Minä, minä, minä- Sannan kirjasessa hämmästyttävä ennätys minä- sanan käytössä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfc4e6e4-c12e-456c-8a8e-39e050e11…
Iltalehti laski että Sannan itsekehu- kirjasessa hämmentävät 275 kertaa minä- sana. Lähes jokainen lause alkaa ja päättyy sanaan minä kuten ekaluokkalaisen aine. Vertailuna Iltalehti käyttää Sauli Niinistön valtavasti laajempaa ja paksumpaa kirjaa jossa Niinistö kertoi työstään kansainvälisessä politiikassa käyttäen minä- sanaa vain 65 kertaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tekele ylittänyt ainoankaan kustantamon julkaisukynnystä ilman Sannan nimeä? Tyhmät amerikkalaiset ovat tottakai haltioissaan - varsinkin, jos Sanna muistaa joka välissä heittää jonkin Trump-tölväisyn.
Jenkeissä ihan fiksutkin ihmiset ovat ostaneet tämän selityksen, että kaikki sannakohut johtuivat suomalaisten naisvihamielisyydestä ja vanhoillisuudesta. Kun tyttöparka vain tanssi! Miksi hän ei saa tanssia?
Kyllä sitten hymyt hyytyvät kun kertoo Uniperistä sun muista.
Ilmeisesti ei kuitenkaan käsitellä mamulasten lahtaamista lähijunan takapaenkille kuten erään toisennaisen sepustuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tekele ylittänyt ainoankaan kustantamon julkaisukynnystä ilman Sannan nimeä? Tyhmät amerikkalaiset ovat tottakai haltioissaan - varsinkin, jos Sanna muistaa joka välissä heittää jonkin Trump-tölväisyn.
Jenkeissä ihan fiksutkin ihmiset ovat ostaneet tämän selityksen, että kaikki sannakohut johtuivat suomalaisten naisvihamielisyydestä ja vanhoillisuudesta. Kun tyttöparka vain tanssi! Miksi hän ei saa tanssia?
Onko siis Jenkeissä fiksujakin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kerrotaan montako miljoonaa meni ja menee vuosikymmeniä edelleen soteen, ulkomaisten opiskelijoitten omaisten kelan tukiin, koronaavustuksiin, mitkä meni sannulin ystäville ym ym
Uniper-katastrofia ympäröineitä päiviä ei mainita muistelmissa koska kirjoittaja ei muistanut mitä niinä päivinä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Uniper-katastrofia ympäröineitä päiviä ei mainita muistelmissa koska kirjoittaja ei muistanut mitä niinä päivinä tapahtui.
Vain omituisia tekstareita ja räkänniset jatkot valtion edustustiloissa jäi muistoksi. Kaikki muu on naisvihamielisten voimien keittämää valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitystason mukaista tekstiä siis. Sanankäyttö muuten paljastaa hyvin paljon ajattelijansa psyykestä. Kaikki psykologit tietävät tämän.
Teoksen työnimi "Minä on tekoja" ei mennyt läpi.
Huhun mukaan nimi oli Minä, minusta, minulle
Mikä penikka täällä kirjoittelee jostain halla-ahosta marinia käsittelevässä ketjussa ja laittaa vielä järkyttävän määrän jotain hymiöitä perään?
Vierailija kirjoitti:
Pate Väyrynenkö on lyöty? Ei voi olla totta. Ei voi olla mahdollista.
On kyllä huomattava saavutus.
No olihan hän jo pääministeriaikoinaan ja puoluepolitiikassakin teinin tasolle jäänyt lähes keski-iläinen. Sitten vielä valta ja ja sen käytön oikeutus pääministeri-instituution turbin solaisi tyttöreppanan. Siitä huolimatta onnistui kai kovassa roolissa edes kohtuudella ja säilytti jollain tasolla järkensä vaikka tiukkaa taisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pate Väyrynenkö on lyöty? Ei voi olla totta. Ei voi olla mahdollista.
Väyrys Patella oli sillointällöin sentään jotain asiantynkääkin. Sannuli taas aina vaan puhuu ja puhuu mutta ei ikinä sano oikeasti yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin kirjoittaa, mitä osaa.
Sanna puhuu niin totta kuin osaa.
Se oli kylläkin Anneli Jäätteenmäki.
Jokaisella pyrkyrillä on esikuvansa...
Palstapunikilla on peukkupsykoosit tulilla perjantain kunniaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomi nyt siis näille jenkeille tasa-arvon mallimaa, jossa naisetkin voivat päästä huipulle, vai epätasa-arvoinen takapajula, jossa naiset eivät saa tehdä mitään?
Ihminen käyttää paljon niitä sanoja mistä tykkää. Sanna tykkää Sannasta.
Tarkkaan laskettu kuin täsmälleen sama määrä minä-sanoja, mikä on myös body count.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan laskettu kuin täsmälleen sama määrä minä-sanoja, mikä on myös body count.
Kyllä minä useammin kirjoitan minä-sanan kuin mun bc (2) on.
Vierailija kirjoitti: Ihminen käyttää paljon niitä sanoja mistä tykkää. Sanna tykkää Sannasta.
Sanna pussaisi omaa peppuaan jos ylettäisi.
Mutta koska kirja on kirjoitettu englanninkeilisellä tekoälyllä: Minä kirjoitin vain kirjani täydellisen sellaisen mutta se ei käynyt vauva-palstalla päivystäville kateellisille.