Miksi naiset vatuloivat niin pitkään miehen valinnassa?
Täälläkin on ollut lukuisia kirjoituksia, jossa ensin nainen on pari vuotta etsinyt sopivaa miestä. Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen. Mitä järkeä tällaisessa on. Kyllä naisen kannattaisi päättää nopeammin kuka mies on sopiva. Aikaa menee aivan liikaa hukkaan vatulointiin.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Koska tinderien ja deittipalveluiden myötä valinnanvara aivan räjähti käsistä. Naisila on nyt edelleenkin hämmentynyt olo kuin karkkikaupassa kun kaikkialla on tarjolla toinen toistaan upeampia uroksia ja mieluiten ottaisi heistä kaikki. Ja monet ottavatkin.
Lol, tinder on naisille kuin etsisi toimivaa autoa isolta romuttamolta. Paljon raatoja, joissakin osa osista vielä toimii, mutta auto ei silti kulje, osa näyttää päällepäin hyviltä mutta moottori puuttuu, ja erittäin vähän valikoimaa niistä oikeasti toimivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Kärjistettynä - Ja koska oikeasti liki sata prosenttia naisista kokee olevansa niin laadukkaita, että vain pari promillea miehistä voi olla heille riittävän hyviä.
Kaikille pieni ajatusleikki. Jos saisit valita vaikka sadasta (suunnilleen ikäisestäsi eli kuvitteellisesti sopivasta) ehdokkaasta, kuinka monen kanssa uskoisit voivasi elää suhteessa?
Luulen että kun paremmin tutustuisit, niin sieltä löytyisi useita sopivia tyyppejä, mikäli niin haluaisit.
En koskaan huolisi ikäistäni miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärjistettynä - Ja koska oikeasti liki sata prosenttia naisista kokee olevansa niin laadukkaita, että vain pari promillea miehistä voi olla heille riittävän hyviä.
Kaikille pieni ajatusleikki. Jos saisit valita vaikka sadasta (suunnilleen ikäisestäsi eli kuvitteellisesti sopivasta) ehdokkaasta, kuinka monen kanssa uskoisit voivasi elää suhteessa?
Luulen että kun paremmin tutustuisit, niin sieltä löytyisi useita sopivia tyyppejä, mikäli niin haluaisit.
Enintään 1 tai 2 jos sitäkään. Kyse ei ole mistään universaalista laadusta, vaan sopivuudesta. En esim "huolisi" yhtäkään ystävien miehistä, koska he ovat minulle täysin epäsopivia, vaikka ystävilleni ovatkin elämänsä rakkauksia.
Ps. Lähes aina käy kyllä päinvastoin, potentiaalisesti sopiva osoittautuu ei-sopivaksi, kun paremmin tutustuu. Siksihän ne treffitkään eivät johda useimmiten suhteeseen.
Olen ilman miestä ennemmin kuin huonon miehen kanssa. Jos ainoat meriiteiltään hyvät miehet ovat petollisia niin sitten olen ilman kokonaan. Voitte panna vaikka toisianne ja ottaa itse miehen jos tämä teitä harmittaa, niin ymmärrätte mistä on kyse
En ymmärrä ollenkaan aloitusta. Olen ollut sinkkuna vuosia ja näin ajattelin jatkaakin, jos ei sopivaa löydy. Mihin ihmeessä minulla tässä olisi kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama tilanne miehilläkin. Missä tahansa deittipalvelussa, kun teet todellista karsintaa niin todella vähän jos ollenkaan jää potentiaalisia ehdokkaita.
Tiedän tunteen. Valkkaat ja mietit niin kauan, ettei enää edes kiinnosta. Näkee hakukohteissa vain syitä, miksi ei kannata juuri tuon kanssa tosissaan alkaa edes yrittämään. Sitten joku vastaantuleva satunnainen henkilö saa parilla katseella ja hymyllä perhosia vatsaan.
Sama joka paikassa, missä valinnanvaraa on reilusti. Pakko päätöksen tueksi alkaa lukemaan tuoteselosteista ainesosia, valmistusmaita ja parasta ennen päiviä, jotta saisi valinnan tehtyä ja sittenkin kotona pettyy makua. Satunnaisesti otettu "tölkkimehu" olisi maistunut aamupalalla mainiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen."
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Kannattaako enää treffata ketään miestä jos näin aina käy?
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Treffeillä käydään niin kauan että se sopiva löytyy. Jos ei sadasta sopivaa ole löytänyt niin sitten vain pitää jatkaa treffailua, eikä ottaa jotain jota oikeasti ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi elää "suhteessa" ollenkaan? Puhut siis s eksiorjuudesta? En kaipaa seksiä, enkä miestä talooni. Huoltomies käy hoitamassa puutteet ja rahalla saan palvelut, joita haluan käyttää. En ole keksinyt yhtäkään hyvää syytä haluta "suhdetta" mieheen ellei mies ole jotenkin tosis spesiaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vatulointi?
Mitä nainen sille voi kun mies ei vastaa enää seksin jälkeen? Mies sai taas mitä halusi, seksiä.
Vatulointi on sitä, että nainen käy jopa satojen miesten kanssa treffeillä, mutta ei pysty päättää kuka heistä olisi sopiva mies.
Jaa, ok. Mä en oo tehnyt noin. Jos sitä oikeaa ei tule vastaan niin sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tinderien ja deittipalveluiden myötä valinnanvara aivan räjähti käsistä. Naisila on nyt edelleenkin hämmentynyt olo kuin karkkikaupassa kun kaikkialla on tarjolla toinen toistaan upeampia uroksia ja mieluiten ottaisi heistä kaikki. Ja monet ottavatkin.
Lol, tinder on naisille kuin etsisi toimivaa autoa isolta romuttamolta. Paljon raatoja, joissakin osa osista vielä toimii, mutta auto ei silti kulje, osa näyttää päällepäin hyviltä mutta moottori puuttuu, ja erittäin vähän valikoimaa niistä oikeasti toimivista.
Jep. Mies väittää olevansa provider ja tarjoilee kävelytreffejä. Hänellä on traumat edelliesstä suhteestaan ja jopa lapsuudestaan hoitamatta, nyyhkii niitä naiseen ennen kuin on vetänyt edes siitintään esiin. Sori vaan, mutta ei miehistä ole "suhteisiin", mistään perheen perustamisesta puhumattakaan
Minusta tuntuu, et naiset kun jossain vaiheessa kyllästyy antamaan pakkeja, ni sit ne vaan ottaa jonkun. Ihan sit tuurissaan kuka siihen kohtaan sattuu.
Miksi olla parisuhteessa jossa toinen ei rakasta? Ei ole mitään yhteistä, ei ole samoja arvoja. Parempi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadasta? Todennäköisesti en yhdenkään. Olen tavannut tuhansia ja tuhansia miehiä elämäni aikana ja vain kolme kiinnostavaa on tullut vastaan.
En voisi kuvitellakaan olevani sellaisen miehen kanssa joka ei ole juuri sopiva, ja sen päälle vielä pitää kokea fyysistäkin vetovoimaa.
Pidän suurinta osaa miehistä vastaavina kuin naisia. Ihan mukavia ihmisiä, mutta en parisuhdetta tai seksiä heidän kanssaan halua. Ovat täysin seksuaalisen kiinnostuksen ulkopuolella.
Nimim. Onnellisessa parisuhteessa 14v
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vatulointi?
Tai olisiko sellainenkin vaihtoehto, ettei heti samantien syöksyisi sänkyyn, vaan tutustuisi ensin? Sitten voisi paremmin tunnistaa ne ghostaajat, eikä sellaisen häipyminenkään hirveästi hetkauttaisi. Lisäksi pystyy tekemään terveempiä valintoja, kun ei ole pää seksihormonien sekoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ilmeisesti kelpaisi joku vain. Ap ei vaikuta parisuhdemateriaalilta.
Koiraille eläinmaailmassa (myös ihmiselle) on evoluutio kehittänyt ominaisuuden, jossa laaja kirjo eri tyyppisiä naisia kelpaa.
Miehillä ja koirilla ei tosiaan ole paljon eroa parittelukäyttäytymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen isossa organisaatiossa töissä, missä miehiä on n. 70 %. Kaikki ovat korkeasti koulutettuja jne. Töiden takia olen tutustunut paremmin kymmeniiin ja kymmeniiin miehiin. Nyt lähti 10 vuosi sinkkuna. Sanoisin, että sadasta luultavasti ei löydy yhtään minulle sopivaa. Ylipäätänsä olen aikuisena ollut ihastunut neljä kertaa ja rakastunut kaksi. N50
Siis miten voisi olla onnellinen suhde sellainen, johon on ottanut ihan vaan jonkun sillä tiedolla, ettei suhde tule kestämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Silloin olet edes vähän aikaa onnellinen vaikka homma kariutusikin.
Oletko sä onnellinen kenen tahansa kanssa?? Mahtaa olla helppo elämä, jos noin vähään tyydyt.
Minulle kelpaa nainen, joka on mielestäni pantavan näköinen, ja jolla on perusasiat suurinpiirtein kunnossa. Olen valmis sitoutumaan ensimmäiseen sellaiseen naiseen. Siitä naisesta alkaa pitää koko ajan enemmän mitä enemmän aikaa viettää hänen kanssaan. Minulle on erittäin tärkeää, että en joudu vaativien naisten pelinappulaksi ensitreffeillä ja ettei effortia mene hukkaan tutustumisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama tilanne miehilläkin. Missä tahansa deittipalvelussa, kun teet todellista karsintaa niin todella vähän jos ollenkaan jää potentiaalisia ehdokkaita.
Tiedän tunteen. Valkkaat ja mietit niin kauan, ettei enää edes kiinnosta. Näkee hakukohteissa vain syitä, miksi ei kannata juuri tuon kanssa tosissaan alkaa edes yrittämään. Sitten joku vastaantuleva satunnainen henkilö saa parilla katseella ja hymyllä perhosia vatsaan.
Sama joka paikassa, missä valinnanvaraa on reilusti. Pakko päätöksen tueksi alkaa lukemaan tuoteselosteista ainesosia, valmistusmaita ja parasta ennen päiviä, jotta saisi valinnan tehtyä ja sittenkin kotona pettyy makua. Satunnaisesti otettu "tölkkimehu" olisi maistunut aamupalalla mainiolta.
Jollain paperillako te miehet valkkaatte kumppania? Ei haittaa vaikkei olisi perhosia, kunhan sopii käytettäväksi? Hyi saatana.
Minä en ole elämäni aikana tavannut kuin 2-3 miestä, jonka kanssa olisin voinut kuvitella olevani parisuhteessa. Heidän yhden kanssa olen pariutunut ja saanut lapset. Tämä on minun ainoa parisuhde.