Ihastutko sinua auttaneisiin miehiin?
Tuleeko tunne että haluaa turvautua siihen mieheen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies auttaa ammattinsa avulla? Ja on kiva samalla.
No nuo on varmasti niitä yleisempiä tapahtumia, missä huomaa ihastuvansa. Ei mua ainakaan ole koskaan kukaan mies auttanut, muuta kuin työnsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuo on varmasti niitä yleisempiä tapahtumia, missä huomaa ihastuvansa. Ei mua ainakaan ole koskaan kukaan mies auttanut, muuta kuin työnsä puolesta.
Ei minulla ainakaan ole noin. Ammatti-ihmiset auttaa työnsä takia enkä katsele heitä sillä silmällä. Kyllä minua miehet auttaa paljonkin arjessa esim. töissä, harrastuksissa ja kotona naapurit. Tietenkään en pyydä tekemään mitään isoa, mutta pieniä palveluksia kyllä saa useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Teen Autoliiton hommia oman työn ohella. Siinä kyllä karisee ajatukset pyyteettömistä hienoista miehistä nopeasti. Jos nuori kaunis nainen jää tienvarteen siinä on setämiehiä parkissa " auttamassa" jonoittain. Jos mies / vanhempi rouva tai lihava nainen jää tienvarteen kerta kerrasta kukaan ei ole pysähtynyt kysymään onko kaikki ok.
Tämä on kyllä oikeasti surullista ja sopii omaan yhteen kokemukseen. Auto hajosi valtatien varteen 20 pakkasessa. Soitin miehelle joka soitti hinurin paikalle. Olin aika kevyissä varusteissa liikenteessä. Seisoskelin auton vieressä ja pidin itseäni lämpimänä liikkuen. Yksikään ihminen ei pysähtynyt. Olen just tuo lihava vanhempi rouva.
Joskus, en kyllä mitenkään automaattisesti.
En. Auttaminen ei ole millään lailla sukupuolisidonnainen asia vaan ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä.
Näin itse naisena auttamisen ajattelen. Puolin ja toisin autetaan toisia ihan pyyteettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole noin. Ammatti-ihmiset auttaa työnsä takia enkä katsele heitä sillä silmällä. Kyllä minua miehet auttaa paljonkin arjessa esim. töissä, harrastuksissa ja kotona naapurit. Tietenkään en pyydä tekemään mitään isoa, mutta pieniä palveluksia kyllä saa useinkin.
No tässä on varmaan juuri se syy. Itseäni ei miehet auta koskaan missään, niin sen takia helposti tunnen ihastusta jos joku on ammattinsa puolesta avulias ja empaattinen.
Tietysti tiedän että hän vain tekee työtään, enkä todellakaan katsele "sillä silmällä" heitä. Mutta jos ei ole tottunut saamaan mitään huomiota miehiltä koskaan, on yksinäinen ja lemmenkipeä, se vaan tapahtuu luonnostaan. En tietenkään sitä näytä ja se tunne menee kyllä nopeasti ohi, kun kyseessä on kuitenkin tuntematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on varmaan juuri se syy. Itseäni ei miehet auta koskaan missään, niin sen takia helposti tunnen ihastusta jos joku on ammattinsa puolesta avulias ja empaattinen.
Tietysti tiedän
En ihan ymmärrä, miten koette, ettei kukaan mies ole koskaan auttanut. Minä olen kokenut, että aina on ollut ympärillä miehiä, jotka ovat tarjonneet apua erilaisissa jutuissa. Nuorena pääsi aina jonkun autokyydillä kotiin tai minne oli tarve päästä. Opiskellessa kerran yksi tyyppi teki täysin pyytämättä pitkän ohjelmointityön minulle, kun satuin päivittelemään sen tekemistä. No, olin jo itse saanut siinä vaiheessa valmiiksi paremman. Työelämässä on aina ollut avuliaita miehiä tekemässä erilaisia hommia, ja nyt kun ikää on jo enemmän, ne avuliaat miehet saattavat olla lasteni ikäisiä. Joista kukaan varmaan ei suostuisi edes ajattelemaan minua missään muussa mielessä, kuin autettavan täti-ihmisen roolissa.
Joten minusta on normaalia, että miehet auttavat. Enkä ajattele, että siinä tarvitsisi olla mitään ajatuksia. Ehkä jollain joskus oli, mutta enemmistö on varmaan vaan ihan kivoja ihmisiä, jotka saavat hyvän mielen auttamisesta.
Lääkärit viehättävät, he ovat fiksuja ja rauhallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastun enemmän eläimiä auttaviin miehiin, koska silloin auttaminen on pyyteetöntä. Eläin ei anna mitään takaisin. Saattaa purra kiitokseksi ja häipyy. Sellaisen auttaminen on jalo teko.
Mies auttaa naista vain saadakseen pesää, joten ei kiinnosta.
Komppaan.
Monet miehet on tosi laskelmoivia auttamisen suhteen ja siitä en pidä. Vähän sama, kuin miehet jotka käyvät salilla vain saadakseen naista. Molemmat on toki hyveitä mutta eivät ihastumisen aiheita.
Miehenä salaisuus. Auttaminen hyvin harvoin on pyyteetöntä.
Siis hä, mieheni auttaa aina ihmisiä jos joku pulassa muttei koskaan tyttöä jonka pyörä rikki, sanoi, että kohta joku syyttää kun lasta lähestynyt. Ymmärrän häntä, kävin sanomassa
Minuapa auttoi kerran joku 13-15v poika kun pyöräni hajosi. Olin silloin itse 27v nainen jo :D
Oma mies ei auta vaikka pyytäisi.
Eli auttavat vain saadakseen jotain vastapalkkiota. Suhteen alussa kyllä muttei enää myöhemmin.
Se on keino saada jotain.