Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäluotettavan, mustasukkaisuutta aiheuttavan kunppanin törkeimmät aivoitukset!

Vierailija
09.11.2025 |

Kertokaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksäni tykkäsi aina kertoa mulle ketä hän haluaisi panna ja minkä takia. Kyseessä oli siis mm. kavereitani, serkkujani ja julkkiksia. Tämä oli kuitenkin hänen mielestään ihan normaalia käytöstä, koska hänen täytyy miehenä hillitä itsensä eikä hän olisi heitä tosielämässä painamassa, kunhan nyt kertoo minulle mitä ajattelee. :) 

Vierailija
2/5 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex.ällä oli joku paha käytöshäiriö. Hän oli ylisosiaalinen kaunis nainen. Hän ei yksinkertaisesti tajunnut mitään. Monesti kaupassa, ravintoloissa ym paikoissa häntä iskettiin ihan kympillä mun edessä. Useamman kerran tää iskijä kysyi oletteko te parisuhteessa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex.ällä oli joku paha käytöshäiriö. Hän oli ylisosiaalinen kaunis nainen. Hän ei yksinkertaisesti tajunnut mitään. Monesti kaupassa, ravintoloissa ym paikoissa häntä iskettiin ihan kympillä mun edessä. Useamman kerran tää iskijä kysyi oletteko te parisuhteessa vai?

Sama. Kumminkin juoksi kukasta kukkaan ja kun petos sit sattui omalle kohdalle oli itsarin partaalla. Haloo..

Vierailija
4/5 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla sama käytöshäiriö. Hän ei kertakaikkiaan tajua että häntä yritetään iskeä. Hän on siis sinkku ja etsii seuraa. Miesten pitäisi sanoa hyvin hitaasti että rakastan sinua, tai olen kiinnostunut sinusta. Silti kaveri olisi niin että tää nyt vaan vitsailee.

Vierailija
5/5 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla sama käytöshäiriö. Hän ei kertakaikkiaan tajua että häntä yritetään iskeä. Hän on siis sinkku ja etsii seuraa. Miesten pitäisi sanoa hyvin hitaasti että rakastan sinua, tai olen kiinnostunut sinusta. Silti kaveri olisi niin että tää nyt vaan vitsailee.

Olen tuo 2. Tää on kyllä karua. Täysin samaa " puolustusta" käytti ex.  No eihän se mitään tarkoittanut, varsinkin kun sä olet siinä vieressä.. ne äijät meni niin sekaisin siitä tilanteesta et varmaan vielä tänäkin päivänä miettivät et mitä siinä tapahtu. Yritettiinkö mua saada 3 kimppaan vai oliko ne vaan kavereita.  Ekat pari v suutuin ja loukkaannun tosta ihan vitust.  Sit tajusin että ei toi tosiaan tarkoita mitään. Hän ei vaan näe miltä se oma käytös vaikuttaa muista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän