Miksi naiset vatuloivat niin pitkään miehen valinnassa?
Täälläkin on ollut lukuisia kirjoituksia, jossa ensin nainen on pari vuotta etsinyt sopivaa miestä. Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen. Mitä järkeä tällaisessa on. Kyllä naisen kannattaisi päättää nopeammin kuka mies on sopiva. Aikaa menee aivan liikaa hukkaan vatulointiin.
Kommentit (83)
En ole valikoinut mutta oma kokemus on ettei miehiä kiinnosta seurustelu vaan pelkästään seksi nuorten naisten kanssa?
N28
Minulle oli nuorena näitä tarjokkaita, joille olisi riittänyt suhteen aloittamiseksi se, että olen nätti tai hyvännäköinen. Ei siinä mitään, he olivat vilpittömiä näissä aikeissaan. Itselleni ei kuitenkaan riittänyt tuo, varsinkaan kun emme vielä edes tunteneet toisiamme.
Kouluikäisenä pojat väheksyivät minua kun olin niin vaatimattoman näköinen, mutta sitten kun muutuin nätiksi ja "pantavan näköiseksi" minun kanssa haluttiin ihan vakavaankin suhteeseen. En halua miestä, joka arvioi minua joka käänteessä pelkän ulkonäköni perusteella, ilman, että hän tuntee minut ja on kiinnostunut minusta ihmisenä. Suhteen molempien osapuolien täytyy olla erityisiä toisilleen, jotta suhde voi syntyä.
Jos on kiire saada fomo-vauva, sitten on kiire löytää joku.
Jos ei halua lapsia koskaan, ei ole mitään kiirettä huonoon suhteeseen.
Parisuhde on bonus jo valmiiksi hyvään elämään, ei huonon elämän korjaaja.