Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastutko sinua auttaneisiin miehiin?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuleeko tunne että haluaa turvautua siihen mieheen.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se auttaja on muutenkin mieleinen niin joo. En tietenkään ihastu kaikkiin miehiin jotka auttavat. 

Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

🖕( •_• ) 🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastun enemmän eläimiä auttaviin miehiin, koska silloin auttaminen on pyyteetöntä. Eläin ei anna mitään takaisin. Saattaa purra kiitokseksi ja häipyy. Sellaisen auttaminen on jalo teko.

Mies auttaa naista vain saadakseen pesää, joten ei kiinnosta.

Voi auttaa vain hyvää hyvyyttään mutta on sanomaton sopimus että kaunis aito kiitos tuosta riittää. 

Vierailija
24/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ihastua vaikka bussikuskin huikkaukseen.

Vierailija
25/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastun enemmän eläimiä auttaviin miehiin, koska silloin auttaminen on pyyteetöntä. Eläin ei anna mitään takaisin. Saattaa purra kiitokseksi ja häipyy. Sellaisen auttaminen on jalo teko.

Tässä sen taas näkee, että ei kannata auttaa naisia. On vain pervo, joka ajattelee tilanteen johtavan seksiin. On kyllä ihmeelliset ennakkoluulot.

Miten niin ei kannata? Eli sinä nimenomaan autat vain jos sinulla on mahdollisuus hyötyä? Todistat lainaamasi kirjoittajan pointin täysin. 

Vierailija
26/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen nolona, koska olen joutunut pyytämään apua.

Vierailija
27/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen taas näkee, että ei kannata auttaa naisia. On vain pervo, joka ajattelee tilanteen johtavan seksiin. On kyllä ihmeelliset ennakkoluulot.

Olen mies ja itselläni on eräs erittäin laskelmoiva kaveri, että on tuossa totuutta, että jotkut auttavat vain hyötyäkseen siitä itse jotenkin.

Niin, sulla on yksi laskelmoiva kaveri. Alkuperäisessä viestissä yleistettiin kaikki miehet.

Vierailija
28/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 😍 

Vierailija
29/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, enpä ole tuollaista koskaan miettinyt. Jos joku mies auttaa hän vaan auttaa. Siinä on joku muu juttu miksi saatan johonkin mieheen ihastua, esim.sama harrastus, tämä niinku ensin, voi se lisäpotkua tuoda jos tämä lisäksi rupee mua auttamaan,a

Vierailija
30/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä ajattele että he on vaan pesän perässä eivätkä he ole.

Kerran sain ptsd kohtauksen keskellä vierasta kaupunkia. Menin ihan pihalle enkä yhtään tajunnut missä oon. Tai mistään mitään. Kun aloin jotain tajuamaan aloin itkemään ja sopersin tilannetta jollekin tuntemattomalle miehelle. Hän antoi mulle bussirahat kotiin, lähti saattamaan asemalle ja katsoi että pääsen oikeaan bussiin. Palautti uskoa ihmisiin. En ihastunut mutta se mies oli yks enkeli ja haluaisin kiittää, ei tuollaista ole enää nykyään.

Yhtä miestä tapailin, joka oli kovin huolehtiva ja ajatteleva. Häneen ihastuin eikä me sängyssä tehty edes muuta kun nukuttiin ja oltiin lähekkäin.

Vierailija
31/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittämätyömyys on maailman palkka. Mutta kannattaa silti auttaa, mitä väliä jos joku luulee pervoksi, omapahan on häpeänsä. Maailma olisi aika ikävä paikka jos kukaan ei ikinä auttaisi.

Vierailija
32/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen auttanut naisia monesti ja ihan pyyteettömästi.

Enhän minäkään voi tietää mitä taka-ajatuksia naisella voi olla.

Se on vaan."Ole hyvä ja näkemiin!", minun puoleltani.

-Mies

Vierailija
33/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Jos hän aiheuttaa itse vaaralliset tilanteet valheillaan ja odottaa kuin hämähäkki verkossa, että  voi sen jälkeen esiintyä ikäänkuin pelastajana syödäkseen uhrinsa, niin en yleensä toimi näin mutta joskus olen kyllä toiminut, koska tilanteet olivat silloin kiperiä, ja hengenmeno oli liian lähellä monta kertaa. Eikä ollut mulla ollut mitään muita vaihtoehtoja kuin alistua tähän sairaaseen kuvioon.

Terve mielikuvitus on ihan kiva juttu, mutta liikana sekin menee sairaalloiseksi.

Vierailija
34/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes 20 vuotta nuorempi työkaverimies, joka tarvitsee usein apuani. Hän on auttamisen jälkeen usein jotenkin vaivautunut. Muutenkin hakeutuu usein lähelleni, mutta sitten ei saa sanaa suustaan vaan takeltelee. 

Kerran on kehunut minua julkisesti hyvin äidilliseksi, mikä sai minut vaivautuneeksi. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella.

Vierailija
35/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittämätyömyys on maailman palkka. Mutta kannattaa silti auttaa, mitä väliä jos joku luulee pervoksi, omapahan on häpeänsä. Maailma olisi aika ikävä paikka jos kukaan ei ikinä auttaisi.

Jos se vaan jäisi siihen nykypäivänä, että joku luulisi pervoksi. Ei kiinnosta pilata omaa päivää ja tuhlata omaa aikaa juttelemalla poliiseille 'seksuaalisesta häirinnästä'.

Vierailija
36/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaan jäisi siihen nykypäivänä, että joku luulisi pervoksi. Ei kiinnosta pilata omaa päivää ja tuhlata omaa aikaa juttelemalla poli

Seksuaalisesta häirinnästä sinua ei syytetä, ellet häiritse seksuaalisesti. Sanallisesti tai fyysisesti. Jos joudut poliisin kanssa tekemisiin sellaisesta, vika on vaan ja ainoastaan sinussa. 

Vierailija
37/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihastun, ja haluan hänet. Avuliaat miehet ovat upeimpia miehiä, eivät tuhlaa aikaansa ja resurssejaan pikkunilkkiyteen ja rikollisiin juttuihin vaan käytänät osaamisensa tekemällä toiselle ihmiselle hyvää täydestä sydämestään. Kukapa nyt haluaa nilkin kriminaalin kun tarjolla on tervepäinen empaattinen hyvä tyyppi.

Vierailija
38/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesta häirinnästä sinua ei syytetä, ellet häiritse seksuaalisesti. Sanallisesti tai fyysisesti. Jos joudut poliisin kanssa tekemisiin sellaisesta, vika on vaan ja ainoastaan sinussa. 

Ei vaan auta naista niin kaikki säästyy ja on iloisia. Mies säästyy valheelliselta ilmiannolta, nainen mielipahalta ja virkavalta turhalta tehtävältä.

Vierailija
39/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. 

Monet miehet on tosi laskelmoivia auttamisen suhteen ja siitä en pidä. Vähän sama, kuin miehet jotka käyvät salilla vain saadakseen naista. Molemmat on toki hyveitä mutta eivät ihastumisen aiheita. 

Miehenä salaisuus. Auttaminen hyvin harvoin on pyyteetöntä.

Komppaan. Olen itse hyvin auttavainen mutta aina siellä on taka ajatus.

Vierailija
40/61 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi auttaa eläintä vain näyttääkseen naisen silmissä paremmalta. 

Niin kuin eräs jarkko on tehnyt. "Pelastanut" lemmikin, jotta saisi seksiä naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä