Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Eivät vaan myönnä sitä.
En ole. Miksi olisin? Nuoremman ulkonäön vuoksiko? Tunnen suurta sympatiaa, elämän kovat vuodet vasta edessä. En haluaisi kokea enää uudelleen samoja suruja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Vanhat naiset eivät ole nuoria naisia, nuorten naisten toiveineen ja tarpeineen vanhemmissa kehoissa. Hedelmä ei kadehdi kukkaa, sillä se vaihe elämässä on jo eletty.
Monet täällä kuvailevat vapautusta ja helpotusta siitä ettei enää tarvitse ulkonäkökeskeisesti välittää niin paljon siitä mitä muut ajattelevat, miellyttää tai kilpailla. Voi vihdoin keskittyä ihan muihin asioihin.
Onneksi mä olen tajunnut jo nuorena, ettei tarvitse miellyttää ketään
Vierailija kirjoitti:
Rummot on kateellisia kaikille palvoo ihanasannaa joka on feminismin jumala.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Vanhat naiset eivät ole nuoria naisia, nuorten naisten toiveineen ja tarpeineen vanhemmissa kehoissa. Hedelmä ei kadehdi kukkaa, sillä se vaihe elämässä on jo eletty.
Monet täällä kuvailevat vapautusta ja helpotusta siitä ettei enää tarvitse ulkonäkökeskeisesti välittää niin paljon siitä mitä muut ajattelevat, miellyttää tai kilpailla. Voi vihdoin keskittyä ihan muihin asioihin.
Moni vanha nainen luulee että vielä 40v voi saada lapsia ja kun on sinne lykännyt perheen perustamista tulee katkeraksi kun totuus valkenee.
Miehillä isommat probleemat kaljuja peitellään, potenssi heikkenee ja nämä saattaa osua kohdalle jo varhain.
Tuskin, joku saattaa tietty olla.
Mulla on niin paljon muita huolia ja murheita, että harvemmin sitä ehtii käyttää aikaa tai ajatuksia kateellisuuteen nuorten naisten ominaisuuksista.
Oman ulkonäön rapautuminen kyllä tekee surulliseksi, mutta syystä tai toisesta tosi harvoin tunnen kateellisuutta kun katson nuorempia ja kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Miksi olisin? Nuoremman ulkonäön vuoksiko? Tunnen suurta sympatiaa, elämän kovat vuodet vasta edessä. En haluaisi kokea enää uudelleen samoja suruja.
Ihan leppoisaa elämä on. Kovaa siitä tekee vain itse jos on niin valinnut. Tietty jos eteen sitten satuu joka ihan kamala juttu mikä tuhoaa elämäsi ,mille nyt ei voi mitään. T. Nuori
Vierailija kirjoitti:
Mihin? Kissojen hoitoon gambiassa matkustamiseen
Vierailija kirjoitti:
Ja nuoruuteen liittyy myös erilaiset pariutumisen tarpeet ja säpinät. Vanhana yleensä on joko hyvässä parisuhteessa tai elää omaehtoista elämää itsekseen. Mahdolliset lapset tehty.
Paljon yksinkertaisempaa ja kitkattomampaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä määrä työtä! Opiskelut, asuntolaina, ura, kumppanin etsintä, lapset ja niiden kasvatus. Tosi vähän se ulkonäkö painaa elämässä, jos nyt ei ole ihan 20.
Olisi ihan hirveää herätä taas nuorena, kaikkien niiden epävarmuuksien ja paineiden kanssa. Kaikki isot stressaavat valinnat edessä, huoli, rahattomuus, mitätöinti, vähättely yms yms. Jos näin olisi, en tiedä haluaisinko enää elää.
Elämässä parasta on se, kun on pikkuhiljaa selättänyt noita vaikeuksia ja aikuistunut. Miksi kukaan haluaisi siitä palata taaksepäin?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä isommat probleemat kaljuja peitellään, potenssi heikkenee ja nämä saattaa osua kohdalle jo varhain.
Terveellä raittiilla miehellä potenssia vielä 70v saada lapsia. Pillunsaanti vaan vähenee kun ei jaksa ryypätä baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan leppoisaa elämä on. Kovaa siitä tekee vain itse jos on niin valinnut. Tietty jos eteen sitten satuu joka ihan kamala juttu mikä tuhoaa elämäsi ,mille nyt ei voi mitään. T. Nuori
Niin, kuten sanottu, nuorena on nuoren käsitykset elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä määrä työtä! Opiskelut, asuntolaina, ura, kumppanin etsintä, lapset ja niiden kasvatus. Tosi vähän se ulkonäkö painaa elämässä, jos nyt ei ole ihan 20.
Ei nuoret enää nykyään tee lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse keksittyjä huolia. Lainaa ei kannata ottaa koskaa. T.nuori
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen nuorille, mutta en siitä syystä kuin miksi AP luulee.
Olen kateellinen, koska nuorilla on koko elämä edesssä. Heillä on aikaa. Minä sen sijaan olen haaskannut elämäni. Olen suht köyhä, yksinäinen ja tahtomattani lapseton, ja olen tässä kurimuksesa suurelta osin omien typerien elämänvalintojeni takia. Ja on liian myöhäistä enää päästä tästä kuopasta pois.
N50
Ota ottolapsi mutta harmi ettei suomi saa valkoihoisten maista enää koska homopolitiikka.