Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?

Vierailija
09.11.2025 |

Kommentit (359)

Vierailija
321/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei taida kiinnostaa samat asiat vaikka nuoret niin luulisivat.

Vierailija
322/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen nuorille. En osaa sanoa miksi. En vaan tunne tuollaisia tunteita kun katson nuoria aikuisia. 

Mitä ikään liittyvään angstiin tulee, niin teen kyllä sitä paljon, että mietin taaksepäin kaikkia niitä asioita joita jätin tekemättä tai tein väärin. En ole todellakaan onnellinen enkä tyytyväinen elämääni, joten on helppo kiduttaa itseään näillä "mitä jos olisinkin tehnyt silloin 25 vuotiaana eri ratkaisun" tyyppisillä ajatuksilla. Erityisesti aamuyöstä herätessä ahdistukseen, teen tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys . Onhan vanhat naiset miehet olleet itsekin nuoria !!!    Kuin nuorista tulee nopeasti vanhoja ! 

Vierailija
324/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on ihan eri elämäntilanteessa, aloitamassa elämäänsä. Mulla on hyvä, vakiintunut paikka maailmassa. En todellakaan ole kade, heillä on oma elämänsä, mun elämäni on toisaalla. 

Kuitenkin ihailen sitä nuoruuteen liittyvää energiaa, kirkasotsaisuutta ja toivoa. Nuoret naiset (ja miehetkin) ovat ihania. Ei vain se oma nuori, vaan ne kaikki.

Vierailija
325/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta en tiedä, mutta nuoren ihmisen nähdessäni ajattelen: Olkoon tuo nuori turvassa, terve ja onnellinen. 

Riittääkö tämä sinulle vastaukseksi, ap?

Vierailija
326/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, mikä on "vanha", mutta ikinä en ole kateellinen nuoremmilleni. Oikeastaan säälittää ja huolettaa, että mitä kaikkea he joutuvat kokemaan. Sitä haluaisi varoittaa ja opastaa kun näkee heidän tekevän tyhmiä päätöksiä.

Vierailija
327/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Suhtaudun aika neutraalisti, koska kaikilla on kaikki ikävaiheet vuorollaan. Minäkin sain olla nuori aikoinaan.

Itse toki vihasin itseäni 24/7 nuorena, enkä olisi uskonut silloin, että hieman rupsahtaneempana voisin tykätä itsestäni pyyteettömästi myöhemmin. Olihan se silti mukavaa nuorena, kun keho toimi ja energiaa riitti.

Vierailija
328/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on kolme ihanaa nuorta tytärtä! 

Joskus mietin että toivottavasti he osaavat arvostaa itseään tarpeeksi sellaisena kuin ovat. Olen heitä kyllä yrittänyt kasvattaa siihen. 

Itse en osannut itseäni arvostaa, vieläkin se on välillä vaikeaa, mutta minut kasvatettiinkin olemalla kehumatta etten ylpisty ja olemaan näkymätön.

Vierailija
329/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee oikein avuttoman, ruman, surkeen naisen ei todellakaan käy kateeksi.

Vierailija
330/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä ja fiksuja ihailen, en karehdi.

Vierailija
331/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Nuorena oli kamalaa. Nyt olen löytänyt paikkani maailmassa, enkä ole enää masentunut. 

Vierailija
332/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret on ihan eri elämäntilanteessa, aloitamassa elämäänsä. Mulla on hyvä, vakiintunut paikka maailmassa. En todellakaan ole kade, heillä on oma elämänsä, mun elämäni on toisaalla. 

Kuitenkin ihailen sitä nuoruuteen liittyvää energiaa, kirkasotsaisuutta ja toivoa. Nuoret naiset (ja miehetkin) ovat ihania. Ei vain se oma nuori, vaan ne kaikki.

Koskelan mur haajatkin?

Ihan, ihan kaikki ovat niin ihania? Niiin ihania?

Vierailija
333/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt ovat pahantahtoisia ja kateellisia toisilleen ihan muutenkin.

olen ollut töissä naisvaltaisessa työpaikassa ja voi luoja miten myrkyllistä ja pikkumaista toimintaa

Vierailija
334/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mt-ongelmaisille nuorille naisille pitäisi olla kateellinen?

Vierailija
335/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämä ajatus siitä, että vanhat naiset kadehtisivat nuoria naisia, on jonkinlainen seksifantasia, jota tietynlaiset miehet vaalivat.

Vierailija
336/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen jo päässyt yli omista sekoiluistani ja en halua niitä enää uusintana.

Vierailija
337/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen vain ajasta ja mahdollisuuksista joita omassa nuoruudessa ei ollut! En mistään muusta.

Olisin halunnut kouluttautua sisustusarkkitehdiksi mutta en tiennyt että haaveilemastani alasta tulee niin suosittua, 45v sitten suunnittelivat lähinnä huonekaluja ja julkisia tiloja. Eikä ollut rahaakaan opiskeluun ennenkuin olin 30+v 3 lapsen äiti. Nopeasti kaupallinen koulutus jotta pääsi uralla eteenpäin. Sisustussuunnittelija minusta tuli 55 vuotiaana. Nykynuoret voivat opiskella vaikka mitä ympäri maailmaa!

Olisin myös halunnut matkustaa enemmän, elää maailmalla nuoruuteni. Nyt vihdoin asun ulkomailla - aikaa jäljellä ehkä 10-15v jos hyvin käy. Aivan liian vähän!

Vierailija
338/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, etten enää ole nuori. Enkä todellakaan kadehdi nuoria naisia, päinvastoin monia ihailen. Heitä katsellessani ajattelen, että kumpa osaisivat arvostaa itseään ja ymmärtäisivät kuinka kauniita ovat. Kaikki nuoret on kauniita.

Vierailija
339/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tunnen syvää sympatiaa nuoria naisia kohtaan. Toivon, että he ovat tiukempia omien rajojensa suhteen, tietävät tarkasti oikeutensa ja oman kehollisen itsemääräämisoikeutensa, eivätkä sorru sosiaalisen paineen vuoksi mihinkään, mitä eivät itse halua. Toivon, että he uskaltavat elää juuri omannäköisen elämän ja tulevat onnelliseksi.

En muistele lämmöllä omaa nuoruuttani kaikenmaailman lääppijöiden ja, stalkkereiden vuoksi. Toivon, että nykyaikana häirintää esiintyy vähemmän eikä nuorten naisten tarvitse pelätä. 

En tiedä, millä vuosikymmenellä elit, mutta ainakin 70-luvun nuorena tyttönä täytyy sanoa, että nuoruuden ilo ylitti kyllä ne muutamat kotibileissä liikaa lähentelevät kundit tai takapuolelle joskus taputtavan kesätyöpaikan esimiehen. "Ärsyttävää", olin kirjoittanut kaverille tällaisesta esimiehestä. Näille sitten naurettiin. 

Kaduilla kumminkin sai kävellä rauhassa, naisrauha julkisilla paikoilla oli silloin parempi. 

Vierailija
340/359 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, etten enää ole nuori. Enkä todellakaan kadehdi nuoria naisia, päinvastoin monia ihailen. Heitä katsellessani ajattelen, että kumpa osaisivat arvostaa itseään ja ymmärtäisivät kuinka kauniita ovat. Kaikki nuoret on kauniita.

olen aina ihaillut kaiken ikäisiä   kauniita naisia        

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme