Miksi haluat asua masentavassa pakkas-Suomessa etkä Thaimaassa tai Aasiassa muuten?
eipä paljon kiinnostas istua pakkasessa ja yksinäisessä landekylässä pohjoisessa, siksipä Sossukelan rahoilla olen täällä Thaimaassa ja vaihdan aina maata kun on pakko. Olisi kiva tietty kun olisi elinikäinen viisumi tai edes vuoden viisumi, kaipa sen saa kun hommaapi sen thai-emännän torilta akaksi
Kommentit (8)
Millä mä eläisin siellä Thaimaassa? Tuskin saisin sieltä töitä, kun en kieltäkään osaa.
En mä kyllä tropiikkiin haluaisi, jonnekin kehitysmaahan, ei kiitos
Etelä-Eurooppa on mielessä, tai keski-Eurooppa. Sitten kun ruuhkavuodet hellittää. Tosin alkaa etelä-Euroopassakin olla kesällä liian kuuma. Eli varmaan Belgia, Hollanti, Saksa olisi ilmastoltaan mulle sopivia.
Viihdyn Suomessa, käyn pitkien syöpähoitojeni jälkeen töissä tienaamassa rahaa sinulle ja minulle.
Siellä kun vahingossa ja tietämättäsi loukkaat kuningasperheen kunniaa, niin ei hyvä heilu.
Aasia nyt on toiseksiviimeinen paskaläpi johon haluaisin muuttaa.
Inhoan kuumuutta ja jatkuvaa auringon porotusta. Pidän vuodenajoista, kesät ovat kyllä Suomessakin liian kuumia. Ainoa maa johon voisin ajatella muuttavani on Saksa ja siellä paljon olemmekin, käymme joka toinen kuukausi.
En jaksaisi jatkuvaa kesää ja kuumuutta, vaikka olenkin suuri helteiden ystävä kesäisin. Syksyllä on jo aina ihan kyllästynyt hoitamaan ja kastelemaan kukkasia ja kasvimaita ja huolehtimaan kasvihuoneesta. Ihanaa, kun saa lopettaa ne hommat syksyllä hyvällä omallatunnolla ja kerätä "saaliin" talteen talvenvaralle.
Vuodenaikojen vaihtelu on ihanaa, vaikka talvi saisi todellakin olla lyhyempi, kun mitä se täällä maan puolessavälissä on.
Kevät on myös niin ihanaa aikaa, että siitä en haluaisi luopua. Lisääntyvä valo ja mustarastaan liverrys kevätaamuna on mannaa sielulle .
Joo ei kiinnosta mieletön kuumuus ympäri vuoden, vaan suomessa on just hyvä.
Thaimaassa suurimman osan vuodesta liian kuuma.