Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista täällä ei ole ollut nuorenakaan kauniita. Ette tiedä lainkaan sitä kokemusta, että jos olisitte oikeasti olleet todella kauniita, että millaisia hirviöitä monet vanhemmat naiset voi olla. Joskus myös nuoremmat. Täällä tietenkään kukaan ei koskaan ole kadehtinut ketään, eikä tehnyt mitään pahaa kellekään vaikka tilastot näyttää muuta.
Tää!
Ai mistä?
En ole kateellinen, välillä tunnen jopa sääliä.
No mua on kiusannut nuorempana myös nuoremmat. Olen ollut kaunis hiljainen tyttö, sellainen johon miehet ihastuu helposti. Ilmeisesti tuo nähtii "uhkana" vaikka itse olen sellainen "yhden miehen nainen", ja olen nykyään ollut parisuhteessa 8 vuotta. Harmi että naiset toimii noin, mut kai se on joku ihmislauman juttu
Jos koet että vanhemmat ja muutkin naiset kohtelee sinua AINA huonosti, oliko syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki nuoret naiset kateellisia vanhoille naisille?
Niin. Yhtä absurdi kysymys se on toisinpäinkin.
Mietin tätä kun katsoin yhtä höpöä realitysarjaa. Nuoret naiset äänestivät järjestään vanhemmat naiset heti alkuun pois ihan hölmöillä syillä. Miehillä taas ei ollut noita vanhempia naisia vastaan mitään. Jotenkin huvitti kun aina puhutaan miten juuri vanhemmat naiset olisivat ilkeitä nuorille. Usein se menee toisinpäin.
Ehkä kyse on siitä että samaa ikäluokkaa olevat vaan ymmärtävät toisiaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos koet että vanhemmat ja muutkin naiset kohtelee sinua AINA huonosti, oliko syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä?
No tuohon riittää vain että sulla on kauniit kasvot
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsettomat vanhatpiiat ovat kateellisia nuorille naisille, ei muut.
Ei lisään tähän että läskit ja rumat jotka ei kelpaa kellekkään. Sen näkee näissä ketjuissa 😝😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
No eivät ole. Joskus sinullekin vielä valkenee, että hyvä ulkonäkö ei todellakaan ole elämän tärkein asia.
Joskus sinullekin vielä valkenee, miten rumasti kaunista naista kiusataan muiden kateellisten naisten toimesta, vaikkei hänelle itselleen ulkonäkö olisikaan elämän tärkein asia.
Olen eri, mutta tästä tuli mieleen kuinka nuorena aina ajattelin että vanhemmat naiset ovat kauneudestani kateellisia, jos sain ikävää kohtelua tai negatiivista palautetta esim työssä. Nyt kun kuulen nuorten ajattelevan samoin, oma menneisyyden omahyväisyys nolottaa, kun tietää miten vähän muiden ulkonäkö minua kiinnostaa nyt kun olen itse keski-ikäinen.
Sijnä onkin se, että toisinaan ikävä kohtelu johtuu silkasta kateudesta ja toisinaan negatiivinen työpalaute on ansaittua. Sinä olet kypsä keski-ikäinen, joita muiden ulkonäön kadehtiminen ei jaksa kiinnostaa, mutta kaikki eivät pääse tuohon pisteeseen viisikymppisinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten usko...
Olen kateellinen nivelten liikkuvuudesta. Lähes itken aamuisin sekä kateudesta että muusta ahistuksesta. Onneksi vanhakin lämpenee hetken lämmiteltyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Vanhat naiset eivät ole nuoria naisia, nuorten naisten toiveineen ja tarpeineen vanhemmissa kehoissa. Hedelmä ei kadehdi kukkaa, sillä se vaihe elämässä on jo eletty.
Monet täällä kuvailevat vapautusta ja helpotusta siitä ettei enää tarvitse ulkonäkökeskeisesti välittää niin paljon siitä mitä muut ajattelevat, miellyttää tai kilpailla. Voi vihdoin keskittyä ihan muihin asioihin.
Mihin? Kissojen hoitoon gambiassa matkustamiseen
Perhe-elämään, töihin, harrastuksiin, matkusteluun ja vapaaehtoishankkeisiin mihin nyt sitten rahkeet ja kiinnostus riittää.
Heh, no en todellakaan ole. Jos kadehdin jotakin niin taitoja ja osaamista työelämässä. Ja koska itse olen saavuttanut tältä osin paljon, kadehdin pikemminkin itseäni vanhempia, vielä taitavampia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsettomat vanhatpiiat ovat kateellisia nuorille naisille, ei muut.
Minä olen "lapseton vanhapiika", ja olen kateellinen nuorille. En heidän kauneutensa takia, vaan sen takia että heidän maailma on mahdollisuuksia täynnä, kun taas minulla on vain katumukseni ja suruni seuranani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisella ei tarkoiteta sitä että arvioi kasvojensa kauneutta vaan sitä että pitää miettiä rehellisesti omaa käytöstään ja ennen kaikkea asennettaan muita kohtaan, sillä asenne näkyy vaikka ei tietoisesti sitä näyttäisi. Jo se, että pitää itseään niin kauniina että muut ympärillä tukehtuvat kateuteen, voi näkyä ulospäin ja vaikuttaa muiden suhtautumiseen. Ihmiset eivät yleensä pidä omahyväisistä ihmisistä, edes silloin vaikka omahyväisyyden syy olisi totta.
Joku onneton inceli taitaa täällä söpösti kuvitella että naisten elämä pyörii ikuisesti pelkästään miesten ympärillä 😅🤭
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vaan numeroita. :)
Juu, ja tämä kankeus ja kolotukset ovat vain mielikuvituksen tuotetta :-)
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa on. Siksi mm. kaikkein nuorimmat naiset on pantu feministien lobbaamaan monivuotiseen selibaattiin lain voimalla.
Ne ei ole naisia vaan lapsia, joten heitä on syytäkin suojella lailla kaltaisiltasi pedofiileiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä kun vanhemmat naiset yrittävät neuvoa ja opastaa nuorempia naisia ja välttelemään virheitä, jota he ovat tehneet omassa elämässään. Kun ei se toimi noin. Jokaisen pitää kokea ja oppia ne virheet itse.
Näinhän se on. Mutta itse paljon virheitä tehneenä olen kyllä kiitollinen niille muutamalle vanhemmalle naiselle jotka antoivat mulle tietyissä tilanteissa neuvoja, jotka käänsivät päin helvettiä menossa olevan kelkkani. Ja itselleni olen kiitollinen että kuuntelin heitä, monia muita jätin kuuntelematta.
Ei sitä tietä voi täysin tasoittaa mutta voi yrittää helpottaa. Ja jos toinen ei kuuntele niin antaa sitten kokeilla itse.
Nainen on naiselle tuki, ei susi, ja tämäkin aloitus on pelkkä naisvihaprovo joka joutaa poistoon.
Suurin osa naisista täällä ei ole ollut nuorenakaan kauniita. Ette tiedä lainkaan sitä kokemusta, että jos olisitte oikeasti olleet todella kauniita, että millaisia hirviöitä monet vanhemmat naiset voi olla. Joskus myös nuoremmat. Täällä tietenkään kukaan ei koskaan ole kadehtinut ketään, eikä tehnyt mitään pahaa kellekään vaikka tilastot näyttää muuta.