Miksi naiset vatuloivat niin pitkään miehen valinnassa?
Täälläkin on ollut lukuisia kirjoituksia, jossa ensin nainen on pari vuotta etsinyt sopivaa miestä. Kun sellainen on löytynyt, niin mies on ghoustannut parin panon jälkeen. Mitä järkeä tällaisessa on. Kyllä naisen kannattaisi päättää nopeammin kuka mies on sopiva. Aikaa menee aivan liikaa hukkaan vatulointiin.
Kommentit (83)
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Eli parempi tulla ghostatuksi useammin?
Aika menee hukkaan silloin, jos ei valkkaa ollenkaan. Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Minä valkkasin yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan heitettyä aikaa on se, jos kuka tahansa käy kumppaniksi, ja se homma kariutuu.
Silloin olet edes vähän aikaa onnellinen vaikka homma kariutusikin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisilla on hyvin rajallinen määrä oikeasti laadukkaita kokelaita.
Aika sama tilanne miehilläkin. Missä tahansa deittipalvelussa, kun teet todellista karsintaa niin todella vähän jos ollenkaan jää potentiaalisia ehdokkaita.
Koska paska mies voi pilata koko elämän.
Olen ollut kärsimätön ja halunnut aina nämä suhdehommat pakettiin nopeasti, että voin keskittyä muihin asioihin, ja olen aina ottanut nopeasti jonkun sopivalta vaikuttavan. No eivät ne suhteet ole olleet kovin onnellisia ja ovat aina päättyneet. Luulen, että ne jotka ovat valkanneet pidempään ovat löytäneet parempia miehiä, mutta se ei olisi kyllä minulta onnistunut. Nyt olen jo vanha ja miesjutut ovat kokonaan ohi onneksi.
Ihan samasta syystä kuin miehet vatuloivat pitkään naisen valintaa. Esim. moni mies etsii loppuelämän kumppania yli nelikymppisenä.
Pitää olla tarkkana siitä keneen voi luottaa ja kenen kanssa menee kaikki asiat yksiin ja onko mies hyvä isä ym.
Kyseessä on koko loppuelämän sijoitus. En ainakaan itse halua suhteeseen, joka päättyy parin vuoden kuluttua.
Miksi ihmeessä tyytyä vain yhteen mieheen kun vaihtelua on tinderinkin kautta loputtomasti? Kuvitteleppa tilanne että söisit samaa ruokaa loppuelämäsi, ehei ei ikinä!
Jos hakee pitkäaikaista niin tietysti pitää malttaa etsiä sopivaa. Tyhmäähän se olisi tyytyä johonkin vain. Saattaa jopa joutua hyväksikäytetyksi.
Ap:lle ilmeisesti kelpaisi joku vain. Ap ei vaikuta parisuhdemateriaalilta.
Ollaankohan me opetettu nuoret naiset vatulointiin? Monella meistä vanhoista on tästä huonoja kokemuksia, että on sitouduttu liian nopeasti. Hätiköivä mies on romanttinen, mutta lähes täydellä varmuudella feikki. Kannattaa siis treffailla kärsivällisesti ja odottaa ajan kulumista. Narsisteilla on huonot hermot ja he paljastuvat ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kärsimätön ja halunnut aina nämä suhdehommat pakettiin nopeasti, että voin keskittyä muihin asioihin, ja olen aina ottanut nopeasti jonkun sopivalta vaikuttavan. No eivät ne suhteet ole olleet kovin onnellisia ja ovat aina päättyneet. Luulen, että ne jotka ovat valkanneet pidempään ovat löytäneet parempia miehiä, mutta se ei olisi kyllä minulta onnistunut. Nyt olen jo vanha ja miesjutut ovat kokonaan ohi onneksi.
Ohis, mutta kuinka vanhana miesjutut ovat kokonaan ohi?
Keksiikö joku kivemman harrastuksen?
Mä oon tark'ampuja. Kolme vuotta kyttäsin sopivaa kohdetta ja heti kun tähtäimeen sellaisen sattu - PAM. Nalkkiin jäi. Ja mulla on hyvä miesmaku, joten todellakaan ei ole ghoustannut tms. typerää vaan tasaveroinen suhde ja kipinääkin löytyy vielä kymmenen vuoden jälkeen.
Suosittelen muillekin ja nimenomaan livenä, noihin paska äppeihin ei kannata sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Heti vaan haarat auki ei tule turhaan tuhlattua sitä aikaa?
Niin minä teen mustien miesten kanssa.
- Aada19 v
Heti vaan haarat auki ei tule turhaan tuhlattua sitä aikaa?