Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui kun ei ollut isänpäiväjuttuja

Vierailija
09.11.2025 |

Mies loukkaantui kun ei ollut mitään isänpäiväjuttuja hänelle laitettu. Onniteltiin vauvan kanssa, mutta ei ollut mitään juhlallisuuksia. Nyt hän on huonolla tuulella ja mököttää.  Vauva syntyi kesällä ja on ensimmäisemme. On ollut raskasta ja yöheräämisiä. En tiennyt, että mies odottaisi jotain isänpäiväaamupalaa ja lahjaa kun ei ollut mitään puhetta sellaisesta. Mies ei itsekään omaa isäänsä muista muuten kun whatsupilla. Mies ei ole isäni ja lapsi on vielä ihan vauva, ettei hänkään isänpäivistä mitään ymmärrä. Ärsyttää.

Kommentit (314)

Vierailija
101/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muisti ehkä lapsensa oikeaa isää. ;)

Vierailija
102/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on trolli! Ensimmäinen isänpäivä ja et muista lapsen isää MITENKÄÄN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäjillä ja kuhnuneilla ei ole isänpäivää. Et kunnioita häntä lastesi isänä, koska olet superäiti.

Vierailija
104/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette menneet lounaalle johonkin vauvan kanssa? Ei vaadi mitään valmisteluja. Tai noutoruokaa kotiin on vielä helpompi idea.

Koska hän ei halua muistaa miestä vaikka se olisi miten helppoa ja itsekin hyötyisi siitä samalla.

Vierailija
105/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette menneet lounaalle johonkin vauvan kanssa? Ei vaadi mitään valmisteluja. Tai noutoruokaa kotiin on vielä helpompi idea.

Koska hän ei halua muistaa miestä vaikka se olisi miten helppoa ja itsekin hyötyisi siitä samalla.

Tosi surullista :(

Vierailija
106/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap teki postauksen saadakseen sympatiaa, vaikka itse perseili.

Perseili? No emmä nyt sanois perseili kun en osannut lukea miehen ajatuksia hänen unelmaisänpäivästä. Omaa isäänsä onnittelee whatsupilla ja se kuulema riittää.

t. ap

Vierailija
107/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittäjillä ja kuhnuneilla ei ole isänpäivää. Et kunnioita häntä lastesi isänä, koska olet superäiti.

Tässä on oikea vastaus. Ap varmaan kertoo aina itseään korostavia juttuja, minä tein sitä minä tein tätä. Jos miestä kiittäisi jostain, sehän tarkoittaisi ettei voi itse ottaa sataprosenttisesti kunniaa kaikesta.

Vierailija
108/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ensimmäistä kertaa vietetä isänpäivää mitenkään erityisesti. Yleensä olen hakenut tuoreet leivät ja croissantit aamulla leipomosta, tehny herkkuaamupalan lapsen kanssa ja antanut lahjoja, sekä usein menty vielä ulos kauville tms iltapäivällä ja olen joko leiponut kakun tai muuta miehen toivomaa.

Yhtenäkään äitienpäivänä en ole tullut muistetuksi tai saanut lahjan lahjaa. Tänä vuonna mies sai samaa mitä itse saan joka äitienpäivä ja mököttää nyt ja murahtelee kuinka on isänpäivä.  

Vierailija
109/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies loukkaantui isänpäivänä osa 7365856960. Ja kello on vasta 13.10. 

Älä turhaan tee tuota enempää isänpäivän kunniaksi. Et varmasti itsekään sitten pillitä äitienpäivänä samanlaista muistamista. 

Tuskin tämä pariskunta on enää yhdessä seuraavan äitienpäivän aikoihin.

Vierailija
110/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan aina lapseni isää isänpäivänä vaikka olemme eronneet. Hän ei ole isäni, mutta lapsi on liian pieni oma-aloitteisesti miettimään asiaa. Ymmärrän ap että olet väsynyt ja teille ei ole vielä perinteet muodostuneet mutta miehesi on varmasti todella pettynyt ymmärrettävästi.

Vierailija
111/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap teki postauksen saadakseen sympatiaa, vaikka itse perseili.

Perseili? No emmä nyt sanois perseili kun en osannut lukea miehen ajatuksia hänen unelmaisänpäivästä. Omaa isäänsä onnittelee whatsupilla ja se kuulema riittää.

t. ap

This is not the hill you want to die on.

Pahoittele ja tehkää jotain kivaa yhdessä.

Vierailija
112/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on trolli! Ensimmäinen isänpäivä ja et muista lapsen isää MITENKÄÄN?

Lapsen isä ei ole ap:n isä.

Vierailija
113/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä väliä sillä on että aikuinen ihminen onnittelee isäänsä whatsuppissa? Isänpäivähän on ihan eri asia silloin kun lapset on pieniä TAI VIETETÄÄN AIVAN ENSIMMÄISTÄ ISÄNPÄIVÄÄ

Vierailija
114/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän siitä itse hyötyy?

Vierailija
115/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väliä sillä on että aikuinen ihminen onnittelee isäänsä whatsuppissa? Isänpäivähän on ihan eri asia silloin kun lapset on pieniä TAI VIETETÄÄN AIVAN ENSIMMÄISTÄ ISÄNPÄIVÄÄ

Turhaa yrität. Ap vaan haluaa jankata tuota miehen isälleen lähettämästä viestistä kun riittäähän se. 

Vierailija
116/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ensimmäistä kertaa vietetä isänpäivää mitenkään erityisesti. Yleensä olen hakenut tuoreet leivät ja croissantit aamulla leipomosta, tehny herkkuaamupalan lapsen kanssa ja antanut lahjoja, sekä usein menty vielä ulos kauville tms iltapäivällä ja olen joko leiponut kakun tai muuta miehen toivomaa.

Yhtenäkään äitienpäivänä en ole tullut muistetuksi tai saanut lahjan lahjaa. Tänä vuonna mies sai samaa mitä itse saan joka äitienpäivä ja mököttää nyt ja murahtelee kuinka on isänpäivä.  

Olisin tehnyt noin jo aiemmin.

Vierailija
117/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen isä ei ole ap:n isä.

Ei, vaan hänen lapsensa isä. Jos se on täysin merkityksetöntä kuka lapsen siitti, niin ehkä se ei ole sitten niin tärkeä muistaa :)

Vierailija
118/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään? Onniteltiin miestä vauvan kanssa. Se, ettei ollut koko isänpäiväsettiä ja lahjoja ei tarkoita, ettei mitenkään muistettu. Mies ei sanonut mitä odottaa ja sitten vaan oletti ja loukkaantui

t. ap

Vierailija
119/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
120/314 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä leipomo on sunnuntaiaamuna auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi