Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?

Vierailija
09.11.2025 |

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh taas. Luuleeko ap, että me vanhat emme ole ikinä olleet nuoria tai ettemme tajua, että jokaikinen meistä vanhenee ajallaan? 

Ap: kysymys on sama, oletko sinä kateellinen lapsille, koska et irse enää saa olla lapsi, kaikien hoivattavana ja vailla vastuuta?

Av ei kyllä ikinä lakkaa hämmästyttämästä kysymyksillään.

Mietin ihan samaa. Mä olen jo ollut nuori, ja mulla on jo se kokemus. Miksi haluaisin palata vanhaan kun nyt viisikymppisenä on edessä ihan uusi ikäkausi josta en vielä tiedä mitään ja joka tuntuu paljon kiinnostavammalta kuin se minkä olen jo nähnyt ja kokenut. Kokemuksista mä ennemmin olisin kateellinen kuin kokemusten vähäisyydestä. 

Vierailija
282/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla kateellinen jos joskus haluaisi olla nuorempi. Täälläkin jotkut kaipaa aikoja kun oli nuorempi. Kyse ei ole kuitenkaan ulkonäöstä. Nuorempana oli vaan mukavampaa. Oli enemmän ystäviä ja lapset kotona ja parempi parisuhde. Niin ja tietysti parempi kunto. Tuskin monikaan kaipaa mitään miesten huomiota.

Joskus tosiaan saatan kaivata hetkiä teini-iästäni, mutta siihen ei ulkonäkö liity mitenkään.

Kaipaan joskus sitä huolettomuutta, sekä tietty vanhempaani, joka on ollut poissa jo kauan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppiset hiivatortut ovat ihan varmasti erittäin kiinnostuneita ikävuosistaan. Toitottavat vielä muille, että minä elän satavuotiaaksi!

Aina noille mummeleille saa nauraa!

Vierailija
284/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppiset hiivatortut ovat ihan varmasti erittäin kiinnostuneita ikävuosistaan. Toitottavat vielä muille, että minä elän satavuotiaaksi!

Voi voi. Jollain väsähtäneellä alkaa nyt ihan selvästi olla kaikki argumentit käytetty. Olisiko se nukkumaanmeno aika käsillä, huomenna sitten taas uudet kujeet : ) 

Vierailija
285/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Jollain väsähtäneellä alkaa nyt ihan selvästi olla kaikki argumentit käytetty. Olisiko se nukkumaanmeno aika käsillä, huomenna sitten taas uudet kujeet : ) 

Juu, aamulla taas mietitään hiivaisine torttuinemme, että miten eletään satavuotiaaksi ja sitä toitotetaan jatkossakin! Taisi muuten osua? :D

Vierailija
286/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh taas. Luuleeko ap, että me vanhat emme ole ikinä olleet nuoria tai ettemme tajua, että jokaikinen meistä vanhenee ajallaan? 

Ap: kysymys on sama, oletko sinä kateellinen lapsille, koska et irse enää saa olla lapsi, kaikien hoivattavana ja vailla vastuuta?

Av ei kyllä ikinä lakkaa hämmästyttämästä kysymyksillään.

Mietin ihan samaa. Mä olen jo ollut nuori, ja mulla on jo se kokemus. Miksi haluaisin palata vanhaan kun nyt viisikymppisenä on edessä ihan uusi ikäkausi josta en vielä tiedä mitään ja joka tuntuu paljon kiinnostavammalta kuin se minkä olen jo nähnyt ja kokenut. Kokemuksista mä ennemmin olisin kateellinen kuin kokemusten vähäisyydestä. 

Niinpä. Jos minä olen jostain kateellinen niin siitä, että joku on luonut ison startupin, tyyliin wolt. No, onhan nykyinen woltin tj nuorehko nainen. Joo, voin sanoa, että olen kateellinen hänen energialleen ja taidoille. Ja olen kateellinen prinsessa Victorialle, kun hänellä on kaikki ulkonäköä ja luonnetta myöten.

Mutta en todellakaan niputa kaikkia nuoria naisia samaan kategoriaan, että suurin piirtein kaikille olisin kateellinen. Kateus pitää ansaita. 

n57

Vierailija
287/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, wolt on hyvä pisnes, maahanmuuttajat alipalkattuina töihin, hienoa pisnistä. Mikä se yksi mykkä vit tukin oli, ärrävamma inen!

Vierailija
288/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, wolt on hyvä pisnes, maahanmuuttajat alipalkattuina töihin, hienoa pisnistä. Mikä se yksi mykkä vit tukin oli, ärrävamma inen!

Jokainen heistä on yrittäjä. Yrittäjä tienaa just sen verran, kun jaksaa tehdä töitä. 

Vierailija
289/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kaikki mutta jotkut ovat kateellisia lapsivapaille naisille, koska ovat nuorekkaita eivätkä ole tehneet lapsia sosiaalisen paineen vuoksi.

Hassua, että joku kokee näin. Omasta mielestäni asia on juuri toisin päin. Niitä naisia kadehditaan, joilla on sopivasti, noin pari lasta. Kukaan ei kadehdi suurperhettä ison työmäärän ja rahanmenon vuoksi eikä siksi, koska kaikille lapsille on vaikea saada riittämään aikaa ja huomiota. Mutta jos on pari lasta, hyvä taloustilanne ja muutenkin ok elämä, niin silloin kadehditaan. Lapsettomia, yksinäisiä säälitään usein minun kokemukseni mukaan. 

Vierailija
290/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen heistä on yrittäjä. Yrittäjä tienaa just sen verran, kun jaksaa tehdä töitä. 

Miksi sä mt-potilas köyhä nuolet petteri urpoa? Vissiin kuvittelet olevasti parempi vai? Tyhmäääääääää!

Vierailija
291/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen nuorille? Oon jo elänyt nuoruuteni ja nyt elän tätä päivää, en eilistä enkä huomista.

Vierailija
292/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla nuori tänä päivänä kun katselee maailman menoa.

N43

Vierailija
293/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kateus on hyvä tunne. Se kertoo siitä, mitä itse haluaisi itselleen. 

Ei, en haluaisi olla nuori, se on v*ttumaista aikaa. 

Kuten joku yllä sanoi: kateus pitää ansaita. Ei sitä kelle tahansa ole kateellinen.

Vierailija
294/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä mt-potilas köyhä nuolet petteri urpoa? Vissiin kuvittelet olevasti parempi vai? Tyhmäääääääää!

Ai tällaiselle nuorelleko minun pitäisi olla kateellinen? Aika kaukaa haettu.

Vierailija
295/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyn viittäkymmentä. Olen aidosti onnellisempi kuin koskaan. Olen saanut opiskella monipuolisesti, tehdä kiinnostavia töitä, olla pitkään kotiäitinä, nähnyt paljon maailmaa, harrastanut kiinnostavia asioita. Nyt lapset ovat melkein aikuisia, helppoja ja fiksuja. Minulla on paljon taas aikaa töille, harrastuksille ja kaikelle,  mistä tykkään. Terveys, kunto ja ulkonäkökin toistaiseksi ok kunnossa. Eläkeikään omalla kohdallani  20 vuotta. Elämä tuntuu ihanalta. Mutta kyllä nuoruuskun oli ihanaa. Mutta en sinne kaipaa enää. Jotenkin sisäsyntyistä, ettei jo käytyjä elämänvaiheita kaipaa. Käsillä oleva tuntuu hyvältä. 

Vierailija
296/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena seksuaaliväkivallan uhri. En menisi nyt ajassa taaksepäin vaikka siitä maksettaisiin, kun vihdoin alkaa helpottamaan ja olen päässyt asiasta jotakuinkin yli. 

Vierailija
297/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Vanhakin on ollut nuori ja saanut osansa.

Vierailija
298/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen nuoruus ilman somea on koettu ja nähty. Nyt on ikää yli 50 ja olen edelleen iloinen ja onnellinen. En ole kateellinen nuorille. Ajat ovat nyt kovemmat somen takia.

Vierailija
299/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v naiset on katkeria 20 v naisille kun itsellä alkaa olemaan ryppyjä,löysää ihoa ja vaihdevuodetlin jo kolkuttaa ovella.

Vierailija
300/309 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti mene jo nukkumaan peräkammariisi, ehkä sinuakin onnistaa vielä rakkaudessa. Kuten kommenteissa huomaa olet jo näyttänyt typeryytesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme