Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen anoppi tuputtaa uskoaan

Vierailija
10.11.2025 |

Kohta menee hermo. Anoppi tietää, että en kuulu kirkkoon, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen. Nykyisin hänen oma uskovaisuutensa on vaan kiihtynyt ja hän on alkanut käännyttämään minua. Aina kun tavataan, hän ottaa uskonnon jotenkin puheeksi ja houkuttelee minua kirkkoon. Ei auta sanominen. Kohta ärähdän kunnolla. Onko muiden anopit tyrkymässä uskoaan? Mitähän tuolle tekisi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että lahkolaisuutensa vie hänet helvettiin.

Vierailija
2/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska sukuni tietää, että jos olen jotakin päättänyt niin se pitää. Ja tietävät sen, että osaan hiljentää ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sinunkin vihervassun aika liittyä taas kirkkoon, kun muodikkaasti siitä erosit vuonna 2010!

Vierailija
4/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis sinunkin vihervassun aika liittyä taas kirkkoon, kun muodikkaasti siitä erosit vuonna 2010!

Ei ole tarvinnut erota, kun ei eläessään ole päivääkään kuulunut. Eikä tule kuulumaan. 

Vierailija
5/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot anopille että koet todella loukkaavana sen, että hän ei kunnioita vakaumustasi. 

Vierailija
6/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuputa kun olen todennut ettei v i t t u voisi moinen paska vähempää kiinnostaa. Toiste jos on joku koittanu, niin olen surutta katkaissut välit ja asia on ollut sillä selvä. 

Vierailija
7/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaa sitä ollenkaan. Tai ala käännyttämään sitä shamaaniksi, kun hänkin käännyttää sua väkisin. Uskominen valoon ja sydämeen, ei vaadi kirkkoa tai lahkoa.

Vierailija
8/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuntelet? Sanot ettei kiinnosta ja jos ei pysty sitä kunnioittamaan niin et ole enään tekemisissä. Jos ei mene perille niin et sitten ole tekemisissä, eikä näin ollen tarvitse myöskään kuunnella. En mäkään vietä aikaa hihhuleiden kanssa jotka mulle uskoaan on koittanut tuputtaa. Enkä koe menettäväni yhtään mitään, päinvastoin. 

Vierailija
9/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet uskoton.

Vierailija
10/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy anopiltasi, miltä hänestä tuntuisi jos sinä tai joku toinen alkaisi tuputtaa hänelle esim. satanismia.

Vierailija
11/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet edes päätynyt ko. sukuun? Eikö miehesi puutu äitinsä höpinöihin? 

Vierailija
12/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppihullun jankutukset

Vierailija
13/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuputa kun olen todennut ettei v i t t u voisi moinen paska vähempää kiinnostaa. Toiste jos on joku koittanu, niin olen surutta katkaissut välit ja asia on ollut sillä selvä. 

Montako anoppia on jo ollut? 

Vierailija
14/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tiukasti: minusta uskonto on henkilökohtainen asia, joten en halua puhua siitä.

Eli et sano juuta etkä jaata omista uskomuksistasi, ja teet selväksi, että jos hän jatkaa tuputusta, hän on juntti.

Vierailija
15/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne anopit on, kuka tyrkyttää mitäkin.

Vierailija
16/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että anoppi käy ostamassa henkkamaukasta romanttisempaa alusvaatetta ja jutellaan saunaillassa henkeviä juomien kera lisää.

Vierailija
17/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti anoppi ehtii ottamaan Jeesuksen sydämeensä ennenkuin saa kutsun Taivaan kotiin, ettei hän joudu kadotukseen ja viettämään iäisyyttään Tulisessa järvessä suippomunaisten demoonien raiskattavana.

Vierailija
18/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että lahkolaisuutensa vie hänet helvettiin.

Miten lähetyskäskyn  noudattaminen on mitään "lahkolaisuutta"? :D

Vierailija
19/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin pitää muistaa että jonkun kirkon jäsenyys ei pelata yhtään ketään. 

Vierailija
20/51 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimii todellinen ateisti! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän