Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutko sinua auttaneisiin miehiin?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuleeko tunne että haluaa turvautua siihen mieheen.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Olen joskus esittänyt mukavaa jätkää vain saadakseni helpommin pillua. Käsi ylös, kuka ei ole? Ai siellä takarivissä nosti se yksi herra.

Valehtelet, saa tana.

Jokainen suomalainen, edes puolittain hetero, yli 15-vuotias mies on esittänyt jotain saadakseen helpommin pillua. Jos ei mukavaa jätkää, niin merimiestä, muusikkoa tai miljonääriä. Ja paskin tsägä koko jutussa on, että se toimii. Pienikin vihjaus siitä, että sattuisit olemaan edes jotenkin päin naitavaa materiaalia, niin ne Lihaportin tehtaanluukut aukeavat nopeammin. Miksi sitten mukavan jätkän esittäminen on niin paljon halveksittavampaa. 

Sillä kun pelastat sen kissanpennun purosta pelkästään saadaksesi fjöösaa illalla.

Vierailija
42/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastun enemmän eläimiä auttaviin miehiin, koska silloin auttaminen on pyyteetöntä. Eläin ei anna mitään takaisin. Saattaa purra kiitokseksi ja häipyy. Sellaisen auttaminen on jalo teko.

Mies auttaa naista vain saadakseen pesää, joten ei kiinnosta.

Mies voi auttaa eläintä vain näyttääkseen naisen silmissä paremmalta. 

Niin kuin eräs jarkko on tehnyt. "Pelastanut" lemmikin, jotta saisi seksiä naiselta.

Mikä on paras tapa saada paljon naisia? Ole 1 erittäin mukava. Sana leviää. Ole 5 mukava sana leviää.  30v mulla oli ihan järjettömän iso haaremi. Korjailin autoja sivuduunina. Ei tarvinnut baarista yksin lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastun enemmän eläimiä auttaviin miehiin, koska silloin auttaminen on pyyteetöntä. Eläin ei anna mitään takaisin. Saattaa purra kiitokseksi ja häipyy. Sellaisen auttaminen on jalo teko.

Komppaan. 

Monet miehet on tosi laskelmoivia auttamisen suhteen ja siitä en pidä. Vähän sama, kuin miehet jotka käyvät salilla vain saadakseen naista. Molemmat on toki hyveitä mutta eivät ihastumisen aiheita. 

Miehenä salaisuus. Auttaminen hyvin harvoin on pyyteetöntä.

Siis hä, mieheni auttaa aina ihmisiä jos joku pulassa muttei koskaan tyttöä jonka pyörä rikki, sanoi, että kohta joku syyttää kun lasta lähestynyt. Ymmärrän häntä, kävin sanomassa tytölle, että taluta pyöräsi kotiin..

Vierailija
44/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvään käytökseen ja auttamiseen. Ehdottomasti 

Vierailija
45/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies auttaa ammattinsa avulla? Ja on kiva samalla.

Vierailija
46/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi naapurin mies jeesasi minua, hän on naimisissa ja keski-ikäinen, ei kiitollisuutta suurempia tuntemuksia minun puolelta. 

Vierailija
47/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään turvautua ja olla apuja pyytelemässä erityisesti jos olen ihastunut. Olen kyllä aika avuton muutenkin monessa asiassa joten en voi ihastua kaikkiin joilta apua kyselen. 🤣

Vierailija
48/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes 20 vuotta nuorempi työkaverimies, joka tarvitsee usein apuani. Hän on auttamisen jälkeen usein jotenkin vaivautunut. Muutenkin hakeutuu usein lähelleni, mutta sitten ei saa sanaa suustaan vaan takeltelee. 

Kerran on kehunut minua julkisesti hyvin äidilliseksi, mikä sai minut vaivautuneeksi. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella.

Joku äiti-issue hänellä.

Vierailija
49/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi auttaa eläintä vain näyttääkseen naisen silmissä paremmalta. 

Niin kuin eräs jarkko on tehnyt. "Pelastanut" lemmikin, jotta saisi seksiä naiselta.

Näin juuri laskelmoivat ihmiset toimivat. Muuttavat käytöstään aina sen mukaan, kun huomaavat tilanteen, josta voivat hyötyä. Aika raskasta seuraa sellaiset muutenkin.

Vierailija
50/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes 20 vuotta nuorempi työkaverimies, joka tarvitsee usein apuani. Hän on auttamisen jälkeen usein jotenkin vaivautunut. Muutenkin hakeutuu usein lähelleni, mutta sitten ei saa sanaa suustaan vaan takeltelee. 

Kerran on kehunut minua julkisesti hyvin äidilliseksi, mikä sai minut vaivautuneeksi. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella.

Joku äiti-issue hänellä.

Joo, en tiedä. Panikoiduin, kun hän sanoi tuon äiti-asian - vieläpä julkisesti.. Olen kiertänyt hänet kaukaa tuon jälkeen kaikissa kokous- yms. julkisissa tilanteissa.

Vierailija
51/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muista että olisi kukaan ikinä auttanut, ainakaan kukaan mies. Ehkä joskus töissä. Mutta ei kukaan tuntematon. Ja töissä taas autetaan puolin ja toisin. Olisin kyllä iloinen jos joku joskus auttaisi. Tai kerran kyllä joku vanhempi nainen auttoi, kun itse olin nuori. Oli paljon kantamuksia, olin juuri muuttanut kotoa ja kävin siellä sitten viikonlopun. Toin vielä loppuja kamoja sieltä. Bussipysäkiltä oli vielä pari kilometriä kotiin ja tämä nainen tuli auttamaan, hän oli polkupyörällä, otti painavan laukkuni tarakalle. Oli tosi mukava. 

Vierailija
52/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Autoliiton hommia oman työn ohella. Siinä kyllä karisee ajatukset pyyteettömistä hienoista miehistä nopeasti.  Jos nuori kaunis nainen jää tienvarteen siinä on setämiehiä parkissa " auttamassa" jonoittain. Jos mies / vanhempi rouva tai lihava nainen jää tienvarteen kerta kerrasta kukaan ei ole pysähtynyt kysymään onko kaikki ok.

Vierailija
53/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hassu kysymys otsikossa. Minua auttavat miehet? Ne, joille maksan siitä, että tekevät esimerkiksi sähkötöitä? Ei, en ihastu.

Vierailija
54/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies auttaa ammattinsa avulla? Ja on kiva samalla.

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
55/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. 

Vierailija
56/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaista joskus tapahtunut. Miehet harvemmin auttaa minua, joten siihen kyllä kiinnittää huomiota.

Nyt kun alan olla jo mummo-iässä, avuliaita miehiä on enemmän kuin aiemmin, mutta ovat yleensä nuoria. En minä niihin enää osaa ihastua, mutta toki tulee hyvä fiilis sellaisesta ja kiva nähdä, että nuorissa on vielä toivoa. 

Vierailija
57/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

~

Kuitenkin mukavaa &

leppoisaa lauantaita.

🌿💚🧡👋

Vierailija
58/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon jeesaustarina

mun jälkeeni todnäk fuulaa

psykorölliltä. 😄

Vierailija
59/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Auttavat miehet eivät yleensä ole jänniä / jännät miehet eivät tuntemattomia naisia auttele. Muutama tämän säännön vahvistava poikkeus on tullut vastaan.

Vierailija
60/72 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihastunut. Yleensä en.