Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus ap:llä. Oletko ap itse kateellinen nuoremmille miehille (jos olet mies) tai naisille (jos olet nainen)?
Varmaan hän on. Olen huomannut, että joillekin palstamiehille, jotka ITSE palvovat nuoruutta, ei tule edes mieleen etteivät muut ja naiset koe asiaa kuten he.
Esimerkkinä: palstamiehet trollaa ja yrittää provosoida muka nuorina naisina esiintyen jotain typeriä juttujaan, ja signeeraavat viestinsä tyyliin N21 tai muuta vastaavaa.
Siitä huomaa aina, että tekstin kirjoittaja on nimenomaan joku vanhempi mies, jolle nuori nainen on ultimaattinen goal, sillä tuo mies ei tajua, ettei nuori ikä anna NAISTEN silmissä mitään lisäarvoa 😂 Oikeastaan se on jopa päinvastoin, eli usein parikymppiset nuoret naiset vähän piilottelevat nuorta ikäänsä, jos seurueessa on vanhempia naisia. Kokevat olevansa nolon nuoria vielä tms. Itse
Tämä on juurikin näin. Osa palstalla kirjoittavista miehistä ei näe mitään muuta kauneutta kuin nuoruuden kauneuden, ja toisekseen he eivät näe naisella mitään muuta arvoa kuin ulkonäön, joka heille siis on täysin sidoksissa nuoruuteen. Tämä on heille niin syvään juurtunut ajatus, että he kuvittelevat naisten itsekin näkevän itsensä tällä tavalla. Ei heillä ole hajuakaan mitä naiset itsessään ja elämässä oikeasti arvostavat. Eivät he edes oikein tunnu kokevan naisia elävinä ja ajattelevina ihmisinä, joilla on monenlaisia toiveita ja tavoitteita jotka eivät mitenkään liity siihen mitä tämä kyseinen mies naisesta haluaa.
Mä huomasin tuon jo nuorena, ja opin erottamaan miehet joille nuoruus on naisessa itseisarvo. Tajusin jo silloin, ettei sellaisen miehen kanssa muodostu pitkää parisuhdetta, jollaisesta haaveilin. Tämä oli varmasti yksi viisaimpia tekoja elämässäni.
Olen ilkeämpi nuorille naisille kuin nuorille miehille. Nuoret miehet ovat namuja <3
Kauneus ei katso ikää, joku ei ole kaunis nuorenakaan ja miksi pitäisi olla? Some vääristää, kun on tuhannet filtterit päällä, kilipukistakin saadaan kaunis. Nämä tyhmät Penat ja Pertti luulevat, että kaikki naiset näyttää samalta livenä, kuin somessa😂. Kilo meikkiä, hiusjatkeet ja kaiken maailman härpäkkeet, mutta sauna puhtaana, kuka on häikeisevän kaunis? Niimpä. Kauneus lähtee sisältä, kaudeuden varaan ei saa mitään kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Tässä miehet luulee, että miehiltä saatu huomio on parasta naisen elämässä.
Sori, ei ole. Usein on valitettavasti varsin negatiivinen asia.
Emme ole pahoillamme, että se aika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kadehtisi? Jokainen vanhempi nainen tietää, että elämä on nyt paljon parempaa. Ei ahdistelijoita, ei pienten lasten hoitoa, ihmiset puhuu ihmiselle, ei rinnoille, on vapaus, on rahaa, on mahdollisuus mihin haluaa. Ja esim isovanhemmuus on naisen elämän suurimpia iloja.
Jos minulla olisi lapsia ja lapsenlapsia, sekä taloudellista vaurautta, niin varmasti nauttisin elämästäni nyt 55 vuotiaana. Mutta minulla ei ole mitään noista asioista, ja on pakko sanoa että ainakin oma elämäni on aivan hirvittävän masentavaa verrattuna siihen mitä se oli kun olin vielä nuori, ja koin optimistisesti että mikä vaan on mahdollista.
Tuo nyt onkin ihan ymmärrettävää, että voi kadehtia tai tuntea haikeutta nuoria kohtaan siitä, miten alussa heidän elämänsä on ja voivat vielä tehdä kaiken toisin - jos siis tällä vanhemmalla henkilöllä on itsellään mennyt elämä jotenkin pieleen tai toisin kuin olisi toivonut.
Mutta mihinkään ULKONÄKÖÖN tai seksikkyyteen tuo ei liity, mitä kujalla olevat ja elämästä vieraantuneet nettimiehet eivät tietenkään tajua. Nettimiehet ei ylipäätään tajua, etteivät he ole miehinäkään mitenkään normaaleja tapauksia, vaan omituisia, katkeran oloisia ja naispakkomielteisiä olmeja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Just noin. Miksi ihmeessä olisin. Sain nuorena niin paljon huomiota että olen tyytyväinen kun ainoastaan naapurin Pena huutelee perään. Tv. Rouva 54v.
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
En voisi ikinä nälviä nuorta komeaa miestä samoin kuin jotain hetukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Muijat olivat kesällä perse paljaana julkisilla paikoilla itseään varten, miehet muita varten.
Joo kaikki pari miljardi, joku päivä sinä olet yksi heistä joko naisena taikka transuna.
Näillä nettimiehillähän on ihan omat, globaalit kulttinsa. Joku redpill-yhteisö tms.? Seuraavat siis samoja sisältöjä ja fanittamiaan guruja somessa, ja lietsovat toinen toisiaan yhä syvemmälle katkeruuteen ja mielisairauteen.
Huvitti, kun Facebookin feedissä tuli vastaan joku tuollainen nettimiesten sivuston julkaisu, jossa luki, että kun mies on yli 28v niin kannattaa siirtyä nuorempiin naisiin, sillä oman ikäiset ovat jo niin nuupahtaneita yms. Julkaisun kuvaksi oli valittu Sean Connery, joka oli oman ikäisen (vuoden vanhemman) naisen kanssa naimisissa kuolemaansa saakka, ja hän tapasi vaimonsa 40+ ikäisenä :D
Toinen nettimiesten huvittava pakkomielle oli Jason Momoa, joka perusti perheen ja oli 17 vuotta parisuhteessa häntä itseään yli 10 vuotta vanhemman naisen kanssa, jolla oli jo lapsi. Ja nuo molemmat asiat (nainen jolla on jo lapsi, nainen joka on vanhempi miestä) on täysin myrkkyä nettimiehille xD
Myös Charlie Kirkin vaimo oli 5 vuotta vanhempi, mutta mitäpä näistä, ei nettimiesten logiikka ole koskaan vaikutusta tehnyt :D Olmit koneillaan sekoilemassa ja hankkimassa vihaisena huomiota netissä useimmiten äitinsä ikäisiltä naisilta.. ehkä se onkin se mitä kaipaavat? Käsittelevät mommy issuensa noin.. äitisuhde siis traumaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellanen käsitys sulle on tullut, että vanhemmat naiset olisi kateellisia nuorille?
Kyseessä on paremminkin katkeruus elämää (biologiaa) kohtaan, kuin kateus kauniimpia naisia kohtaan. Tämä katkeruus sitten kohdistuu vihana kauniita naisia kohtaan sekä kaikkia miehiä kohtaan.
Siinä vaiheessa kun nainen menettää seksuaalisen viehätysvoimansa alkaa hervoton meikkaaminen (feikkaaminen) ja ehostelu. He, joilla on varakkaammat miehet, menevät toistuvat kirurgin veitsen alle erilaisiin rumuusleikkauksiin ja ottavat täytepaakkuja. Sitten, kun miehet eivät kuitenkaan ihaile heitä, kuka ei katkeroituisi.
Juuh. Täällä tosiaan sivutolkulla ihmiset kertoneet elämästään ja siitä, mikseivät itse enää palaisi nuoruuteen.
Mutta sinusta heidän nyt vaan on pakko oikeasti olla kateellisia, koska ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö.
Keksitkö mitään muuta syytä tähän pakottavaan kateusajatukseesi, kuin sen ulkonäön? Ja mietitkö itse niin paljon ulkonäköäsi, että se peittää alleen sen tosiasian, että ulkonäkö on lopulta vain yksi asia elämässä muiden joukossa?
Ja tuo, että elämän onnellisuus tulisi siitä, että mahdollisimman moni tuikituntematon ihminen ihailisi vain ulkonäön takia. Toivotko tosiasiassa itse sellaista kovasti?
Mulle tuli tästä hyvästä kommentista mieleen kun mulla oli parikymppisenä ns. varaäiti, nelikymppinen nainen jonka kanssa olin tosi läheinen. Valitin hänelle jossain vaiheessa paljon ulkonäköpaineita, vanhenemisen pelkoa ja miesasioita ym. Muistan edelleen 25 vuoden jälkeen kun hän sanoi, että "elämässä on niin paljon kaikkea muutakin, älä hukkaa aikaasi tuollaiseen". Pieni juttu, mutta sillä oli valtava vaikutus. Yhtäkkiä mulle valkeni että mun tehtävä maailmassa ei välttämättä olekaan olla mahdollisimman ihailtu eikä elämässä arvokkainta olekaan nuoruus ja kauneus. Tuo pieni kommentti avasi mun silmät ja muutti elämän suunnan paljon paremmaksi. Olen tosi kiitollinen tuolle vanhemmalle naiselle, kuten muillekin vanhemmille viisaille naisille joita nuorena onneksi tielleni osui. Toivon että osaan antaa jotain samaa nykyään nuoremmilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Muijat olivat kesällä perse paljaana julkisilla paikoilla itseään varten, miehet muita varten.
Taas luulet naisten elävän sinua/miehiä varten. Joillain kujalla olevilla (persoonallisuushäiriöisillä?) miehillä on tuollainen kuvitelma, pitkälle kehittynyt päähahmosyndrooma.
Mahdollisimman pienet rusketusrajat on se mitä haetaan, mutta varmaan joku tykkää ihan vaan näytellä peppuaankin. Miehiä ei tarvitse olla mailla halmeilla, halutaan vaan genitaalit piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kadehtisi? Jokainen vanhempi nainen tietää, että elämä on nyt paljon parempaa. Ei ahdistelijoita, ei pienten lasten hoitoa, ihmiset puhuu ihmiselle, ei rinnoille, on vapaus, on rahaa, on mahdollisuus mihin haluaa. Ja esim isovanhemmuus on naisen elämän suurimpia iloja.
Jos minulla olisi lapsia ja lapsenlapsia, sekä taloudellista vaurautta, niin varmasti nauttisin elämästäni nyt 55 vuotiaana. Mutta minulla ei ole mitään noista asioista, ja on pakko sanoa että ainakin oma elämäni on aivan hirvittävän masentavaa verrattuna siihen mitä se oli kun olin vielä nuori, ja koin optimistisesti että mikä vaan on mahdollista.
Tuo nyt onkin ihan ymmärrettävää, että voi kadehtia tai tuntea haikeutta nuoria kohtaan siitä, miten alussa heidän elämänsä on ja voivat vielä tehdä kaiken toisin
Juuri näin. En minä kadehdi nuorten naisten kauneutta, on mahdotonta ainakin minulle lähteä pääni sisällä vertailemaan itseäni 30 vuotta nuorempiin naisiin. Ajatus on ihan absurdi.
Minua raastaa ja piinaa menneisyyteni, ja kaikki ne asiat jotka jätin tekemättä ja jonka seurauksena elän nyt yksinäisenä ja täynnä katumusta. Nuorilla on vielä kaikki mahdollisuudet tehdä oikeat ratkaisut kohti unelmiaan, minä sen sijaan olen jumissa omassa henkilökohtaisessa helvetissäni.
Nuorena sitä luuli, että aikaa on loputtomasti. Tajusin liian myöhään, että asia on ihan päinvastoin.
Ei tarvi olla kateellinen jos joskus haluaisi olla nuorempi. Täälläkin jotkut kaipaa aikoja kun oli nuorempi. Kyse ei ole kuitenkaan ulkonäöstä. Nuorempana oli vaan mukavampaa. Oli enemmän ystäviä ja lapset kotona ja parempi parisuhde. Niin ja tietysti parempi kunto. Tuskin monikaan kaipaa mitään miesten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloa elämään voi löytää myös sellaisista asioista jotka ovat edelleen mahdollisia. Mä olen pian 50, ei lapsia eikä siis lapsenlapsia eikä myöskään juuri omaisuutta. Mutta olen ihan valtavan onnellinen enkä näe että multa on mikään poissuljettu, paitsi tietysti lapset joita en enää edes haluaisi. Minulla on ihana parisuhde, paljon töitä takana että nykyään myös hyvät välit lapsuudenperheeseen, hyviä ystäviä ja harrastuksia, mielenkiintoinen työ, kiva koti ja mökki jne. Välillä matkustelua ja seikkailua. En osaisi kaivata mitään muuta. Näitä asioita voi saavuttaa missä iässä tahansa.
Jos osaa käsitellä kateutta omassa mielessään ja hyväksyy sen yhtenä inhimillisenä piirteenä ihmisellä niin silloinhan se ei ole ongelma.
Voin sanoa, että nuoruus on ihanaa aikaa. Iloitsen nuorempien puolesta. Mutta vanheneminen on vielä parempaa.Joten ei käy kateeksi.
Yksi tuttu, vastentahtoisesti lapsettomaksi jäänyt nainen löysi kuuskymppisenä miehen, jolla on lapsia ja lapsenlapsia.
Vaikka tuo nainen ei omia lapsia saanutkaan, niin nauttii nyt siitä, että sai kuitenkin oman perheen ja käy esim. lastenlasten harrastusten kevätnäytöksissä ja viettää muutenkin miehen perheen ja suvun kanssa aikaa, eli heistä on tullut hänenkin perhettä. Hänellä itsellään pieni suku eikä juurikaan läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloa elämään voi löytää myös sellaisista asioista jotka ovat edelleen mahdollisia. Mä olen pian 50, ei lapsia eikä siis lapsenlapsia eikä myöskään juuri omaisuutta. Mutta olen ihan valtavan onnellinen enkä näe että multa on mikään poissuljettu, paitsi tietysti lapset joita en enää edes haluaisi. Minulla on ihana parisuhde, paljon töitä takana että nykyään myös hyvät välit lapsuudenperheeseen, hyviä ystäviä ja harrastuksia, mielenkiintoinen työ, kiva koti ja mökki jne. Välillä matkustelua ja seikkailua. En osaisi kaivata mitään muuta. Näitä asioita voi saavuttaa missä iässä tahansa.
Vilpittömästi kiva kuulla, antaa vähän toivoa itsellenikin. Mun pitäisi tulla sulle oppiin, jotta oppisin samankaltaisen positiivisen elämänasenteen 🙂.
T. Sama jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm..samalla logiikalla sitten varmaan kaupungissakin kokonaan ilman paitaa juoksentelevat äijät tekevät niin siksi että kokevat olevansa seksikkäitä silmäniloja naisten mielestä ?