Minä, minä, minä- Sannan kirjasessa hämmästyttävä ennätys minä- sanan käytössä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Iltalehti laski että Sannan itsekehu- kirjasessa hämmentävät 275 kertaa minä- sana. Lähes jokainen lause alkaa ja päättyy sanaan minä kuten ekaluokkalaisen aine. Vertailuna Iltalehti käyttää Sauli Niinistön valtavasti laajempaa ja paksumpaa kirjaa jossa Niinistö kertoi työstään kansainvälisessä politiikassa käyttäen minä- sanaa vain 65 kertaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kuitenkaan käsitellä mamulasten lahtaamista lähijunan takapaenkille kuten erään toisennaisen sepustuksissa.
Kuka tuollaisia sairaita sepustuksia on mennyt kirjoittamaan.
R.P.
Vierailija kirjoitti:
Mikä penikka täällä kirjoittelee jostain halla-ahosta marinia käsittelevässä ketjussa ja laittaa vielä järkyttävän määrän jotain hymiöitä perään?
Se hymiöpelle ei osaa kirjoittaa, niin se korvaa vaikeat sanat hymiöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tekele ylittänyt ainoankaan kustantamon julkaisukynnystä ilman Sannan nimeä? Tyhmät amerikkalaiset ovat tottakai haltioissaan - varsinkin, jos Sanna muistaa joka välissä heittää jonkin Trump-tölväisyn.
Jenkeissä ihan fiksutkin ihmiset ovat ostaneet tämän selityksen, että kaikki sannakohut johtuivat suomalaisten naisvihamielisyydestä ja vanhoillisuudesta. Kun tyttöparka vain tanssi! Miksi hän ei saa tanssia?
Kyllä sitten hymyt hyytyvät kun kertoo Uniperistä sun muista.
Googlaapa mikä taho Uniperistä päätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
275 ei kyllä ole edes paljon, kun kyseessä on omaelämäkerta! Eihän se ole kuin kerran sivua kohti, jos leikitään että kirjassa on 275 sivua.
Persujen kirjoissa on vain kymmenen sivua, mutta ne saa värittää.
Käykö kateeksi, kun sinulla ei ole kuin rihvelitaulu ja liitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan jatkossa kertookin siitä kuinka " minä jouduin uhriksi kun minä kirjoitin minun kirjani"
Halla-aho kertoi että joutui uhriksi kun kirjoitti että kävi vieraissa 8vuotta putkeen ja sai aviottoman lapsen ja syy oli lapsen äidin vaikka itsellään Jussilla kotona vihitty vaimo ja 4 lasta niin mikä pakko uhritujan oli panna paljaalla vierasta naista. 🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😆😆
Kyllähän PanoMestari aina panee paljaalla.
Minäkään en ole lukenut opusta. Minä en aiokaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ihminen käyttää paljon niitä sanoja mistä tykkää. Sanna tykkää Sannasta.
Ette vaan pääse yli Sannasta. Ette millään.
Nuori ja kaunis nainen vallan kahvassa ja vielä vassari.
Ei jaksaisi tätä persujen trauman käsittelyä päivästä toiseen. Menkää jonnekin muualle, kiitos.
Ei jaksaisi tätä vihervasemmiston ja solisalirattien Sanna-trauman käsittelyä päivästä toiseen. Menkää muualle, heippa!
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole lukenut opusta. Minä en aiokaan. 😂
Mitäs tällä tiedolla nyt sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin oli diktaattori ja hän oli vähän samanlainen kuin Aatu saksassa. Sanna jakoi rahaa rikkaille ja läheisilleen, hän halusi riistää ihmisiltä vapauden sekä hän vainosi vääräuskoisia(rokottamattomia). Hän vei suomen taantumaan ja leikkausten tielle, hän vain jakoi rahaa rikkaille eli kavereilleen ja riisti ihmisoikeuksia.
Oletko karannut joltain psykiatrianosastolta, melkoiset harhat ja psykoosi näköjään hämärtänyt mielesi. Eikö edes hävetä täällä julkisesti valehdella ja vihapuhetta viljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kuitenkaan käsitellä mamulasten lahtaamista lähijunan takapaenkille kuten erään toisennaisen sepustuksissa.
Oliko Temumekko päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, mikä ääliö 😂
Jos kirjoittaa omaelämäkerran, "minä" on aika pakollinen osa.
Mistä näitä ääliöitä sikiää?
Sitten kirja on otsikoitu väärin. Oikea nimi omaelämäkerralle olisi ollut "Minä itse henkilökohtaisesti Sanna Marin"
Persun elämänkerran nimi voisi olla vaikka:
Se kaikki, mikä oli muiden syytä.
Täytyy myöntää, ei minä sanaa. Lol.
Surkea mielikuvitus sinulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap näköjään aika paha ongelma, oikein pitänyt laskea, tai keksiä lukema vaikka ei edes ole lukenut koko kirjaa. Suosittelen hoitoon hakemista!
Onhan tuo lukenut, Iltapaskan "uutisen".
Hullu uskoo näköjään kaikkea mikä on näihin paska lehtiin kirjoitettu, joillan vähäjärkisillä ei ole edes media lukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Me, myself and I.
Onko sinulla enemmänkin mt -ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, mikä ääliö 😂
Jos kirjoittaa omaelämäkerran, "minä" on aika pakollinen osa.
Mistä näitä ääliöitä sikiää?
Sitten kirja on otsikoitu väärin. Oikea nimi omaelämäkerralle olisi ollut "Minä itse henkilökohtaisesti Sanna Marin"
Persun elämänkerran nimi voisi olla vaikka:
Se kaikki, mikä oli muiden syytä.
Täytyy myöntää, ei minä sanaa. Lol.
Parempi nimi olisi Mutkusanna.
Sannulin kirjalle olisi ollut osuvin nimi Prutkusanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan jatkossa kertookin siitä kuinka " minä jouduin uhriksi kun minä kirjoitin minun kirjani"
Halla-aho kertoi että joutui uhriksi kun kirjoitti että kävi vieraissa 8vuotta putkeen ja sai aviottoman lapsen ja syy oli lapsen äidin vaikka itsellään Jussilla kotona vihitty vaimo ja 4 lasta niin mikä pakko uhritujan oli panna paljaalla vierasta naista. 🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😆😆😆😆
Mistä tiedät, että oli vieras nainen? Voihan se olla naapurin tuttu Meeri-rouva?
Älä puhu paskaa. Se en ollut minä. T. Meeri
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahtiko kotiviiniltä?
Vierailija kirjoitti:
Miten kahdeksan sivua kommentteja supustui yhtäkkiä neljäksi sivuksi? Huomasitteko?
Eihän? Voi kamalaa, palauta ne, palauta, please minäminäminäminä haluun ne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmästyttää se, että joku apukoulunsa reputtanut kirjoittaa minä- sana. Ei tuohon väliviivan jälkeen mitään väliä tule, pässi.
Sanna käytti paljon ajatusviivaa
Ei todellakaan ole, siis jos osaa oikeasti kirjoittaa.