Minä, minä, minä- Sannan kirjasessa hämmästyttävä ennätys minä- sanan käytössä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Iltalehti laski että Sannan itsekehu- kirjasessa hämmentävät 275 kertaa minä- sana. Lähes jokainen lause alkaa ja päättyy sanaan minä kuten ekaluokkalaisen aine. Vertailuna Iltalehti käyttää Sauli Niinistön valtavasti laajempaa ja paksumpaa kirjaa jossa Niinistö kertoi työstään kansainvälisessä politiikassa käyttäen minä- sanaa vain 65 kertaa.
Kommentit (67)
Its about me and me; but mostly about myself.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kahdeksan sivua kommentteja supustui yhtäkkiä neljäksi sivuksi? Huomasitteko?
Eihän? Voi kamalaa, palauta ne, palauta, please minäminäminäminä haluun ne takaisin.
Fanit urakoi poistopyyntöjä LOL
Niin teemme. Emme voi sietää idolimme arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Kehitystason mukaista tekstiä siis. Sanankäyttö muuten paljastaa hyvin paljon ajattelijansa psyykestä. Kaikki psykologit tietävät tämän.
Suomalaisuuden uusi malli. Mitä arvostelukyvyttömämpää yhdenmukaisesti ajattelevaa ja käyttäytyvää massaa, sen harmittomampaa vallankäyttäjille, joka ohjailee takaa kuin lehmipaimen.
Kerrottiinko tästä mitään koulussa? Meidän sivistysmaassamme, jos olimme kerran niin kovin ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Its about me and me; but mostly about myself.
Äänestäthän mua, jooko jatkossakin?1 1! Saat nähdä lisää..
Herää kysymys kuinka alas Iltalehti voi enää vajota.
Pohja on näemmä saavutettu.
Jos joku persu kirjoittaisi kirjan siinä olisi varmaan tuhat kertaa mutkun Sanna.
Fanit urakoi poistopyyntöjä LOL