ei kannata olla noin ehdoton. Olet aivan hyvin saattanut tänäänkin keskustella usean palstalaisen kanssa ihan tietämättäsi. Voi voi... 

Vierailija
224/224 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sädekehäsi on postitettu ja noudettavissa lähimmästä pakettipisteestä lähipäivinä.