Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä et elä kristinuskon opetusten mukaan

Vierailija
08.11.2025 |

?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska uskonnot ei ole hengellisyyttä varten, vaan ihmisten alistamista varten. Olen hengellinen ihminen, en uskonnollinen.

Kristinusko ei ole uskonto, sanan varsinaisessa merkityksessä. Uskonnot ovat eri asia.

Jos kristinusko ei mielestäsi ole uskonto, mikä se sitten on? Kristinusko kun täyttää kaikki yleisesti tunnetut uskonnon määritelmät.

Ei täytä.

Jeesus on todellinen ja jos haluat, voit oikeasti luoda häneen henkilökohtaisen suhteen.

Silloin et ole koskaan yksin etkä turvaton, hän auttaa kaikessa. Ihan kaikessa. 

Vierailija
102/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni päässä kun kertoo miten asioiden pitää olla niin selviäähän niin kaikki kysymykset."

Voit opiskella ihan perinteisellä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Jumala käskee olematta tappamatta ketään, mutta itse hän ei kuitenkaan noudata tätä käskyä vaan lähettelee kaikenmoisia vitsauksia ihmisten perään?

Kyllä hän otti kaksi ihmistä taivaaseen ilman kuolemaa. Elisa ja Eenok.(Hanok)

Miten Elian ja Eenokin taivaaseennousemiskertomukset liittyisivät tähän aiheeseen?

Vierailija
104/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Jumala käskee olematta tappamatta ketään, mutta itse hän ei kuitenkaan noudata tätä käskyä vaan lähettelee kaikenmoisia vitsauksia ihmisten perään?

Kyllä hän otti kaksi ihmistä taivaaseen ilman kuolemaa. Elisa ja Eenok.(Hanok)

Miten Elian ja Eenokin taivaaseennousemiskertomukset liittyisivät tähän aiheeseen?

Jumala on Jumala.  Kaikki kuolee 100%, hän voi myös tehdä niinkin että ei näe kuolemaa. Hänellä on omat tarkoitusperänsä.

Vierailija
105/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua Pojan uskoisille. 

Vierailija
106/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs kohdan Mooses on tänään rikkonut laista. 

Vierailija
107/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin elää. Sain ihmettelyä ja vainoa. Sitten turhauduin, rikoin radikaalisti ja sain saatanallisia kokemuksia. Eli yritän taas elää Jumalan tahdon mukaa, tahdon päästä taivaaseen.

Vierailija
108/115 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs kohdan Mooses on tänään rikkonut laista.

Mooses palauta varastamasi. 

Vierailija
109/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mikä se Budhanpatsas sitten on ,jos ei epäjumala Jumalan tilalla.*

Buddha kielsi olevansa mikään jumala. Vihaatko puutarhatonttujakin siksi että joku keksi tehdä siitä patsaan?

Vierailija
110/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ateisti ja ne ei merkitse mulle mitään. Mulla on kuitenkin käsitys oikeasta ja väärästä. Lisäksi yhteiskunnassa on lait, jotta tyhmempikin ymmärtäisi mikä on sallittua.

Vierailija
111/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en elä, en tarvitse kansalliseeposta antamaan elämänohjeita kun maalaisjärjellä ja terveellä moraalilla pärjää vallan mainiosti.

Vierailija
112/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin en elä Harry Potterin tai Taru sormusten herrasta mukaan.

Vierailija
113/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ateisti ja ne ei merkitse mulle mitään. Mulla on kuitenkin käsitys oikeasta ja väärästä. Lisäksi yhteiskunnassa on lait, jotta tyhmempikin ymmärtäisi mikä on sallittua.

Lailla ja oikealla ja väärällä ei ole mitään tekemistä kyllä keskenään.

Vierailija
114/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Mikä se Budhanpatsas sitten on ,jos ei epäjumala Jumalan tilalla.*

Buddha kielsi olevansa mikään jumala. Vihaatko puutarhatonttujakin siksi että joku keksi tehdä siitä patsaan?

Buddhalaisuus on Intiassa noin 500 eaa. syntynyt uskonto ja filosofinen perinne, joka on levinnyt eri puolille Aasiaa. Sen perustajana pidetään Siddhartha Gautamaa, jonka sanotaan tulleen buddhaksi eli valaistuneeksi. Buddhalaisuus on maailman neljänneksi suurin uskonto. Buddhalaisia on arviolta 324 miljoonaa eli 4,1 prosenttia maailman väestöstä.

Raamatun Jumalan rinnalla kaikki muut uskonnot ovat epäjumalan palvelua. 

Puutarhatonttu-uskontoa ei ole.

Vierailija
115/115 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lait on otettu Raamatusta 10 käskystä pääpiirteittään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan