Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen todella kauppareissua lauantaiaamuna kahdeksalta

Vierailija
06.04.2024 |

Ei ole melkein ketään liikkeellä. Aivan mahtavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa yllätys. 

Vierailija
2/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 9:00 vilske on kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kun kauppaan siihen aikaan menee, seuraa se ikävä yllätys, mitä ei koskaan onnistu ennalta muistamaan. Jos aikoo kerran viikossa ostaa sen yhden pienen saunaoluen, niin eihän sitä kaupasta silloin saa. En käsitä mitenkään sitä kellonaikarajaa.

Vierailija
4/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiltä lauantaina. Iskee juoksukaljailijat. Sekä ne joista näkee ja haistaa jo kaukaa. Että kello yksin lyömää on odotettu aamu neljästä asti. Lauantaina kauppaan siis kannattaa todella mennä joko kello 8 tai vasta 10 jälkeen.

Vierailija
5/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti olekaan. Ihmiset nukkuvat pitkään vkonloppuisin ja nauttivat hitaasta aamusta ja pitkästä aamupalasta.

Vierailija
6/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti kävisinkin, mutta täällä on usein hyllyt tyhjinä siihen aikaan. Jos meinaa jotain ostettavaakin löytää niin parempi mennä vasta klo 10 jälkeen vaikka silloinkin käytävät on vielä täynnä rullakoita.

Vierailija
7/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään. Siis kahdeksalta. Varmaan 5 ihmistä marketissa lisäkseni. Hyllyttäjät puuhissa, kaikkea löytyi. Oli ylellinen olo.

En suostu ollenkaan menemään perjantai-iltana.

Vierailija
8/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään aina torstai-iltana ostamassa viikonlopun ruuat. Saa sitten keskittyä rauhassa viikonlopun viettoon.

Vierailija
9/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa alkoholia joten no can do 

Vierailija
10/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joskus yövuoron jälkeen klo 7.30 ostamassa viikon ruuat, kun ei ole ruuhkaa. Toki arkisin siellä on vain työeväiden ostajia kiireessä ja niillä nyppii kun olen siinä yhdellä kassalla täyden kärryn kanssa. He hee. 

Vierailija
11/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina yöllä, muutama haahuilija joskus.

Vierailija
12/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn perjantai-iltana kymmenen aikaan. Sopii omaan rytmiin paremmin kun olen iltavirkku. Silloinkin on ihanan tyhjää. 

Vierailija
13/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä ihan minä viikonpäivänä vaan on vieläkin väljempää.

Vierailija
14/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun kauppaan siihen aikaan menee, seuraa se ikävä yllätys, mitä ei koskaan onnistu ennalta muistamaan. Jos aikoo kerran viikossa ostaa sen yhden pienen saunaoluen, niin eihän sitä kaupasta silloin saa. En käsitä mitenkään sitä kellonaikarajaa.

Täytyy olla melkoinen alkoholisti, jos elämä on kiinni yhdestä saunaoluesta - pienestä!- :D. Oliskohan kyse 24-packista?

Vierailija
15/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ei meidän paikallisessa cittarissa ole ruuhkaa kuin joskus joulun alla.

Vierailija
16/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn tuon takia kaupassa vasta  vähän ennen kuin kauppa suljetaan. Ei ole melkein ketään muita asiakkaita  kaupassa. Aamuisin en käy koska nukun silloin enkä laita  herätystä kaupan takia.

Vierailija
17/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti kävisinkin, mutta täällä on usein hyllyt tyhjinä siihen aikaan. Jos meinaa jotain ostettavaakin löytää niin parempi mennä vasta klo 10 jälkeen vaikka silloinkin käytävät on vielä täynnä rullakoita.

Käyn ainaklo 7 lähi Prismassa ja ostan viikon ruuat. Koskaan ei ole hyllyt tyhjinä. Täyttävät paljon ed. iltana. Tuleva jo klo 5 aamulla laittamaan hyllyjä.

Vierailija
18/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 7.30

Vierailija
19/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä joskus yöllä hieman sivummalla sijaitsevassa 24h isossa ruokakaupassa. Se se vasta on elämysmatkailua.

Vierailija
20/28 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet leivät tulee vasta 10-12 joten siksi ei kannata aikaisemmin mennä. Paistopisteestä en osta kun ovat paperipussissa niin ne kuivuu jo samana päivänä. Yksin en jaksa koko leipää syödä. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän