Mies loukkaantui kun ei ollut isänpäiväjuttuja
Mies loukkaantui kun ei ollut mitään isänpäiväjuttuja hänelle laitettu. Onniteltiin vauvan kanssa, mutta ei ollut mitään juhlallisuuksia. Nyt hän on huonolla tuulella ja mököttää. Vauva syntyi kesällä ja on ensimmäisemme. On ollut raskasta ja yöheräämisiä. En tiennyt, että mies odottaisi jotain isänpäiväaamupalaa ja lahjaa kun ei ollut mitään puhetta sellaisesta. Mies ei itsekään omaa isäänsä muista muuten kun whatsupilla. Mies ei ole isäni ja lapsi on vielä ihan vauva, ettei hänkään isänpäivistä mitään ymmärrä. Ärsyttää.
Kommentit (317)
Tulihan se isänpäivän miehiä vihaava keskustelukin. Ettekö te koskaan väsy tähän vastakkainasetteluun?
Vierailija kirjoitti:
Feministit syöksyvät ketjuun kertomaan miten huono isä heillä oli, ettei vain tulisi ketjusta sellaista mielikuvaa että miehet kohtaavat vääryyttä naisten toimesta.
Veikkaan että ne ei ole erityisesti feministejä vaan ihan vaan omaan isäänsä vittuintuneita naisia jotka kiertävät etsimässä ketjuja joihin purkaa vitutustaan huolimatta siitä ettei ketään hyödytä kuulla siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap teki postauksen saadakseen sympatiaa, vaikka itse perseili.
Perseili? No emmä nyt sanois perseili kun en osannut lukea miehen ajatuksia hänen unelmaisänpäivästä. Omaa isäänsä onnittelee whatsupilla ja se kuulema riittää.
t. ap
Miten sinä onnittelit isääsi?
Isäni ei ole ollut kuvioissa mukana. Mulla ei ole mitään mallia isänpäivän vietosta.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseili? No emmä nyt sanois perseili kun en osannut lukea miehen ajatuksia hänen unelmaisänpäivästä. Omaa isäänsä onnittelee whatsupilla ja se kuulema riittää.
t. ap
Isäni ei ole ollut kuvioissa mukana. Mulla ei ole mitään mallia isänpäivän vietosta.
t. ap
Tämä tekee tilanteesta ymmärrettävämmän. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli täydellinen tilaisuus ilmaista että arvostat hänen kumppanuutta ja apua lapsen hoidossa. Ei olisi tarvinnut mitään ihmeellistä keksiä, symbolinen pieni juttu, vaikka aamupala. Sen sijaan sanoit vain väsyneen "onnea". Odota samaa tulevina äitienpäivinä itsellesi.
Mitä muuta väsyneen pikkuvauvan äidin pitäisi jaksaa? Onhan siinä takana monta kuukautta valvomista.
Ei jaksa yhtä aamupalaa tehdä miehelle pari kertaa vuodessa? Taitaa kohta olla entistä enemmän jaksettavaa, kun parisuhde kariutuu ja tekee kaiken yksin.
Älä viitti.
Voi olla se edellinen viikko mennä valvoessa, kun vauva varmistaa tunnin välein tissin.
Se syö.
No toivotaan ettei enempää lapsia aloittajalle ilmesty, kun ei jaksa edes kahvia keittää ja muutamaa leipää tehdä. Miten sitten jaksaisi jos olisi pari vanhempaa lasta ja yksi vauva joka syö myös yöllä ja mies lähtisi aamulla kuudeksi töihin ? Jäisi vanhemmat lapset ilman aamupalaa kun ei jaksa ?????? Terveisin neljän äiti
Hyvä esimerkki siitä että elämä on paljon helppoa kun sen osaa. Olisi ollut pieni vaiva muistaa. Nyt on suuri vaiva kun ei muistanut. Sama pätee vähän kaikkeen. Pienellä vaivalla pitää itsestään huolta päivittäin. Jättää sen tekemättä niin kohta on suuret vaivat edessä.
Sano miehelle että et yksinkertaisesti tiennyt miten isänpäivää vietetään ja kysy mitä toivoo loppupäivälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit syöksyvät ketjuun kertomaan miten huono isä heillä oli, ettei vain tulisi ketjusta sellaista mielikuvaa että miehet kohtaavat vääryyttä naisten toimesta.
Veikkaan että ne ei ole erityisesti feministejä vaan ihan vaan omaan isäänsä vittuintuneita naisia jotka kiertävät etsimässä ketjuja joihin purkaa vitutustaan huolimatta siitä ettei ketään hyödytä kuulla siitä
:D mielikuva ketjujen yllä kaartelevista vittuuntuneista naisista
Oon kyllä apn kannalla siinä mielessä että lapsi on niin pieni eikä tule muistamaan tätä joten sen kantilta ei ole väliä. Isä olisi voinut kertoa selvästi mitä odottaa. Koko perhe hyötyisi paremmasta kommunikaatiosta eli kuinka jatkossa järjestetään juhlapyhien vietto. Perheet kun ovat aika erilaisia näissä niin perhetaipaleen alussa on minusta ymmärrettävää vähän haparoida.
Eihän tässä mistään muusta ole kyse kuin että ap:n mies kokee ettei ap arvosta häntä. Ymmärrän miestä, hän elää tämän naisen kanssa, on yhteinen lapsi. Aika karua herätä siihen että vaimoa ei kiinnosta nostaa sormea osoittaakseen edes merkkipäivänä arvostavansa miestään. Vyöryttää vain tekosyitä miksi ei voi tehdä pientä symbolista elettä edes.
Mitä muuta olisi pitänyt olla? Onnittelut riittää. Teillä on pieni vauva, ei silloin sinunkaan tarvitse jaksaa ylimääräistä. Luulisi isänkin sen ymmärtävän. Menkää vaikka ravintolaan syömään jos mies jotain spesiaalia vielä kaipaa.
sun mies on kuitenkin isä,se on hänen stautus. mieti, jos nyt olisikin äitienpäivä ja toi mies ajattelis- ei toi akka ooo mun äiteee. uskon,että kyllähän odottaisit kukkia ja jotain ihan mitä vaan muistamista.
ai pitää muistuttaa,pyytäää. no ei se enää tunnu samalle. ootsä joku tyhmä. ukkos saa pettyy suhun sata kertaa vielä. ku on kerran vauva- eihän se oo sen isi ku vauva ei mee ostoksille. no harvat 6v menee yksin ostoksille,kyllä lapset aikuisavusteisesti huomioi isiä, niin tuonkin juhlan voi mieltää koko perheen juhlaksi, jossa äitikin mukana- onhän hän mun lasten isi.
siksi lounaillakin näkee koko perheen,ei vain isi lasten kanssa.
levittele nyt tyhmyyttäs tännekin. miehelläkin on tunteet. korjaa nyt vielä jotenki-tee hänen herkkuruokaa, hoida vuoteessa miehisyyttään, paijaa ja sano sorry tyhmyyteni,ei toistu. pelasta
Mun vanhemmat ostivat toisilleen aina kukkia, kun oli äitienpäivä tai isänpäivä. Nyt jo edesmenneet kumpikin. Äiti kuoli ensin, vietiin sitten isän kanssa äidin haudalle kukkia äitienpäivänä. Minulle se kertoi heidän rakkaudesta ja arvostuksesta toisiaan kohtaan.
Aika laiska olet jos et mitenkään muistanut lapsesi isää. Vauvalta ei voi vaatia huomionosoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä apn kannalla siinä mielessä että lapsi on niin pieni eikä tule muistamaan tätä joten sen kantilta ei ole väliä. Isä olisi voinut kertoa selvästi mitä odottaa. Koko perhe hyötyisi paremmasta kommunikaatiosta eli kuinka jatkossa järjestetään juhlapyhien vietto. Perheet kun ovat aika erilaisia näissä niin perhetaipaleen alussa on minusta ymmärrettävää vähän haparoida.
Onko sulla tapana tilata synttäreille palvelu etukäteen? Se ei tule yllätyksenä? Ei ole kiva joutua itse suunnittelemaan omaa yllätystään.
Ap olisi aika helposti voinut kertoa etukäteen ettei tiedä miten päivää vietetään. Kysyä kavereiltaan mitä nämä tekevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
t. ap
No mites äitienpäivän? Ihan samanlainen juhlapäivä.
Tämä on tätä päivää. Miestä ei tarvitse kiittää, ei muistaa, ei kunnioittaa eikä hänen tunteistaan tarvitse välittää. Hän on olemassa vain hyödykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä on äitiä varten ja isänpäivä isää varten, ei lasta varten.
Vierailija kirjoitti:
sun mies on kuitenkin isä,se on hänen stautus. mieti, jos nyt olisikin äitienpäivä ja toi mies ajattelis- ei toi akka ooo mun äiteee. uskon,että kyllähän odottaisit kukkia ja jotain ihan mitä vaan muistamista.
ai pitää muistuttaa,pyytäää. no ei se enää tunnu samalle. ootsä joku tyhmä. ukkos saa pettyy suhun sata kertaa vielä. ku on kerran vauva- eihän se oo sen isi ku vauva ei mee ostoksille. no harvat 6v menee yksin ostoksille,kyllä lapset aikuisavusteisesti huomioi isiä, niin tuonkin juhlan voi mieltää koko perheen juhlaksi, jossa äitikin mukana- onhän hän mun lasten isi.
siksi lounaillakin näkee koko perheen,ei vain isi lasten kanssa.
levittele nyt tyhmyyttäs tännekin. miehelläkin on tunteet. korjaa nyt vielä jotenki-tee hänen herkkuruokaa, hoida vuoteessa miehisyyttään, paijaa ja sano sorry tyhmyyteni,ei toistu. pelasta
Sanotko tuon saman niille lukuisille miehille, jotka eivät muista kumppaniaan äitienpäivänä, syntymäpäivänä, jouluna jne.? Ja täytyy erikseen vielä pyytää, koska "eihän mies mikään ajatustenlukija ole". Tätä on kyllä huomattavasti enemmän juuri noin päin, että miehet pääsee näissäKIN helpommalla!
Mun isä oli huono muistamaan mutta yritti. Osti valmiskakun jne