Miksi naiset vatuloivat niin pitkään miehen valinnassa?
Täälläkin on ollut lukuisia kirjoituksia, jossa ensin nainen on pari vuotta etsinyt sopivaa miestä. Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen. Mitä järkeä tällaisessa on. Kyllä naisen kannattaisi päättää nopeammin kuka mies on sopiva. Aikaa menee aivan liikaa hukkaan vatulointiin.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Silloin olet edes vähän aikaa onnellinen vaikka homma kariutusikin.
Oletko sä onnellinen kenen tahansa kanssa?? Mahtaa olla helppo elämä, jos noin vähään tyydyt.
Minulle kelpaa nainen, joka on mielestäni pantavan näköinen, ja jolla on perusasiat suurinpiirtein kunnossa. Olen valmis sitoutumaan ensimmäiseen sellaiseen naiseen. Siitä naisesta alkaa pitää koko ajan enemmän mitä enemmän aikaa viettää hänen kanssaan. Minulle on erittäin tärkeää, että en joudu vaativien naisten pelinappulaksi ensitreffeillä ja ettei effortia mene hukkaan tutustumisvaiheessa.
No naisille nämä kriteerit eivät riitä kyllä alkuunkaan. Minä käytän kyllä todella paljon tiheämpää seuraa. Ja "effortit" ja "hukkaanmenemiset" tiputtavat miehen ö-luokkaan jo ennen tutustumisvaihetta. Välitön vessasta alas -efekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Oletko sä onnellinen kenen tahansa kanssa?? Mahtaa olla helppo elämä, jos noin vähään tyydyt.
Minulle kelpaa nainen, joka on mielestäni pantavan näköinen, ja jolla on perusasiat suurinpiirtein kunnossa. Olen valmis sitoutumaan ensimmäiseen sellaiseen naiseen. Siitä naisesta alkaa pitää koko ajan enemmän mitä enemmän aikaa viettää hänen kanssaan. Minulle on erittäin tärkeää, että en joudu vaativien naisten pelinappulaksi ensitreffeillä ja ettei effortia mene hukkaan tutustumisvaiheessa.
Juu, teitä epätoivoisia on kyllä liikenteessä paljon. Eipä oikein naisena innosta tällainen mies.
Miksi olla parisuhteessa jossa toinen ei rakasta? Ei ole mitään yhteistä, ei ole samoja arvoja.
Nro 62 tarkoittaa tiheämpää seulaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas se alun effortti on todella tärkeää. Jos ei sellaista ole puolin ja toisin niin ihastusta ei vain voi syntyä. Ja tietysti sen pitää jatkua myös parisuhteessa. Mies, joka ei tutustumisvaiheessa panosta, ei tule panostamaan myöskään suhteen myöhemmissä vaiheissa.
Naiset "vatuloi" miehen etsimisen kanssa niin pitkään, kun miehet eivät suodata ollenkaan vaan kaikki käy 15-99-ikäisistä (vaikkei käykään, mutta ainahan sitä voi käyttää hyväkseen rumaakin naista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun varmaan sitten kannattaa etsiä jotain sellaista naista joka ei mitään effortia kaipaa. Ehkäpä jostain lähiöräkälästä sellaisen voisit löytää! Tosin kyllä sekin oluen haluaa.
Onko ap vatuloinnin kohde? Jos on, en ihmettele.
Kuulemma kullikarusellistä on vaikeaa irtautua.
Ei ole mitään tarvetta "valita" ketään. Sopiva löytyy jos on löytyäkseen. Olen onnellisempi yksin kuin vain jonkun kanssa. Hirveä ajatus että olis loppuelämänsä jumissa jonkun "ihan ookoon" kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen."
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Kannattaako enää treffata ketään miestä jos näin aina käy?
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Silloin kukaan ei ollut kiinnostava, jos "ei pysty päättämään". Silloin, kun kiinnostava osuu kohdalle, on todella helppoa tehdä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun varmaan sitten kannattaa etsiä jotain sellaista naista joka ei mitään effortia kaipaa. Ehkäpä jostain lähiöräkälästä sellaisen voisit löytää! Tosin kyllä sekin oluen haluaa.
Joo, tuskin tämä kaveri tulee normaalilla elämänhallinnalla ja siistillä ulkonäöllä varustettua löytämään. Kukapa nyt haluaisi sellaista jolle "effortin hukkaan meneminen" on kauhistus ja joka haluaa vain jonkun kenet tahansa naisen joka mitään effortia ei odota. 😂
Tää haluaa vain panoalustan, ilmaisen sellaisen. Ja varmaan myös sellaisen joka hänen eteensä näkisi effortia, siivoaisi, kokkaisi ja kaunistautuisi...
LOL mikä luuseriukko. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen."
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Kannattaako enää treffata ketään miestä jos näin aina käy?
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Silloin kukaan ei ollut kiinnostava, jos "ei pysty päättämään". Silloin, kun kiinnostava osuu kohdalle, on todella helppoa tehdä valinta.
Kyllä, silloin ei tarvitse kauan miettiä.
En etsi enkä halua parisuhdetta, sinkkuna oleminen on parasta ja turvallisinta.
Vierailija kirjoitti:
Koska tinderien ja deittipalveluiden myötä valinnanvara aivan räjähti käsistä. Naisila on nyt edelleenkin hämmentynyt olo kuin karkkikaupassa kun kaikkialla on tarjolla toinen toistaan upeampia uroksia ja mieluiten ottaisi heistä kaikki. Ja monet ottavatkin.
Pikemminkin päinvastoin. Tinder näyttää toinen toistaan epäkiinnostavampia uroksia, eikä melkein ketään tee mieli swaipata edes oikealle. Algoritmin takia olisi kuitenkin pakko yrittää saada sinne oikeallekin joitain, mutta vaikeaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska luulet että naiset tekee samoin, kuvittelet ettei naiset vaan "löydä pantavan näköistä miesta jolla olisi perusasiat kunnossa". Ja koska päällisin puolin tällaisia on luonnollisesti suht paljon, pidätte naisia nirsoina.
Ei, valtaosa naisista ei valkkaa miestä noin, vaan etsii kumppania jolla on samanlaiset arvot, huumorintaju, ja yhteensopivat luonteenpiirteet. Pelkällä ulkonäöllä ja "käy töissä" ei yhtäkään länsimaalaista naista hurmata. Kehitysnaalaisen voi saada, koska heidän selviytymisensä voi olla elättäjästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En etsi enkä halua parisuhdetta, sinkkuna oleminen on parasta ja turvallisinta.
Onko vakiopanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Kärjistettynä - Ja koska oikeasti liki sata prosenttia naisista kokee olevansa niin laadukkaita, että vain pari promillea miehistä voi olla heille riittävän hyviä.
Kaikille pieni ajatusleikki. Jos saisit valita vaikka sadasta (suunnilleen ikäisestäsi eli kuvitteellisesti sopivasta) ehdokkaasta, kuinka monen kanssa uskoisit voivasi elää suhteessa?
Luulen että kun paremmin tutustuisit, niin sieltä löytyisi useita sopivia tyyppejä, mikäli niin haluaisit.
Jos kyse olisi täysin satunnaisesta otoksesta, niin veikkaan että 1-2 voisi olla sopivia, jos hyvä tuuri käy. Ja tämä siis paremman tutustumisenkin kautta. Perustan arvioni siihen, kuinka moni Tinderissä vaikutti oikeanlaiselta. Oikeassa elämässä saattaa potentiaalisesti kiinnostavia tulla hiukan useammin vastaan, mutta se johtuu siitä, että kyse ei ole enää täysin satunnaisesta otoksesta, vaan jo ammatinvalintani, harrastukseni yms. ovat tehneet sitä rajausta, jonka seurauksena tapaamissani ihmisissä on satunnaisotantaan verrattuna paljon enemmän samanhenkisiä ihmisiä. Mutta on täysin mahdollista, että satunnaisotoksella edes sadan miehen joukossa ei olisi yhtäkään.
Kyllä me tiedetään että miehille kelpaa nainen, jonka eteen ei tarvitse nähdä mitään efforttia. Mitä yrität sanoa?