Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Tässä miehet luulee, että miehiltä saatu huomio on parasta naisen elämässä.
Sori, ei ole. Usein on valitettavasti varsin negatiivinen asia.
Emme ole pahoillamme, että se aika on ohi.
Tämä. Muijat olivat kesällä perse paljaana julkisilla paikoilla itseään varten, miehet muita varten.
Hmmm..samalla logiikalla sitten varmaan kaupungissakin kokonaan ilman paitaa juoksentelevat äijät tekevät niin siksi että kokevat olevansa seksikkäitä silmäniloja naisten mielestä ?
Kyllä, tuo on kirjaimellisesti juurikin se syy miksi miehet esiintyvät paidatt
Ilman paitaa kaupungissa esiintyviä miehiä pidetään yleisesti käytöstapoja vailla olevina moukkina.
Käytin nuorena yleensä farkkuja ja t-paitaa tai neuletta. Kerran kauniina kesäpäivänä puin töihin kivan vartalonmyötäisen kukkapuseron, jossa oli tavallista suurempi kaula-aukko, mutta rintavakokin pysyi piilossa. Hame oli kapea farkkuhame, vähän polvien alapuolelle ylettyvä. Vyötäisille laitoin patellavyön. Olin mielestäni ihan nätti ja menin töihin hyväntuulisena. Työpaikalla yksi mies katsoi minua hitaasti päästä varpaisiin ja takaisin ylös sekä maiskautti suutaan. Luoja, että tunsin itseni halvaksi. Niitä vaatteita en enää julkisesti pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Tämä. Muijat olivat kesällä perse paljaana julkisilla paikoilla itseään varten, miehet muita varten.
Hmmm..samalla logiikalla sitten varmaan kaupungissakin kokonaan ilman paitaa juoksentelevat äijät tekevät niin siksi että kokevat olevansa seksikkäitä silmäniloja naisten mielestä ?
Huomiota? Se on eri asia kuin haluta näyttää hyvältä. En voi kaikkien naisten puolesta puhua, mutta itse haluan näyttää hyvältä MUTTA en halua huomiota sikäli kun se tarkoittaa tuijotusta, huutelua, puristelua, rivoja kommentteja tms. Miehet eivät varmaan tuollaiseen niin paljon törmää vaikka kävelisivät seksikkäinä ilman paitaa?
Kateus vie kuulema kalunkin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Minä nuorena pukeuduin kesällä kevyesti, koska se on kuumalla säällä mukavinta. Inhosin huomiota, koska sain sitä ihan liikaa, koska olin hoikka, pitkäsäärinen ja hyvin isorintainen. Kesämekot näyttivät päälläni väistämättä tyrkyiltä. Pidin niitä silti, koska sen verran feministi olen aina ollut, että minusta minulla on oikeus pukeutua kesällä rennosti ja kauniisti, ja kaikki siitä seuraava häirintä on vain ja ainoastaan häiritsijän vika. Ihanaa olla nyt vanhempi. Mekkoja rakastan edelleen, nyt onneksi saan kulkea ne päällä ilman huutelua.
Vierailija kirjoitti:
Mielesi muuttuisi, jos miehesi kuolaisi sinua nuorempia ja kauniimpia naisia nenäsi edessä.
Jos minulle kävisi noin, niin toteaisin, että mies onkin moukka ja rupeaisin järjestelemään tulevaisuutta ilman miestä. Sehän tarkoittaisi sitä, että miehen rakkaus minuun on loppunut eikä parisuhteella ole enää mitään toivoa.
Ainoa asia, mistä olen muita naisia kadehtinut, on liittynyt töihin. Kyllä se on kirvellyt, kun haluamaani työhön on valittu joku, jonka tunnen.
Itse kadehdin sosiaalisia naisia (ja miehiä), koska olen ujo. Joskus myös ihailen toisten upeita hiuksia, omani on luirut, mutta en mitenkään kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas luulet naisten elävän sinua/miehiä varten. Joillain kujalla olevilla (persoonallisuushäiriöisillä?) miehillä on tuollainen kuvitelma, pitkälle kehittynyt päähahmosyndrooma.
Mahdollisimman pienet rusketusrajat on se mitä haetaan, mutta varmaan joku tykkää ihan vaan näytellä peppuaankin. Miehiä ei tarvitse olla ma
Olen nainen, ja se nimenomaan häiritsee ettei genitaaleja sen enempää kuin muutakaan ällöttävää haluta julkisella paikalla piiloon, vaan se lävähtää viattoman ohikulkijan näkökenttään.
Ovat.
Tarvitseeko näin itsestäänselvää asiaa edes kysyä?
Fakta että asiasta on edes keskusteltu jo 14 sivun verran todistaa sen. Fakta että kysymys ylipäätään jo kysytään todistaa sen.
Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ovat.
Tarvitseeko näin itsestäänselvää asiaa edes kysyä?
Fakta että asiasta on edes keskusteltu jo 14 sivun verran todistaa sen. Fakta että kysymys ylipäätään jo kysytään todistaa sen.
Seuraava kysymys.
Setä on hyvä ja lukee vastaukset. Sivu sivulta ihanat naiset kertovat elämästään, ja siitä miltä se tuntuu ja näyttää ikääntyvänä. Se että tosiasioihin pettyneenä kutsut mielipidettäsi loppuun käsitellyksi faktaksi ei muuta asiaa miksikään.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
En oikeastaan ole. 🤔 aika vapauttavaa olla ihmisille pelkkää ilmaa. Nuorta naista kyttää haukkuu kaikki. Enää ei mies puoleiset vonkaa seksiä kertoile kuinka pantava olen. Enää ei kysytä lapsista avioliitosta miehistä. Baarissa saa rauhassa juoda olusensa ei ukot riisu silmillään saati koita päästä pöksyihin. Ei tulla pätemään neuvomaan missä vaan asiassa. Tässähä kokee vihdoin olevansa jo jonkinasteinen ihminen. Ei enää paremman sukupuolen seksipuutteisten pimppateline.
Kyllähän osa mummeleista on katkeria, fiksummat eivät. Tyhmemmät kommentoivat tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän osa mummeleista on katkeria, fiksummat eivät. Tyhmemmät kommentoivat tässäkin ketjussa.
😂
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ole. 🤔 aika vapauttavaa olla ihmisille pelkkää ilmaa. Nuorta naista kyttää haukkuu kaikki. Enää ei mies puoleiset vonkaa seksiä kertoile kuinka pantava olen. Enää ei kysytä lapsista avioliitosta miehistä. Baarissa saa rauhassa juoda olusensa ei ukot riisu silmillään saati koita päästä pöksyihin. Ei tulla pätemään neuvomaan missä vaan asiassa. Tässähä kokee vihdoin olevansa jo jonkinasteinen ihminen. Ei enää paremman sukupuolen seksipuutteisten pimppateline.
Aikamoista. Oon nuori nainen mut mitään tommosta koskaan ollu. Ihan näkymätön olen
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin läs kit suomiukot olisivat edes missään seksinpuutteessa, parikymppisillä tietokonepelaajilla ei edes ota eteen :D
En mä ainakaan ole. Olen helpottunut, että se osuus elämästä on suoritettu.
Siis häh taas. Luuleeko ap, että me vanhat emme ole ikinä olleet nuoria tai ettemme tajua, että jokaikinen meistä vanhenee ajallaan?
Ap: kysymys on sama, oletko sinä kateellinen lapsille, koska et irse enää saa olla lapsi, kaikien hoivattavana ja vailla vastuuta?
Av ei kyllä ikinä lakkaa hämmästyttämästä kysymyksillään.
Me kaikki ollaan nuoria ja sitten vanhoja. Siksi on aika hassua, että oletetaan vanhojen kadehtivan nuoria. Nuorena on isompi kilpailuvietti ja epätoivoinen hakea huomiota, nuorena on herkemmin kateellinen toisille - jopa vanhemmille. Vanhana voi vain hymähdellä, ehkä jopa ihastella, muistuu omakin nuoruus mieleen.
Kyllä, tuo on kirjaimellisesti juurikin se syy miksi miehet esiintyvät paidatta kaupungilla.
Ja mitä tulee naisten paljastavaan pukeutumiseen, niin miksi me oikeasti huijaamme itseämme? Kaikki me kyllä oikeasti tiedämme, että naiset pääsääntöisesti pukeutuvat paljastavasti, koska haluavat huomiota. Miksi tätä asiaa ei voida myöntää?