Miksi naiset vatuloivat niin pitkään miehen valinnassa?
Täälläkin on ollut lukuisia kirjoituksia, jossa ensin nainen on pari vuotta etsinyt sopivaa miestä. Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen. Mitä järkeä tällaisessa on. Kyllä naisen kannattaisi päättää nopeammin kuka mies on sopiva. Aikaa menee aivan liikaa hukkaan vatulointiin.
Kommentit (83)
Tarkka valinta on omalla kohdallani kannattanut. Ihana mies löytyi ja olemme onnellisia. Missään nimessä ei kannata tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Totta, sinunlaista rumaa vanhapiikaa ei huoli käyttännössä yksikään mies oman pikkukylän ulkopuolella.
Mitä laadukkaampi nainen, sitä vähemmän kelpaavia, laadukkaita ehdokkaita.
Itse etsin kymmenen vuotta oikeaa, ja sitten löysin. Ihana, empaattinen, huumorintajuinen, hellä ja korkeakoulutettu mies. Olen kaunis ja koulutettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kärsimätön ja halunnut aina nämä suhdehommat pakettiin nopeasti, että voin keskittyä muihin asioihin, ja olen aina ottanut nopeasti jonkun sopivalta vaikuttavan. No eivät ne suhteet ole olleet kovin onnellisia ja ovat aina päättyneet. Luulen, että ne jotka ovat valkanneet pidempään ovat löytäneet parempia miehiä, mutta se ei olisi kyllä minulta onnistunut. Nyt olen jo vanha ja miesjutut ovat kokonaan ohi onneksi.
Ohis, mutta kuinka vanhana miesjutut ovat kokonaan ohi?
Olen nyt 51. Olen avoin elämän edessä ja jos tulisi jossain vaiheessa sellainen tilanne, että joku mies olisi saatavilla ja kiinnostava, niin kyllä voisin lähteä suhteeseen. Nuorempana ollut tarve saada kumppani ja seksiä on nyt loppunut ja ajatus seurustelusta ja suhteesta ei kiinnosta ollenkaan. Voihan se olla että mieli muuttuu, mutta nyt kun muistelen nuorempana olleita suhteita, niin tuntuu, että rakkaus ja himo miehiin oli joku ihmeen taika tai lumous, joka on nyt rauennut. Ehkä se on ihan biologiaa. Tykkään miehistä ihmisinä, mutta romantiikkaa tai seksiä ei sillä tavalla enää kaipaa, eikä myöskään sitä että saisi pitää huolta jostakusta tai että joku pitäisi minusta huolta. Jotkut naiset ovat erilaisia, tiedän sen. Ehkä nuoremopana oli sellaista ajatusta, että joku prinssi voi tulla ja tehdä elämästä ihanampaa ja helpompaa, mutta sitä ei kyllä minulla tapahtunut, aina ne miehet olivat enemmän riesa käytännön tasolla, vaikka rakkaus leimusi.
Miehissä on ihan eri tavalla vikoja kuin naisissa, miehet ovat useammin aggressiivisia, useammin rikollisia, useammin päihdeongelmaisia, valehtelevat useammin kuin naiset ja vanhemmissa ikäluokissa pettävät enemmän. Lisäksi älyllinen ja tunne-elämän epäkypsyys kasaantuu miehiin, puhumattakaan naisvihasta, joka on aivan todellinen ja hyvin haitallinen ilmiö.
Heteronaisen kannattaa valkata todella tarkkaan ja kääntää jokainen kivi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ilmeisesti kelpaisi joku vain. Ap ei vaikuta parisuhdemateriaalilta.
Koiraille eläinmaailmassa (myös ihmiselle) on evoluutio kehittänyt ominaisuuden, jossa laaja kirjo eri tyyppisiä naisia kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika menee hukkaan silloin, jos ei valkkaa ollenkaan. Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Minä valkkasin yli 10 vuotta.
Jos nainen jatkuvasti vain etsii suositumpaa ja komeampaa miestä, niin homma kariutuu melko suurella todennäköisyydellä, koska miehelle tulee jatkuvasti uusia treffikutsuja naisilta.
Huonokin nainen on miehelle etu vrt siihen että olisi yksin.
Huono mies taas ei ole naiselle koskaan etu, päinvastoin. Järkevä nainen valitsee hyvin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Silloin olet edes vähän aikaa onnellinen vaikka homma kariutusikin.
Niin, tismalleen yhtä onnellinen kuin valuvien sukkahousujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraille eläinmaailmassa (myös ihmiselle) on evoluutio kehittänyt ominaisuuden, jossa laaja kirjo eri tyyppisiä naisia kelpaa.
Tarkoitatko irtoseksiin vain koko elämän kestävään, sitoutuneeseen parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko irtoseksiin vain koko elämän kestävään, sitoutuneeseen parisuhteeseen?
Kyllä pidempiaikaiseen suhteeseenkin kelpaa melko laaja kirjo eri tyyppisiä naisia. Ei kukaan enää ajattele parisuhteen kestävän koko elämän. Parisuhteessa on pakko ajatella ensin olevan parin vuoden koeaika.
"Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen."
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Kannattaako enää treffata ketään miestä jos näin aina käy?
Pitää puntaroida tarkkaan kun valitsee sammakon ja hiiren väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Koska tinderien ja deittipalveluiden myötä valinnanvara aivan räjähti käsistä. Naisila on nyt edelleenkin hämmentynyt olo kuin karkkikaupassa kun kaikkialla on tarjolla toinen toistaan upeampia uroksia ja mieluiten ottaisi heistä kaikki. Ja monet ottavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Kärjistettynä - Ja koska oikeasti liki sata prosenttia naisista kokee olevansa niin laadukkaita, että vain pari promillea miehistä voi olla heille riittävän hyviä.
Kaikille pieni ajatusleikki. Jos saisit valita vaikka sadasta (suunnilleen ikäisestäsi eli kuvitteellisesti sopivasta) ehdokkaasta, kuinka monen kanssa uskoisit voivasi elää suhteessa?
Luulen että kun paremmin tutustuisit, niin sieltä löytyisi useita sopivia tyyppejä, mikäli niin haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kärsimätön ja halunnut aina nämä suhdehommat pakettiin nopeasti, että voin keskittyä muihin asioihin, ja olen aina ottanut nopeasti jonkun sopivalta vaikuttavan. No eivät ne suhteet ole olleet kovin onnellisia ja ovat aina päättyneet. Luulen, että ne jotka ovat valkanneet pidempään ovat löytäneet parempia miehiä, mutta se ei olisi kyllä minulta onnistunut. Nyt olen jo vanha ja miesjutut ovat kokonaan ohi onneksi.
Ohis, mutta kuinka vanhana miesjutut ovat kokonaan ohi?
Olen nyt 51. Olen avoin elämän edessä ja jos tulisi jossain vaiheessa sellainen tilanne, että joku mies olisi saatavilla ja kiinnostava, niin kyllä voisin lähteä suhteeseen. Nuorempana ollut tarve saada kumppani ja seksiä on nyt loppunut ja ajatus seurustelusta ja suhteesta ei kiinnosta ollenkaan. Voihan se olla että mieli muuttuu,
Allekirjoitan tämän täysin. Leskeksi jäätyäni ensimmäinen vuosi oli vaikea, tuntui siltä, että pitäisi olla kumppani elämässä. Sitten se tunne meni ohi ja huomasin, että elämä on oikein mukavaa ilman miestäkin. Aivan hyvin voi käydä keikoilla, teatterissa ja ravintolassa yksin ja matkoille on löytynyt seuraa ystävistä. Voisin matkustaa yksinkin, jos seuraa ei löytyisi.
N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika menee hukkaan silloin, jos ei valkkaa ollenkaan. Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Minä valkkasin yli 10 vuotta.
Jos nainen jatkuvasti vain etsii suositumpaa ja komeampaa miestä, niin homma kariutuu melko suurella todennäköisyydellä, koska miehelle tulee jatkuvasti uusia treffikutsuja naisilta.
Siksi kannattaakin etsiä itselle sopivaa kumppania. Kun löytää sellaisen, ei tule tarvetta vaihtaa, kun tietää, että parempaa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vatulointi?
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Eiköhän se päätös ole ennemminkin "tämä ei ole sopiva mies". Ei se ole vatulointia, eikä epäsopivavasta tule sopivaa vaikka kuinka toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Silloin olet edes vähän aikaa onnellinen vaikka homma kariutusikin.
Oletko sä onnellinen kenen tahansa kanssa?? Mahtaa olla helppo elämä, jos noin vähään tyydyt.
Totta, sinunlaista rumaa vanhapiikaa ei huoli käyttännössä yksikään mies oman pikkukylän ulkopuolella.